Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Massasta erottuvat ihmiset koetaan ärsyttävinä koska

Vierailija
15.10.2019 |

Ihmiset, jotka heitä tuomitsevat, eivät ole riittävän sinut itsensä kanssa ja kokevat uhkaavana sen, jos joku muu on.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta massasta erottuu käytöksellään, ei ulkonäöllään. Jokainen on kuitenkin eri näköinen, joten miksi edes yrittää erottua vaatteilla?

Mutta ne, jotka tekevät mitä haluavat, koska eivät välitä muiden mielipiteistä: sellaiset vasta poikkeavat massasta ja aiheuttavat raivoa laumassa.

Vierailija
42/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Tajusin, että olen poikkeava erikoisuudentavoittelija. Minulla ei ole ainuttakaan uniikkia tatuointia, vaikka kaikilla muilla on 😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kinosta.[/quote

Et pidä talvesta!

myssy kaulaliina  ja muut lämpimät vaatteet,sillä selviää.Pääasia että on hyvin pukeutunut eikä "alasti" niin kuin äiti aina sanoi liian vähän pukeutumisesta.

Vierailija
44/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt kohtaloni harmaana massana. Koen olevani sellaista pehmeää massaa josta voi muotoilla esim. pieniä koristeita.

Vierailija
45/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, joka on luonnostaan erilainen, ei ärsytä.

Joku, joka tekee kaikkensa ollakseen erilainen, ärsyttää.

Siinä on vissi ero.

Vierailija
46/47 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten ihminen, joka ei halua tarkoituksella olla varsinaisesti massasta erottuva, mutta on silti tehtyt elämässään kaiken omalla tavallaan eikä ole mennyt lauman mukana? Mikä sellainen on? Itse koen kuuluvani tuohon ryhmään. En siis ole äänekäs ja itseäni esille tuova "kattokaa mua ja mun erilaisuutta", mutta normaalien yhteiskunnan oletusten mukainen elämänkulku on aina tuntunut minusta erittäin tylsältä. Se sellainen kulku, joka menee; käydään koulut - armeija - löydetään kumppani - työpaikat - otetaan koira - tehdään lapset - ostetaan talo - farmari skoda - ja sitten eletään perhearkea  -elämänpolku ei ole koskaan kiinnostanut minua. Ja ihmisiä ärsyttää suuresti jos kutsun itseäni lonely rideriksi tai yksinäiseksi sudeksi, tai jotain muuta vastaavaa joka viittaa omien polkujen kulkemiseen. Miksi se ärsyttää, en tiedä.

Oletko taiteesta/kulttuurista kiinnostunut? Silloin ehkä voisit olla boheemi, koska boheemi on aidosti oma itsensä. Tietysti on ihmisiä, jotka yrittävät esittää boheemeja, mutta se on ominaisuus, eikä valinta joten yleensä siitä tulee aika typerän näköistä touhua.

Saatat myös olla hyvin fiksu, ja ajatteleva ihminen, joka osaa kyseenalaistaa yhteiskunnan typeryyksiä, ja siksi elät omalla tavallasi, ns. Free Spirit! Tietenkin voit samaan aikaan olla boheemi...

Vierailija
47/47 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä erottuu luultavasti massasta. Ulkonäköäni on arvosteltu työssä. sanottu että sovin vaikka työhön xxx.

Olettamuksia tehdään siis vain ulkonäköön perustuen. Ihmiset tuijottavat minua.

osa taas inhoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi