Millä selaimella Danske Bankissa asiointi toimisi?
Aiemmin käytin aina mobilipankkia, mutta nykyäänhän sillä ei voi hallinnoida tuloja ja menoja. Muutenkin uusi versio tökkii, joten olen siirtynyt hoitamaan pankkiasiat läppäriltä. Mutta Safarilla pitää olla nopea, koska näkymä muuttuu hetken päästä harmaaksi. Firefoxilla tökkii muuten vaan.
Pitänee ladata jokin uusi selain pankkiasiointia varten. Mikä sopii Danskelle?
Kommentit (23)
No eikö Chrome ole aina se ensimmäinen selain jota kannattaa kokeilla? Ja sen jälkeen vasta muita selaimia.
On varmaan Chrome hyvä, mutta luulisi, että verkkopankki olisi tehty niin, että toimisi ainakin kahdella selaimella, tai jopa useammalla. Kyse ei kuitenkaan ole mistään mies ja koira -tyyppisestä puljusta! Ja kaikkien pitäisi pystyä käyttämään pankkia, kun verkossahan se pääasiallisesti toimii!
Itsellä toimii täysin moitteettomasti mozillalla.
firefoxilla ei ole mitään ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Mulla selainversio toimii kyllä Chromella. Koita sitä!
p.s. Sain Danskelta hyvän asuntolainan, mutta jätin käyttöön Nordean, koska tarvitsen joskus sitä vahvaa tunnistusta. DanskeBank on niin usein alhaalla, että maksan siis Nordealle siitä, että saan käyttää heidän toimivaa tunnistustaan. Muuten kyllä pankkiasiat sujuvat Danskessakin.
Häh? En edes muista milloin olisi ollut alhaalla
Minulla toimii Chromella ja Edgellä, eikä ole mitään ongelmia. Muita en ole kokeillut lähiaikoina.
Minulla taas toimii chromella vain silloin tällöin vaikka on uusin versio ja silloinkin joutuu refreshaamaan selainta pari kertaa.
Edge toimii minulla vaikka on muuten susup* ska.
Chromella tuntuisi toimivan, windows tai linux. Chromium en ole muistaakseni kokeillut eli linuxilla kannattaa olla tarkkana että on oikea chrome jos tökkii. Oletuksena noi tarjoaa chromiumia.
Vierailija kirjoitti:
Chromella tuntuisi toimivan, windows tai linux. Chromium en ole muistaakseni kokeillut eli linuxilla kannattaa olla tarkkana että on oikea chrome jos tökkii. Oletuksena noi tarjoaa chromiumia.
Chromessa ei ole mitään extraa mitä pankki tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
p.s. Sain Danskelta hyvän asuntolainan, mutta jätin käyttöön Nordean, koska tarvitsen joskus sitä vahvaa tunnistusta. DanskeBank on niin usein alhaalla, että maksan siis Nordealle siitä, että saan käyttää heidän toimivaa tunnistustaan. Muuten kyllä pankkiasiat sujuvat Danskessakin.Häh? En edes muista milloin olisi ollut alhaalla
Mulla toimii nettipankki hyvin selaimella ja ennen toimi mobiiliversiokin. Uusi mobiiliversio taas ei toimi juuri koskaan, aina tulee ilmoitus tilapäisestä häiriöstä.
En ole aikoihin käyttänyt muuta kuin chromea ja aina on toiminut
Vierailija kirjoitti:
p.s. Sain Danskelta hyvän asuntolainan, mutta jätin käyttöön Nordean, koska tarvitsen joskus sitä vahvaa tunnistusta. DanskeBank on niin usein alhaalla, että maksan siis Nordealle siitä, että saan käyttää heidän toimivaa tunnistustaan. Muuten kyllä pankkiasiat sujuvat Danskessakin.
Itselläni ei ole Danske ollut kertaakaan alhaalla tässä kymmenen vuoden aikana. Nordean ongelmista sen sijaan on saanut lukea jatkuvasti :o
Ehkä eniten ärsyttää se, että joka paikassa lukee, että vika on korjattu ja palvelut toimivat, mutta netti- ja mobiilipankit eivät toimi. Yritin äsken kirjautua nettipankkiin, tuli virheilmoitus, jonka vieressä lukee, että ongelmia on ollut mutta nyt kaikki toimii. Ärsyttvänää, kun palveluihin ei voi luottaa.
Ei ole toiminut koko päivänä. Olin ostoksilla ja löysin ihanan silkkimekon. En kuitenkaan päässyt siirtämään rahaa käyttelytilille, eli kauppaan jäi mekko. Joskus aikaisemminkin on käynyt mielessä, että kauppojenkin asia voisi olla saada mobiilipankit ja muut toimimaan. No, säästyipä mulla useampi satanen :)
Vierailija kirjoitti:
Tulisi edullisemmaksi liittyä S-ryhmään asiakasomistajaksi ja saada S-pankki ilmaiseksi käyttöön. 100 euron kertakorvaus, mutta sen saa takaisin jos haluaa irtisanoutua takaisin, ja jos käyt S-kaupoissa, bonukset vielä tasaavat tilannetta.
Ei ole toiminut koko päivänä eikä toimi vieläkään. Ilmeisesti pankki on ilmoittanut, että toimii. Ei pidä paikkaansa.
Omilla sivuillaan eivät kyllä kerro mitään, kun kävin katsomassa. Missä on väitetty, että toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Omilla sivuillaan eivät kyllä kerro mitään, kun kävin katsomassa. Missä on väitetty, että toimisi?
Ihana kun on yhdistetty ikivanha aloitus ja tämän päivän ongelma.
Missään ei ole vielä väitetty, ettei toimi. Verkkopankkia testaamalla ei vaan pääse kirjautumaan sisään. "teknisiä ongelmia" En pääse puhelimella, en tabilla, enkä läppärillä.. Aamupäivällä toimi.
Danske kyll on aina toiminut moitteettomasti. Nordeassa on sen sijaan ollut ihan oikeasti kaikki ongelmat.
Dansken pankki ei ainakaan minun kohdalla kertaakaan alhaalla. Omalta laptopilta. mm.
- Chrome
- Edge
Lisäksi ne kaikki muut laitteet, selaimet, jotka ei edes omia, joilta olen sattumalta kirjautunut ihan ulkomaita myoten. Jos siellä jotain on tänään ollut, niin sitten varmaan korjattu.... .