Nainen! Kiinnostutko miehestä yleensä heti, vai vasta sitten kun tunnette vähän paremmin?
Vaikea muotoilla tätä kysymystä, mutta haen tällä siis sitä, että tiedätkö pääsääntöisesti jo ensimmäisellä tapaamiskerralla, onko miehen kanssa "kemiaa" ja voisiko jutusta ehkä tulla jotain? Vai osaatko ottaa asiaan kantaa vasta sitten, kun tunnet miestä edes hieman ja olet muodostanut hänestä jonkinlaisen käsityksen?
Yritän tällä selvittää, kuinka suuri osa naisista on sellaisia jotka heti tietävät onko miehessä sitä jotain.
Kommentit (58)
Kerran rakastuin 15 minuutissa. Muuten en ole koskaan syttynyt kenestäkään heti. En edes silloin jos olen tavannut ensimmäistä kertaa viestittelykumppanin johon olen ollut jo valmiiksi etäihastunut.
Tiedän heti ensimmäisellä sekunnilla, onko kemiaa vai ei. Se tunne ei ole ollut koskaan väärässä.
Vastasin, että ei tiedä heti. Asia ei kuitenkaan ole aivan niin yksinkertainen. On miehiä, joista tiedän heti että ei tule ikinä toimimaan. Sitten on ne loput miehet, joista yleensä ensitapaamisella osaan sanoa olevani aidosti kiinnostunut. Heidän kohdallaan menee aikaa ennen kuin tiedän, millä tavalla olen kiinnostunut - romanttisesti vai ystävänä.
Toivottavasti tämä selvensi asiaa!
Tässä keskustelussa tulee nyt aika hyvin ilmi se mistä minäkin olen puhunut palstalla. Jos on sellainen ihminen, että ei olemuksellaan herätä kiinnostusta naisessa heti, niin ei herätä luultavasti koskaan.
Itse kylläkin olen kiinnostunut naisista monesti vasta pidemmän tutustumisen jälkeen, ja tästäkin syystä olen ihan ulkona mistään paritumispeleistä kun muut haluaa tuntea ja kokea heti, kun taas itse tarvitsen vähän pidemmän tutustumisen, joka taasen tuppaa johtamaan parhaimmillaan nykymaailmassa friendzonelle. No sellaista se on...
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa tulee nyt aika hyvin ilmi se mistä minäkin olen puhunut palstalla. Jos on sellainen ihminen, että ei olemuksellaan herätä kiinnostusta naisessa heti, niin ei herätä luultavasti koskaan.
Itse kylläkin olen kiinnostunut naisista monesti vasta pidemmän tutustumisen jälkeen, ja tästäkin syystä olen ihan ulkona mistään paritumispeleistä kun muut haluaa tuntea ja kokea heti, kun taas itse tarvitsen vähän pidemmän tutustumisen, joka taasen tuppaa johtamaan parhaimmillaan nykymaailmassa friendzonelle. No sellaista se on...
Terveisin Naispelko26
Sun täytyy siis tehdä vaikutus jotenkin muuten kuin (ulkoisella) olemuksellasi.
Jos pääsen tai joudun tarpeeksi lähelle, tiedän heti. Joku ei välttämättä siis huoneen toiselta laidalta sykäytä, mutta viereen joutuessa onkin, että herttileijaa, mikäs tämä tyyppi olikaan.
Tiedän heti, onko kemiaa. Jos on, niin se ei vielä takaa, että sopisimme muuten yhteen (arvomaailma, odotukset, luonteet jne) mutta jos sitä ei ole, niin meistä voi tulla korkeintaan kavereita.
Heti tietää heti. Platoninen suhde muodostuu varmaan ajan kanssa, mutta seksuaalinen mielenkiinto ilmenee heti tai ei koskaan. En ole koskaan rakastunut ilman sitä. Ajan kanssa selviää muodotuuko suhteesta vielä sen syvällisempi, kahdesti niin on käynyt.
Minä en tiedä sitä heti. Olen monesti tavannut miehen josta ensimmäinen ajatus on luokkaa "no mikähän jantteri tuokin nyt muka on" enkä kiinnitä häneen sen enempää huomiota. Paremmin tutustuttaessa mietin vain että eikö minulla aiemmin ollut silmiä päässä, tuohan on aivan tajuttoman hyvännäköinen ja mukavakin vielä! En tiedä miksi tässä kemian muodotumisessa tai sen huomaamisessa kestää minulla niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Ei se ulkoinen olemus sitä kiinnostusta herätä, vaan se, minkälainen ihminen olet. Ja ole tyytyväinen jos pääset edes friendzonelle, suurin osa ei pääse edes sinne, koska ovat niin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä sitä heti. Olen monesti tavannut miehen josta ensimmäinen ajatus on luokkaa "no mikähän jantteri tuokin nyt muka on" enkä kiinnitä häneen sen enempää huomiota. Paremmin tutustuttaessa mietin vain että eikö minulla aiemmin ollut silmiä päässä, tuohan on aivan tajuttoman hyvännäköinen ja mukavakin vielä! En tiedä miksi tässä kemian muodotumisessa tai sen huomaamisessa kestää minulla niin kauan.
Eli kiinnostus on herännyt. Koska et sä kaikista tapaamistasi miehistä noin ajattele "no mikähän jantteri tuokin nyt muka on".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Sun täytyy siis tehdä vaikutus jotenkin muuten kuin (ulkoisella) olemuksellasi.
Helpommin sanottu kuin tehty. Sitä kun on keskitasoa kehnomman näköinen mies vailla mitään karismaa, ja vielä todella ujo alkuun uusien ihmisten seurassa. Suht tekemätön paikka...
Terveisin Naispelko26
Kiinnostun ulkonäön perusteella, paremmalla tutustumisella näkee sitten onko henkilö muutenkin sopiva ja voiko siitä tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen tai joudun tarpeeksi lähelle, tiedän heti. Joku ei välttämättä siis huoneen toiselta laidalta sykäytä, mutta viereen joutuessa onkin, että herttileijaa, mikäs tämä tyyppi olikaan.
Likinäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Heti tietää. Suurin osa ihmisistä ei herätä minkäänlaista kiinnostusta, ei romanttista eikä seksuaalista. Ne vaan on. Mutta silloin harvoin kun joku toisenlainen tulee vastaan, sen näkee ja kuulee heti.
Täysin sama minulla, vetovoiman tuntee heti. Tämä on tapahtunut minulle vain kahdesti.
En ole koskaan tiennyt sitä heti.
Vasta, kun ollaan lähekkäin ja tunnen hänen kehonsa ja tuoksunsa, ja tyylinsä koskea naista. Tähän vaiheeseen tietty menee jonkin aikaa..
Tämä varmaan vaihtelee paljonkin eri ihmisillä. Siskoni elää vahvasti tunteella ka hän puhuu aina tuosta mystisestä kemiasta. Minä olen taas hitaasti syttyvä järki-ihminen, enkä ole tunnistanut tuota kemiaa koskaan heti.
Ehdin tuntemaan nykyisen miesystäväni viisi vuotta, ennen kuin rakkaus syttyi. Sen jälkeen onkin sitten roihunnut jo yli kahdeksan vuotta isolla liekillä.
Vierailija kirjoitti:
Heti tietää. Suurin osa ihmisistä ei herätä minkäänlaista kiinnostusta, ei romanttista eikä seksuaalista. Ne vaan on. Mutta silloin harvoin kun joku toisenlainen tulee vastaan, sen näkee ja kuulee heti.
Illan huutopierut lensi kyllä tälle :D Vähennä niiden Disney-leffojen ja "voimaantuneiden" feministielokuvien katselua
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Aika pikaiset päätelmät teit ottaen huomioon, että sinua ennen ketjuun oli tullut vasta 4 vastausta, joista puolet oli sitä mieltä että kiinnostuksen tietää heti ja puolet sitä mieltä, ettei sitä tiedä heti. Ehkä kannattaisi ennemmin ajatella että naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin?