Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Kiinnostutko miehestä yleensä heti, vai vasta sitten kun tunnette vähän paremmin?

Vierailija
14.10.2019 |

Vaikea muotoilla tätä kysymystä, mutta haen tällä siis sitä, että tiedätkö pääsääntöisesti jo ensimmäisellä tapaamiskerralla, onko miehen kanssa "kemiaa" ja voisiko jutusta ehkä tulla jotain? Vai osaatko ottaa asiaan kantaa vasta sitten, kun tunnet miestä edes hieman ja olet muodostanut hänestä jonkinlaisen käsityksen?
Yritän tällä selvittää, kuinka suuri osa naisista on sellaisia jotka heti tietävät onko miehessä sitä jotain.

Nainen! Kiinnostutko miehestä yleensä heti, vai vasta sitten kun tunnette vähän paremmin?

Vaihtoehdot

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää heti. Mutta se ei kestä kauaa.

Vierailija
22/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tiennyt sitä heti. Jonkin ajan tuntemisen jälkeen se vaan yhtäkkiä iskee tajuntaan. En kiinnostu kenestäkään ulkönäön perusteella ja kemiaa ei minusta voi tietää, jos ei yhtään tunne toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipäätään olen miehen kanssa tekemisissä, juttelen tai kuulen hänen puhuvan, niin tiedän. Mutta en tiedä sellaisista jotka jäköttävät puhumatta jossain nurkassa tai kävelevät vastaan. Jotain kommunikaatiota täytyy olla.

Vierailija
24/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsen tai joudun tarpeeksi lähelle, tiedän heti. Joku ei välttämättä siis huoneen toiselta laidalta sykäytä, mutta viereen joutuessa onkin, että herttileijaa, mikäs tämä tyyppi olikaan.

Likinäköinen?

Taitaa olla kyse enemmänkin hajuetäisyydestä, vaikka en nyt varsinaisesti nuuhkimista ajattele.

Vierailija
25/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen demiseksuaali, joten en tunne mitään ensi näkemältä. Tietysti kiinnostus voi herätä, jos mies on heti mukavan ja ystävällisen oloinen. 

Vierailija
26/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä nyt millään voi heti tietää. 

Vierailija
27/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ihastu saati rakastu ventovieraisiin ihmisiin. Johtunee siitä, että olen enemmän verbaalinen kuin visuaalinen ihminen muutenkin.

Vierailija
28/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa tulee nyt aika hyvin ilmi se mistä minäkin olen puhunut palstalla. Jos on sellainen ihminen, että ei olemuksellaan herätä kiinnostusta naisessa heti, niin ei herätä luultavasti koskaan.

Itse kylläkin olen kiinnostunut naisista monesti vasta pidemmän tutustumisen jälkeen, ja tästäkin syystä olen ihan ulkona mistään paritumispeleistä kun muut haluaa tuntea ja kokea heti, kun taas itse tarvitsen vähän pidemmän tutustumisen, joka taasen tuppaa johtamaan parhaimmillaan nykymaailmassa friendzonelle. No sellaista se on...

Terveisin Naispelko26

Odotatko sataa prosenttia, ennen kuin riittää? Tämän viestin kirjoittamishetkellä 40 % naisista on vastannut, että ei tiedä heti. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät todellakaan koskaan ihastu ennen kuin tuntevat toista sen verran, että tietää mikä tyyppi on miehiää, natsaako huumorintaju, onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita, syntyykö sitä kemiaa kosketusetäisyydellä jne.

Vierailija
29/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä sitä heti. Olen monesti tavannut miehen josta ensimmäinen ajatus on luokkaa "no mikähän jantteri tuokin nyt muka on" enkä kiinnitä häneen sen enempää huomiota. Paremmin tutustuttaessa mietin vain että eikö minulla aiemmin ollut silmiä päässä, tuohan on aivan tajuttoman hyvännäköinen ja mukavakin vielä! En tiedä miksi tässä kemian muodotumisessa tai sen huomaamisessa kestää minulla niin kauan.

Eli kiinnostus on herännyt. Koska et sä kaikista tapaamistasi miehistä noin ajattele "no mikähän jantteri tuokin nyt muka on".

No eipä oikeastaan. Viimeisin mies joka aiheutti minussa tämä reaktion ei herättänyt ensin juuri mitään tunteita. Tapasin tämän miehen siis tilanteessa, jossa tapasin kerralla monta uutta ihmistä, eikä hän erottunut porukasta mitenkään. Vasta myöhemmin heräsin siihen kuinka kiinnostava ja ihana hän onkaan.

Vierailija
30/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea asia. Pääsääntöisesti sanoisin, että jos ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, niin sen tietää heti. Sen sijaan mä en koskaan heti tiedä, että onko tässä nyt vaan mielenkiintoni herättävä ihminen, vaiko sellainen, jonka kanssa oikeasti voisi seurustella.

Lisäksi oikeassa elämässä ei ole sattunut, mutta julkkisten kohdalla on käynyt, että pidin jotakuta ensin ihan kaamean rumana, muttakun olen katsellut sen julkkiksen naamaa esim. tv-sarjassa pari kuukautta, niin se onkin alkanut näyttää ihan hyvältä. Ei olisi mitenkään mahdotonta, että noin kävisi minulle myös oikeassa elämässä, ei vaan ole sattunut kohdalle. Esim. Tim Rothin kanssa sattui näin.

Vierailija
31/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan vaihtelee paljonkin eri ihmisillä. Siskoni elää vahvasti tunteella ka hän puhuu aina tuosta mystisestä kemiasta. Minä olen taas hitaasti syttyvä järki-ihminen, enkä ole tunnistanut tuota kemiaa koskaan heti.

Ehdin tuntemaan nykyisen miesystäväni viisi vuotta, ennen kuin rakkaus syttyi. Sen jälkeen onkin sitten roihunnut jo yli kahdeksan vuotta isolla liekillä.

Minäkään en ole koskaan tunnistanut kemiaa heti, vaikka en ole järki-ihminen vaan aivan päinvastoin. Kiinnostun ja rakastunkin melko nopeasti, yleensä muutamassa viikossa, mutta en todellakaan heti ensimmäisenä päivänä.

Vierailija
32/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea vastata kun minulle on käynyt molemmilla tavoilla. Joskus tietää heti ja joskus menee vähän aikaa.

Vierailija
33/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa tulee nyt aika hyvin ilmi se mistä minäkin olen puhunut palstalla. Jos on sellainen ihminen, että ei olemuksellaan herätä kiinnostusta naisessa heti, niin ei herätä luultavasti koskaan.

Itse kylläkin olen kiinnostunut naisista monesti vasta pidemmän tutustumisen jälkeen, ja tästäkin syystä olen ihan ulkona mistään paritumispeleistä kun muut haluaa tuntea ja kokea heti, kun taas itse tarvitsen vähän pidemmän tutustumisen, joka taasen tuppaa johtamaan parhaimmillaan nykymaailmassa friendzonelle. No sellaista se on...

Terveisin Naispelko26

Aika pikaiset päätelmät teit ottaen huomioon, että sinua ennen ketjuun oli tullut vasta 4 vastausta, joista puolet oli sitä mieltä että kiinnostuksen tietää heti ja puolet sitä mieltä, ettei sitä tiedä heti. Ehkä kannattaisi ennemmin ajatella että naiset ovat yksilöitä siinä missä miehetkin?

Munä tein ihan samat päätelmät kuin Naispelkokin, vaikka olen 37v ja ollut pari kertaa suhteessakin.

Vierailija
34/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaammin syttyvälle kiinnostukselle avoimena pysyminen on opittu taito. Te joilla sitä ei ole ette ole halunneet opetella. Mikä on täysin ok, miksi pitäisi jos muutenkin toimii. Mutta se kyky on kaikilla.

Vierailija
35/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Odotatko sataa prosenttia, ennen kuin riittää? Tämän viestin kirjoittamishetkellä 40 % naisista on vastannut, että ei tiedä heti. Itse kuulun myös niihin, jotka eivät todellakaan koskaan ihastu ennen kuin tuntevat toista sen verran, että tietää mikä tyyppi on miehiää, natsaako huumorintaju, onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita, syntyykö sitä kemiaa kosketusetäisyydellä jne.

90% ketjun naisista on kirjoittanut, että pitää olla joko heti ensisilmäyksellä pöksyt märkänä kemiaa, tai sitten pitää olla heti ensisilmäyksellä pöksyt viittä vaille märkinä, jotta sitten kun tutustuu paremmin, voi pääättää että nyt on pil lu valmis.

Ainoastaan 10% on kirjoittanut varsinaisesti kiinnostuvansa miehestä vasta tutustumisen myötä.

t. yllä kirjoittanut 37 mies

Vierailija
36/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että naisista huomaa melkeinpä ensinäkemältä kenellä silmät lävähtää levälleen ja keneltä ei. Eikä huisknhauskoilla jutuillani ole jatkon kannalta niin väliä. Itse olen henkisesti taas sen verran sekava etten tiedä kyllä heti että miten kiinnostunut oikein on. Alustavasti osaa toki arvioida jatkoon vai ei-periaatteella.

Vierailija
37/58 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tietää. Suurin osa ihmisistä ei herätä minkäänlaista kiinnostusta, ei romanttista eikä seksuaalista. Ne vaan on. Mutta silloin harvoin kun joku toisenlainen tulee vastaan, sen näkee ja kuulee heti.

Tämä. Olen kiinnostunut tasan yhden kerran eläessäni miehestä ja se tapahtui ensimmäisessä katsekontaktissa heti. Onneksi tunne oli molemminpuolinen. Nyt yhdessä 35 v.

Vierailija
38/58 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Sun täytyy siis tehdä vaikutus jotenkin muuten kuin (ulkoisella) olemuksellasi.

Ja koska puhe-etäisyydelle ei pääse ilman ulkoista olemusta, sinun täytyy huolehtia siitä että he jonottavat luoksesi.

Tämä onnistuu ainoastaan riittävän paksulla lompakolla.

Vierailija
39/58 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Ei se ulkoinen olemus sitä kiinnostusta herätä, vaan se, minkälainen ihminen olet. Ja ole tyytyväinen jos pääset edes friendzonelle, suurin osa ei pääse edes sinne, koska ovat niin tylsiä.

Ja miten naiset tietävät sekunnissa millainen ihminen olet?

Vierailija
40/58 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tietää. Suurin osa ihmisistä ei herätä minkäänlaista kiinnostusta, ei romanttista eikä seksuaalista. Ne vaan on. Mutta silloin harvoin kun joku toisenlainen tulee vastaan, sen näkee ja kuulee heti.

Tämä. Olen kiinnostunut tasan yhden kerran eläessäni miehestä ja se tapahtui ensimmäisessä katsekontaktissa heti. Onneksi tunne oli molemminpuolinen. Nyt yhdessä 35 v.

Mullakin eka katsekontakti on ollut se hetki, josta kiinnostus/ihastus on välittömästi syttynyt. Ei ole tarvinnut vaihtaa sanaakaan ennen sitä.