Siis kuka OIKEASTI haluaa nähdä tuon Fingerpori-elokuvan?
Sarjakuva on ihan kultaa, mutta pelkän trailerin pohjalta leffa vaikutti todella surkealta yritykseltä. Ei tavoita Fingerporin maailmaa, mutta ei toisaalta loista sarjakuvasta irtonaisena Suomi-leffana millään tasolla.
Kuka myöntää?
Kommentit (19)
Mä pidin aikoinani Juoppohullun päiväkirjoista, mutta se elokuva oli varmasti maailman huonoin.
Pelkään että Fingerpori-elokuvana vie tittelin. En ajatellut katsoa, vaikka sarjakuvat usein ihan loistavia ovatkin.
Kyllä mä voisin lähteä sitä katsomaan jos tietty mies kysyisi kaveriksi. On kova fani!
Jospa hän tarjoaisi mun monotoniseen arkeeni jännittävää seuraa...
MInä haluaisin :D
Odottelen, että se tulee jonnekin Elisaan tai vastaavaan.
Kyllä minä sen haluan nähdä mutta en elokuvateatterissa. En voi sietää elokuvateattereita missä plösöt mussuttaa popkornia ja ryystää kokista pillillä ja nauraa hohottaa puoli tuntia sitten menneelle vitsille.
Lataillaan kun tulee saataville, mutta ei niin paljoa kiinnosta, että lähtisin elokuviin.
Elokuvan vitsit ja sanaleikit on suoraan kopioitu kirjoista joten jos tykkää lukea fingerporia niin tietää vitsit etukäteen.
Mulla on niin paljon Finnkinon sarjalippuja, jotka menee tuossa joulukuun alussa vanhaksi, että voisin käydä katsomassa. Odotukset ei ole suurensuuret mutta annan tilaisuuden ja menen avoimin mielin. Toivon vain, ettei ole vanhojen juhannussimojen toisintoa.
Kyllä haluaisin nähdä JONKIN Fingerpori-elokuvan, en välttämättä juuri tätä sillä perusteella, mitä ennakkoarvioita siitä on julkaistu.
Vaikuttaa karsealta. Ja ne typerät nimet Ratto-Riitat ym Yäk. Isojen POIKIEN leikkiä taas. Kasvakaa aikuiseksi.
Harvemmin yksikään suomifilmi kiinnostaa, mutta tämä kyllä kiinnostaisi nähdä. Nimenomaan miten vitsit on saatu toteutettua elokuvakohtauksen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa karsealta. Ja ne typerät nimet Ratto-Riitat ym Yäk. Isojen POIKIEN leikkiä taas. Kasvakaa aikuiseksi.
Se on Rivo-Riitta. Ja se perustuu sarjakuvaan, jota on julkaistu jo varmasti 15 vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin yksikään suomifilmi kiinnostaa, mutta tämä kyllä kiinnostaisi nähdä. Nimenomaan miten vitsit on saatu toteutettua elokuvakohtauksen muodossa.
Tästä syystä mäkin haluan sen nähdä.
Teatteriesityksen toimi. Miksei elokuvanakin.
Yksi tuttu, jonka mies on Risto, mutta joka ei itse ole Suvi, harmikseen. Ihhihii, ighhhihii, tosi hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Elämän koululaiset ja muut wt:t
Jotkut meistä ovat huumorintajuisia, toisin kuin te hapannaamaiset hienostelevat paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Rivo-Riitta. Ja se perustuu sarjakuvaan, jota on julkaistu jo varmasti 15 vuoden ajan.
Mainoksessa Rivo-Riitta ei ole yhtään asenteensa näköinen. Kiltti pliisu.
Mä ajattelin käydä sen katsomassa, tosin en oo nähnyt vielä traileria. Mun mielestä oli ideana hauska.