Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruttotulot 4000 - 5000 € / kk, mitä teet työksesi?

Vierailija
14.10.2019 |

Kiinnostaa kyseisen palkkatason duunit

Kommentit (346)

Vierailija
141/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelataksivälittäjä, 281h kk töitä ja kolmivuoroa teen. 4300e yleensä tullee.

Vierailija
142/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-projektipäällikkö, 6.500/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sveitsin palkalla leveilevä. Vähennä kuukausipalkasta kolmen lapsen päivähoitomaksut ja kerro sitten paljon nettopalkasta jää.

Vierailija
144/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
145/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28v KTM strategiakonsulttina big4 -yhtiössä.

Miksi mun vastaus aiheutti jo alapeukun? Eikö joku usko, että isolla kansainvälisellä yhtiöllä johdonkonsultti tienaa aika nopeasti tuon summan, kun vain osoittaa olevansa arvokas työntekijä. Tuon peruspalkan päälle maksetaan vielä ylityöt 1:1 ja mahdolliset bonukset.

Itse en tekisi minuuttiakaan ylitöitä jos ne maksettaisiin 1:1. Kyllä ylitöistä pitää ylityökorvaus saada.

Tervetuloa ylempien toimihenkilöiden todellisuuteen. Tuohan on jo hyvä diili, isolle osalle laitetaan kokonaistyöaika ja kiinteä ylityökorvaus, joka ei yleensä kata edes osaa ylitöistä...

Vierailija
146/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen ope

Vierailija
147/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun vastaus aiheutti jo alapeukun? Eikö joku usko, että isolla kansainvälisellä yhtiöllä johdonkonsultti tienaa aika nopeasti tuon summan, kun vain osoittaa olevansa arvokas työntekijä. Tuon peruspalkan päälle maksetaan vielä ylityöt 1:1 ja mahdolliset bonukset.

Et kyllä kovinkaan arvokas työntekijä ole jos ylitöistä ei makseta korvausta.

Nauroin ääneen tälle.

Vierailija
148/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri/asiantuntija alimmalla johtoportaalla.

Vierailija
149/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankintapäällikkö, koulutus YTM

Vierailija
150/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettaja lukiossa

Vierailija
151/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kahdeksan tuntia päivässä koneella ja kirjoittelen vauvapalstalle. Välillä hyvä pitää joku excel auki ja täytellä mitä huvittaa.

Vierailija
152/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten egoilu ketju tämä taitaa olla

Vierailija
153/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskonsultti, brutto 5100€/kk + tilikauden bonukset noin 38k€

Autan yritysjohtoa ja myös pikkupomoja reflektoimaan tekojaan ja yrityksen kompetenssin vahvistamista. Eli käytämmössä kuuntelen kun puolinarsistit tykittävät omaa erinomaisuuttaan tunnin pari, sitten kommentoin muutamalla "avaavalla näkökulmalla" ja kirjoitan laskun :)

Vierailija
154/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tekisi minuuttiakaan ylitöitä jos ne maksettaisiin 1:1. Kyllä ylitöistä pitää ylityökorvaus saada.

Tervetuloa ylempien toimihenkilöiden todellisuuteen. Tuohan on jo hyvä diili, isolle osalle laitetaan kokonaistyöaika ja kiinteä ylityökorvaus, joka ei yleensä kata edes osaa ylitöistä...

Nautinkin asiantuntijan roolistani. Työajat saan päättää melko vapaasti itse, eikä työpäivät veny yli 7,5h jos en itse halua.  Lomaakin voin pitää lähes poikkeuksetta haluamaani aikaan.

Vierailija
155/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4600 € /kk .. koodiapina pirkanmaalla, niin ja itse en ainakaan ikinä äänestäisi sekoomusta (enkä sen puoleen kyllä sdp:tä/vihreitäkään)

Ja minä on laitossiivooja-apina, palkka 5200€ ilman iltalisiä :)

Jotain rotia nyt sentään

En ole ko.koodiapina. Mitä mä en nyt ymmärrä ?

Etkö usko , että koodarin palkka on 4600 ? Helposti mun kokemuksen mukaan, joka on yksi koodari .

Vai minä en ymmärrä piilotettua ironiaasi ?

Vierailija
156/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä en edes saa mitään ylityökorvausta; se on katettu ns ylimääräisellä viikolla vuosilomaa. Mutta tässä yrityksessä on onnekkaasti niin, ettei ylitöihin kyllä erityisesti juuri painosteta, poikkeustapahtumia tietenkin lukuunottamatta. Odotetaan että hoidan vastuuni vaikka yliajalla mikä on mun mielestä ihan ok ja koen, että saan yritykseltä niin paljon että vastavuoroisesti joustan mielelläni takaisin jos tarvis on ja teen iltaisin kotoa päin. Tää malli sopii erittäin hyvin meille, ei aiheuta suurempaa ressiä eikä kitkaa.

Minulla ei ole työaikaa, ts tulen ja menen miten haluan. Kätevää pienen taaperon kanssa. Teen töitä missä haluan. Minulle on annettu erityisen hyvät valmiudet tehdä koneella töitä missä vaan ja panostettu teknisiin apuvälineisiin myös kotitoimistoon - ei tarvitse kärsiä vanhoista puhelimista, tietokoneista, kuluneista työtuoleista eikä avotoimistosta. Työntekijän viihtyvyyteen panostetaan. On firman korttia ja saa lennellä paremmissa luokissa, vuokrata premium autoja jne.

Vastaavasti kupissa on paljon työmatkoja ja paljon vastuuta yksin. Olen pikkupäällikkö ylempi toimihenkilösopimuksella kansainvälisessä mutta pienehkössä firmassa.

JoRylle ihan sama kunhan hommat tulee tehdyksi.

Vierailija
157/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4800 € / kk, koodaan.

Et ihan ainakaan kovin kehno koodari voi olla.

Haha :D No en. Kävi tsägä ja oma äärimmäisen kapea niche-osaaminen osui juuri oikeaan tarpeeseen. Tuurilla siis tässä. Ei onnistuisi uudelleen, en usko.

Vierailija
158/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa kysymys: Paljonko on "todellinen" käteenjäävä palkkanne, eli nettotulot kuukaudessa, jos bruttonne on tuo mainittu.

Vierailija
159/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla valvon tuotantolinjaa

Vierailija
160/346 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4300€/kk + kulttuuri/liikuntasetelit. Olen ihan tavallinen toimistosihteeri, joka tekee laskuja ja lähettää niitä eteenpäin. Ihan yllätyin työsopparia allekirjoittaessa, että voiko olla näin hyvä palkka. Esimies perusteli sen isolla vastuulla. No, onhan laskujen tekeminen tärkeää, että firma saa rahaa. En valita! Edellisessä työpaikassa vastaavista tehtävistä (ja laajemmasta työnkuvasta) huolimatta tienasin vain n. 1940€/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme