Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä naisia kiinnostaa noissa astiastoissa?

Vierailija
14.10.2019 |

Tyttöystäväni alkoi oikeasti itkemään ja lukittautui makuuhuoneeseen kun sanoin hänelle että minua ei varsinaisesti kiinnosta kun hän esitteli uusia villeroi&boch teekuppejaan ja arabian (vai mitälie) lautasiaan.

Niin, tämä on tosiaan hänen asuntonsa että taidanpa lähteä pubiin, siellä on kiinnostavia astioita (niitä missä on olutta).

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta hankin itsekin toisiinsa sopivaa astiastoa, koska, kun on vieraita, on kiva kattaa mukavan näköisesti. Ei se ruuan maku siitä kyllä miksikään muutu, vaikka kaikilla olisi eripari lautaset, mutta onhan se nyt hienomman näköistä. Kauniit asiat saavat aina hieman onnellisemmaksi.

Sinä et ole mies tai sitten olet Håkan.

Vierailija
62/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, mutta hankin itsekin toisiinsa sopivaa astiastoa, koska, kun on vieraita, on kiva kattaa mukavan näköisesti. Ei se ruuan maku siitä kyllä miksikään muutu, vaikka kaikilla olisi eripari lautaset, mutta onhan se nyt hienomman näköistä. Kauniit asiat saavat aina hieman onnellisemmaksi.

Mulla tuli myös mieleen sisustushomo tuosta jutusta. Karkeasti voi sanoa että miehiä kiinostaa tavaroissa käytännöllisyys ja naisia+homoja niiden tavaroiden ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit siinä itse ap tajuta oman kyvyttämyytesi tarjota sille naiselle elintasoa, mikä purkautui tarpeettomana tympeytenä. Etsi nyt sieltä kuppilasta omaa tasoa oleva pubipirkko jonka kanssa voitte juoda kaljaa vaikka pullonsuusta ja jätä kunnon naiset rauhaan.

Tässä niinku katkeruus paistaa hyvin selkeesti. Kunnon nainen kerää astioita ja pubipirkot saa miehen viihtymään. Ei tarvi kahta kertaa miettiä kumman haluaisi.

Vierailija
64/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkäävät kattaa kauniisti. Varsinkin, jos kutsutaan vieraita tai on jokin muu syy juhlia. Kattauksellakin on tarkoitus juhlistaa (ei pelkästään ruualla ja juomalla) tapahtumaa ja tapahtumasta toivotaan jäävän kauniita muistoja. Sellaisia, joita voi vanhana muistella ja katsoa valokuvista, miten lapset istuivat söpöinä joulupöydässä tai Arttu-eno oli vielä elossa ennenkuin menehtyi syöpään viiskymppisenä jne. Kaikille ei kattaus kuitenkaan merkitse mitään eikä kaikille edes se, mitä lautasten päällä on. Noutopizzaa pahvilatikosta ja keskiolutta suoraan pullonsuusta riittää ap:llekin varmasti hopeahääpäivänä. Vaimo tuskin kuitenkaan on tämä nykyinen tyttöystävä. 

Säälittävää tekstiä. Mene nyt hyvä ihminen ulos happihypylle ennen kuin alat hyperventiloimaan siellä. Hushus vaan! Ota paperipussi mukaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
65/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut kymmeniä tunteja alan asiantuntijoita.

Lopputulos: konflikteja tulee 2 eri sukupuolen erilaisuuden vuoksi.

Pitää vaan oppia ja sovitella.Rikkautta ja täydentävää.

Mitenkähän pärjäisi.jos naimississa?Ei oo kokemusta.

Vierailija
66/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta astiat minuakaan vaikka olen nainen, mutta en myöskään menisi astiaharrastajalle tai muullekaan harrastajalle töksäyttelemään mitään heidän harrastuksensa "tyhmyydestä".

Vierailija
67/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jostain esteetikon ja pragmaatikon välimaastosta. Tykkään kauniista astioista, mutta en oikein tajua sitäkään että on erikseen arkiastiat ja juhla-astiat. Ei meillä ainakaan ole niin paljon säilytystilaa ja olisihan se sääli jos osaa astioista käytettäisiin vain muutaman kerran vuodessa. Meillä on siis astiat, jotka ovat kauniit arjessa ja kelpaavat myös juhlaan. Jotain iloa ne kauneudellaan tuottaa. Ja jotkut tuntuvat kädessäkin mukavalta. Juomalaseina meillä on Kastehelmeä, ne nyppylät tuntuvat kivoilta sormenpäissä. Gaissa-lasien pohjassa on taas sellainen muotoilu että siihen saa kivasti sujautettua nimettömän sormen. Lasi on jotenkin tukevammin kädessä kun yksi sormi on siellä lasin pohjassa olevassa kolossa. 

Meillä onneksi miestäkin kiinnostaa astiat, kuten myös sisustus. Yhdessä mietitään niin verhoja kuin astioitakin, vaikka ei niitä usein hankita. Jos kyllästyn juomalaseihin (edelliset oli Aino Aalto), niin joudun kyllä miehen kanssa neuvottelemaan, että voitaisiinko luopua näistä ja ostaa uudet.

Vierailija
68/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättää aina, miten erilaisissa maailmoissa sitä eletäänkään. Ketjussa on kerrottu miehistä, jotka keräävät kenkiä, ja joille astioiden ulkonäöllä on merkitystä, ja jotkut joko epäilevät tällaisten miesten olemassaoloa tai arvelevat näitä homoiksi. Se, että liikkuu itse vain yhdenlaisista ihmisistä koostuvassa porukassa, ei tarkoita, etteikö muunlaisia ihmisiä olisi. Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli selvästi ostanut tietyn astiaston tietoisesti niin, että se sopi muuhun asuntoon, ja nykyisellä miesystävälläni on enemmän kenkiä kuin minulla. Kumpikin on kyllä ihan hetero. On varmaan raskasta olla sellainen heteromies, jonka seksuaalisuutta kengät ja astiat uhkaavat.

Vierailija
69/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta astiat. Halvinta olen aina ostanut, mitään merkkejä tai sarjoja en keräile.

N42

Vierailija
70/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättää aina, miten erilaisissa maailmoissa sitä eletäänkään. Ketjussa on kerrottu miehistä, jotka keräävät kenkiä, ja joille astioiden ulkonäöllä on merkitystä, ja jotkut joko epäilevät tällaisten miesten olemassaoloa tai arvelevat näitä homoiksi. Se, että liikkuu itse vain yhdenlaisista ihmisistä koostuvassa porukassa, ei tarkoita, etteikö muunlaisia ihmisiä olisi. Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli selvästi ostanut tietyn astiaston tietoisesti niin, että se sopi muuhun asuntoon, ja nykyisellä miesystävälläni on enemmän kenkiä kuin minulla. Kumpikin on kyllä ihan hetero. On varmaan raskasta olla sellainen heteromies, jonka seksuaalisuutta kengät ja astiat uhkaavat.

Hassua miten joku tällainen aihe voikaan nostattaa joissakin tuollaisen raivon. Miten jotkut eivät vain jaksa ymmärtää, että kaikille vaikka sitten nuo astiat eivät ole mielenkiintoinen asia.

Sinun miesystäväsi kengät ovat yhtä tylsä keskustelunaihe tai hänen kyseenalainen heterous.

Yrittäkää nyt pärjätä ja laittakaa uskomaton tarmonne johonkin viisaampaan tekemiseen. Ja en ole mies, vaan nainen, jota astiat eivät kiinnosta ja joka laittaa energiansa mielummin vaikka kahden yön vaellusreissulle. "Vain köyhät ne vaatteilla koreilee", tai tässä tapauksessa astioilla tai kengillä. Muita ei kiinnosta ja muut eivät asiaa edes noteeraa mitenkään.

*pyörittelee silmiään*

Vierailija
71/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa taiteelliisuutta!

Tykkään pallomuotoisesta kynttilänjalasta,Se on viininpunainen ja siinä palaa kaikenväriset kynttilät hienosti!

Vierailija
72/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten joku tällainen aihe voikaan nostattaa joissakin tuollaisen raivon. Miten jotkut eivät vain jaksa ymmärtää, että kaikille vaikka sitten nuo astiat eivät ole mielenkiintoinen asia.

Sinun miesystäväsi kengät ovat yhtä tylsä keskustelunaihe tai hänen kyseenalainen heterous.

Yrittäkää nyt pärjätä ja laittakaa uskomaton tarmonne johonkin viisaampaan tekemiseen. Ja en ole mies, vaan nainen, jota astiat eivät kiinnosta ja joka laittaa energiansa mielummin vaikka kahden yön vaellusreissulle. "Vain köyhät ne vaatteilla koreilee", tai tässä tapauksessa astioilla tai kengillä. Muita ei kiinnosta ja muut eivät asiaa edes noteeraa mitenkään.

*pyörittelee silmiään*

Kenessähän se raivo nyt nousikaan?

Vierailija
73/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*pyörittelee silmiään*

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mistä kommenttini kohdasta aistit raivoa? Eihän siinä ole edes tuohtumusta (toisin kuin sinun vastauksessasi silmien pyörittelystä päätellen), raivosta puhumattakaan. Ihan vilpittömästi asiaa ihmettelin ilman sen kummempia tunnekuohuja. En myöskään tuonut mitenkään esille, että muiden pitäisi olla kiinnostuneita mieheni kenkien tai minun astioideni lukumäärästä vaan ainoastaan kommentoin ketjun kummallisia homoepäilyjä.

Näetkö muuten mitään ironiaa siinä, että kehotat muita hankkimaan parempaa tekemistä samalla kun itse osallistut täällä keskusteluun? Erilaiset mielenkiinnonkohteethan eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia. Sama henkilö voi olla kiinnostunut sekä astioista että vaellusreissuista. Itsekin vietin toissaviikonlopun eräässä kansallispuistossa retkeillen ja autiotuvissa yöpyen - sen kenkiä keräilevän mieheni kanssa.

Vierailija
74/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitsalaatikoita, kirpparin muoviastioita, kaljaa pullon suusta!"

Tässä nähdään taas palstamammojen argumentoinnin taso. 

No mikäs tuossa lainausmerkkeihin sullotussa litaniassa arvon kommentoijan silmään niin pahasti särähtää? Itse kirjoittaisin mielummin "pizza" kuin "pitsa", mutta muuten en löydä suurempia virheitä. Tarkennapa hieman, kiitos.

Ja äläpä yleistä. Osa kommentoijista ei ole "mammoja" eikä edes naispuolisia.

No kyllä muakin pistää silmään, että täällä on useampikin ollut sitä mieltä, että jos ei ole kalliita astioita kerättynä, silloin syödään pizzalaatikoista tai kirpparilta hankituista muovikipoista. eikö muka mitään välimuotoa voi olla? Ja pitsa on ihan yhtä oikein kirjoitettu kuin pizza. 

Vierailija
75/75 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskinäistä kilpavarustelua ja materian haalimista ja ihailemista. 

Naisten pinnallisuutta. Ja sitten niitä alapeukkuja vaan tulemaan. 

Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.

Se mersu hankitaan teidän naisten takia, se on osa tätä samaa ilmiötä. Te kun tykkäätte hienoista tavaroista.

Samasta syystä sinne poikamiesboksiin varmaan hankitaan myös satatuumainen telkkari ja kallis äänentoistojärjestelmä. Tulee kyllä tosi kalliiksi tehdä kaikki nämä hankinnat vain naisten huomion tähden. Vuorovaikutustaitojen kehittäminen sen sijaan olisi ihan ilmaista, ja sillä tavalla mukaan tarttuisi ehkä myös niitä vähemmän materialistisia naisia.

No iso telkkari on kyllä ihan itselleni, se täytyy myöntää.