Mikä teitä naisia kiinnostaa noissa astiastoissa?
Tyttöystäväni alkoi oikeasti itkemään ja lukittautui makuuhuoneeseen kun sanoin hänelle että minua ei varsinaisesti kiinnosta kun hän esitteli uusia villeroi&boch teekuppejaan ja arabian (vai mitälie) lautasiaan.
Niin, tämä on tosiaan hänen asuntonsa että taidanpa lähteä pubiin, siellä on kiinnostavia astioita (niitä missä on olutta).
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä niitä joitakin naisia, joille jotkut astiat ovat tärkeitä. Itselleni on ollut aina ihan se ja sama minkälaiset astiat ovat ja en todellakaan huomaa jos lautasena tai kuppina on joku "parempi" kippo.
Meillä kotona on ihan vain Ikeasta ostetut lautaset ja ei haittaa olenkaan, jos joku menee rikki, uutta saa ostettua vaikka seuraavana päivänä ja rahaa ei mene kuin muutama euro. N45
Se on hyvä. Olet selvästi parempi ihminen.
Hän on myös erilainen nainen, ihan toisenlainen kuin ne kaikki "muut" naiset.
#notlikeothergirls
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä niitä joitakin naisia, joille jotkut astiat ovat tärkeitä. Itselleni on ollut aina ihan se ja sama minkälaiset astiat ovat ja en todellakaan huomaa jos lautasena tai kuppina on joku "parempi" kippo.
Meillä kotona on ihan vain Ikeasta ostetut lautaset ja ei haittaa olenkaan, jos joku menee rikki, uutta saa ostettua vaikka seuraavana päivänä ja rahaa ei mene kuin muutama euro. N45
Se on hyvä. Olet selvästi parempi ihminen.
Voi tsiisus kuinka joillakin on rankkaa elämää!! :D Jaxuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten keskinäistä kilpavarustelua ja materian haalimista ja ihailemista.
Naisten pinnallisuutta. Ja sitten niitä alapeukkuja vaan tulemaan.
Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.
Niinpä.
Olipa muuten mielenkiintoista seurata, miten ne samat astiat, jotka eivät aikaisemmin kiinnostaneet,
muuttuivat äärimmäisen tärkeiksi ja kiinnostaviksi, kun oli ero (miehen aloitteesta).
Vaikka käytännössä kaikki mitä oli ostettu, oli minun ostamaa, niin silti mies oli tarkkaan kartalla mikä on Arabiaa ja mikä ei, mikä on Le Creuset ja mikä ei...
Vaikka ei yhtään ole kiinnostanut.
Mullakin oli nuorempana joku ihmeellinen paine hankkia astiastoja, kerätä jotain tiettyä sarjaa. Nyt viisikymppisenä ihmettelen, mitä ihmettä mä näillä kaikilla teen? Ketään, joka syö meillä, ei kiinnosta pätkääkään millaisesta astiasta syö. Arkikäytössä on Ikeasta ostetut astiat ja ne on kyllä ihan nätit mun omaan silmään ja kelpaa ihan hyvin. Aionkin laittaa myyntiin noita astiastoja. Niillä voi tehdä ihan hyvän tilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen omistautuneimmat arabia-keräilijät ovat miehiä.
Sekin, joka möi 180 000 eurolla 1230 kappaleen kannukokoelmansa vastikään Alavuden kaupungille, oli vanhempi herrashenkilö.
Miehille ne ovat sijoituksia, naisille pelkkää oman hännän nostamista.
"Laseissa pitää olla Iittalan tarrat, että kaikki näkee kuinka hienoja laseja meillä on!"
Jotkut tykkäävät kattaa kauniisti. Varsinkin, jos kutsutaan vieraita tai on jokin muu syy juhlia. Kattauksellakin on tarkoitus juhlistaa (ei pelkästään ruualla ja juomalla) tapahtumaa ja tapahtumasta toivotaan jäävän kauniita muistoja. Sellaisia, joita voi vanhana muistella ja katsoa valokuvista, miten lapset istuivat söpöinä joulupöydässä tai Arttu-eno oli vielä elossa ennenkuin menehtyi syöpään viiskymppisenä jne. Kaikille ei kattaus kuitenkaan merkitse mitään eikä kaikille edes se, mitä lautasten päällä on. Noutopizzaa pahvilatikosta ja keskiolutta suoraan pullonsuusta riittää ap:llekin varmasti hopeahääpäivänä. Vaimo tuskin kuitenkaan on tämä nykyinen tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.
Niinpä.
Olipa muuten mielenkiintoista seurata, miten ne samat astiat, jotka eivät aikaisemmin kiinnostaneet,
muuttuivat äärimmäisen tärkeiksi ja kiinnostaviksi, kun oli ero (miehen aloitteesta).
Vaikka käytännössä kaikki mitä oli ostettu, oli minun ostamaa, niin silti mies oli tarkkaan kartalla mikä on Arabiaa ja mikä ei, mikä on Le Creuset ja mikä ei...
Ihan normaalia eropesän ositusta. Vai väitätkö ettei sinua kiinnostanut miehesi arvokkaammat tavarat?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkäävät kattaa kauniisti. Varsinkin, jos kutsutaan vieraita tai on jokin muu syy juhlia. Kattauksellakin on tarkoitus juhlistaa (ei pelkästään ruualla ja juomalla) tapahtumaa ja tapahtumasta toivotaan jäävän kauniita muistoja. Sellaisia, joita voi vanhana muistella ja katsoa valokuvista, miten lapset istuivat söpöinä joulupöydässä tai Arttu-eno oli vielä elossa ennenkuin menehtyi syöpään viiskymppisenä jne. Kaikille ei kattaus kuitenkaan merkitse mitään eikä kaikille edes se, mitä lautasten päällä on. Noutopizzaa pahvilatikosta ja keskiolutta suoraan pullonsuusta riittää ap:llekin varmasti hopeahääpäivänä. Vaimo tuskin kuitenkaan on tämä nykyinen tyttöystävä.
Kaunis kattaminen on ihan jotain muuta kuin ylihintaiset statuksenpönkitys-astiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin, joka möi 180 000 eurolla 1230 kappaleen kannukokoelmansa vastikään Alavuden kaupungille, oli vanhempi herrashenkilö.
"Laseissa pitää olla Iittalan tarrat, että kaikki näkee kuinka hienoja laseja meillä on!"
Hhahhah, odotinkin jo milloin i.celjonne ilmestyy selittämään miten miesten harrastuksena se on vähän "parempaa", "fiksumpaa" jne...
Samoin tähän on jo ilmestynyt ainakin yksi nainen julistamaan miten hän ei AINAKAAN välitä astioista, hän on erilainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa käytetään paljon. Arvoastiat pölyyntyy kaapissa poislukien joulu ja juhannus.
Feminiinisyyden syvin olemus, eikä ole sukupuoleen sidottu, on miehiäkin jotka innostuvat posliinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on kasvatettu aina olemaan rehellinen.
Ei muuten ole hääviä tämä keskikalja tässä räkälässä.
Rehellisyys on harvinaista nykyisin.
Hienoa, että olet rehellinen ihminen.
Seuraavalla kerralla kun kultamussukkaisesi esittelee sinulle jotain, mikä tuottaa hänelle iloa,
niin älä sano mitään.
Halaa ja muiskauta pusu poskelle ja sen jälkeen voit poistua paikalta ja mennä nauttimaan lempikuppilasi olut-täytteisistä astioista.
Hän kysyi että eivätkö ole hienoja ja minä vastasin että en tiedä, en noista mitään ymmärrä kun ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hhahhah, odotinkin jo milloin i.celjonne ilmestyy selittämään miten miesten harrastuksena se on vähän "parempaa", "fiksumpaa" jne...
Samoin tähän on jo ilmestynyt ainakin yksi nainen julistamaan miten hän ei AINAKAAN välitä astioista, hän on erilainen nainen.
Et osaa argumentoida asiallisesti, joten kommenttisi on nollatasoa
Vierailija kirjoitti:
En usko, että vuosien päästä kuvista katsotaan niitä lautasia, eli ihan sama mitkä astiat siinä kuvassa näkyy. Itsekin kirjoitat Arttu-enosta ja söpöistä lapsista.
Eikö tosiaan sun mielestä ole välimuotoa kalliille astiastolle ja pizzalaatikolle? Ikean astioista saa kauniin kattauksen. Ei kauniiden astioiden tarvitse maksaa maltaita.
Mutta näitä kalliimpia astioita kerätään vain muiden silmiä varten. Kun halutaan esitellä, että me olemme vähän parempia ihmisiä. Ja toki ne kuvataan Instagramiin tuotetietoineen, jos vähä-älyisemmät ei tajua, että nyt on kyse hieman paremmasta porukasta :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa käytetään paljon. Arvoastiat pölyyntyy kaapissa poislukien joulu ja juhannus.
Niin, ihan totta, kun pikkupertti ajelee siitä ruoholahdesta espooseen, se tarvitsee sen 100t auton, koska se ajaa niin paljon :D
Vain mies voi olla noin tyhmä.
Tunnustaudun astiafriikiksi. Tosin iän myötä alkaa hellittää jo pikkuhiljaa. Kaapissa on ollut Arabiaa, Pentikiä, Villeroyta yms. Ja pakko sanoa, että kyllä kauniit esineet tekevät minut tietyllä tasolla onnelliseksi ja tuovat iloa päiviini.
Käyttöastioina arjessa meillä on huokeampaa englantilaista posliinia, paremmat ja arvokkaammat astiat säilytän lähes pelkästään silmän ilona vitriinissä. Tämä on minun tapani sisustaa ja mauttia elämästä. Mieheni ei ole tästä kertaakaa rutissut.
Ap:lle voisi siis kattaa pöytään vaikka kulahtaneet ja naarmuuntuneet kirppari-muovikipot ja -kupit ja hänen naisystävänsä voisi sitten itse syödä paremmilta lautasilta. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ihan normaalia eropesän ositusta. Vai väitätkö ettei sinua kiinnostanut miehesi arvokkaammat tavarat?
Ei ole .avioerossakinn jokainen pitää omat tavaransa. Toki jos ei ole avioehtoa omistukset lasketaan yhteen ja toinen joutuu maksamaan tasinkoa vähemmän omistavalle.
"Pitsalaatikoita, kirpparin muoviastioita, kaljaa pullon suusta!"
Tässä nähdään taas palstamammojen argumentoinnin taso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ei ole .avioerossakinn jokainen pitää omat tavaransa. Toki jos ei ole avioehtoa omistukset lasketaan yhteen ja toinen joutuu maksamaan tasinkoa vähemmän omistavalle.
Niin? Ositus on mielestäsi sitä, että nainen pitää omat kalliit tavaransa ja kynii miehen tavaroista osansa?
Miten voi ymmärtää lukemansa noin perseelleen?
Olen muuten ainoa asiakas