Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä naisia kiinnostaa noissa astiastoissa?

Vierailija
14.10.2019 |

Tyttöystäväni alkoi oikeasti itkemään ja lukittautui makuuhuoneeseen kun sanoin hänelle että minua ei varsinaisesti kiinnosta kun hän esitteli uusia villeroi&boch teekuppejaan ja arabian (vai mitälie) lautasiaan.

Niin, tämä on tosiaan hänen asuntonsa että taidanpa lähteä pubiin, siellä on kiinnostavia astioita (niitä missä on olutta).

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet keräilevät esim kenkiä. Sitten eivät voi käyttää niitä oikein missään, etteivät mene huonoksi.

Myös keräävät työkaluja, vaikka niilläkään eivät koskaan tee mitään. Se on vaan kiva, kun on 5 erilaista lapiota varastossa.

Sain perintönä mummolta arabian soppakulhon, myin sen 180 eurolla ja lähdin matkalle.

Vierailija
42/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No ei se itkun aihe ollut se astiasto, vaan se etta osoitit urpoutesi kun paljastit, etta sua ei kiinnosta sun tyttoystavalle tarkeat asiat, ellei ne ole myos sun mielesta tarkeita. 

Totta kai minakin kuuntelen kiinnostuneen oloisena ja nakoisena, kun mun miesystava selostaa mulle jotain Asian Leaguen jalkapallo-ottelua, vaikka minkaan valtakunnan jalkapallo ei kiinnosta mua patkan vertaa enka suoraan sanottuna tajuakaan siita juuri mitaan. Ihan vaan koska rakastan. <3 

Minut on kasvatettu aina olemaan rehellinen.

Ei muuten ole hääviä tämä keskikalja tässä räkälässä.

Pahaa kaljaa, mutta silti pitää juoda. Miksi?

Oma mies on innokas kalastaja ja hän ostaa paljon vaappuja joka vuosi, jopa teettää niitä omien suunnitelmien mukaan. Minua ei vaaput kiinnosta, mutta ihan mielelläni tutkin niitä, kun mies ostoksiaan esittelee. Miehelle on silläkin väliä, millaisissa astioissa ruokaa tehdään ja syödään. Aterinsarja valittiin yhdessä, yhden Pentikin astiaston olen hankkinut itselleni pikkuhiljaa, niitä astioita olen saanut myös mieheltä lahjaksi. Mies ihastui yhteen toiseen Pentikin astiasarjaan ja niistä hän on ostanut kahvimukit. Nämä keski-ikäiset rasvanäppimiehet osaa joskus yllättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet keräilevät esim kenkiä. Sitten eivät voi käyttää niitä oikein missään, etteivät mene huonoksi.

Myös keräävät työkaluja, vaikka niilläkään eivät koskaan tee mitään. Se on vaan kiva, kun on 5 erilaista lapiota varastossa.

Sain perintönä mummolta arabian soppakulhon, myin sen 180 eurolla ja lähdin matkalle.

Voi luoja. Kevyehköt valheet sieltä. 

Vierailija
44/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli nuorempana joku ihmeellinen paine hankkia astiastoja, kerätä jotain tiettyä sarjaa. Nyt viisikymppisenä ihmettelen, mitä ihmettä mä näillä kaikilla teen? Ketään, joka syö meillä, ei kiinnosta pätkääkään millaisesta astiasta syö. Arkikäytössä on Ikeasta ostetut astiat ja ne on kyllä ihan nätit mun omaan silmään ja kelpaa ihan hyvin. Aionkin laittaa myyntiin noita astiastoja. Niillä voi tehdä ihan hyvän tilin. 

Sama vika rahikaisella! Itselläni on useampaakin Arabian astiastoa uunivuokineen ja teekannuineen, mutta ovat olleet jo vuosia inflaatiossa, eikä esim. Ruska-, eikä Ruija-sarja kelvannut edes lahjoituksena paikalliselle hyväntekeväisyyskirpparille. Kaapissa on nykyään teräksiset lautaset sekä mukit - ovat vanhoja puolustusvoimien ja paikallisen koulun peruja.

M 45

Vierailija
45/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on varmaan geeneissä kodinsisustaminen ,yleisesti ottaen.Eikös naiset etupäässä sisusta?

Miehiä kiinnostaa joku muu .Kyllä on tytöillä ja pojilla eroa .

Vierailija
46/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiastoilla on joillekin merkitystä samalla tavalla kuin vaikka tietyllä puhelin-, auto- tai kotiteatterimerkillä. Taviskuluttaja ei huomaa eri tuotteiden välillä juurikaan laadullista eroa vaan kyse on esteettisistä mieltymyksistä sekä bränditietoisuudesta. Tietyn astiaston valinnalla viestitään tiettyä elämäntapaa, aivan samoin kuin vaikka tietyn automerkin suosimisella.

Tässä ei ole kyse mistään miehet-naiset-asetelmasta, joten älä yritä rakentaa siitä sellaista. Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnonkohteita, ja muiden mielestä hölmöjä sellaisia on sekä miehillä että naisilla. Se, että tyttöystävä olisi tällaisen takia purskahtanut itkuun, kuulostaa kyllä vähän lapinlisältä, ellet sitten ollut tarpeettoman ilkeä lytätessäsi hänen mielenkiinnonkohdettaan. Voisit jatkossa yrittää teeskennellä kiinnostusta. Aivan varmasti tyttöystäväsikin joskus kuuntelee joitain juttujasi enemmänkin kohteliaisuudesta kuin mielenkiinnosta.

Vierailija
47/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskinäistä kilpavarustelua ja materian haalimista ja ihailemista. 

Naisten pinnallisuutta. Ja sitten niitä alapeukkuja vaan tulemaan. 

Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.

Joillakin miehillä on omituinen tarve laittaa rahaa autoon. Itse olen ostanut sellaisia halpoja muutaman satasen autoja. Kun sellainen menee rikki tai ei mene katsastuksesta läpi niin sellainen kärry on helppo hylätä. En ole muutenkaan materian perään. Kaikkein mieluiten käytän rahaa viihtymiseen eli päihteet ja hyvä ruoka. Niin ja seksilelut on ihan jees. Niitä voisi hankkia vaikka kokoelman.

Vierailija
48/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa nimenomaan naisten pinnallisuutta, joka jollain selkeästi erottuvalla tavalla eroaa miesten pinnallisuudesta? Jos lähestytään asiaa miesten ja naisten stereotyyppisten mielenkiinnonkohteiden kautta, voi ainakin sanoa, että astiat säilyttävät arvonsa paremmin kuin autot ja viihde-elektroniikka. Miehillä on muuten naisia enemmän maksuhäiriömerkintöjä. Eiköhän tämä jo kerro jotain siitä, kummalle sukupuolelle pakkomielteinen kuluttaminen näyttäytyy suurempana ongelmana.

Vierailija
49/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa nimenomaan naisten pinnallisuutta, joka jollain selkeästi erottuvalla tavalla eroaa miesten pinnallisuudesta? Jos lähestytään asiaa miesten ja naisten stereotyyppisten mielenkiinnonkohteiden kautta, voi ainakin sanoa, että astiat säilyttävät arvonsa paremmin kuin autot ja viihde-elektroniikka. Miehillä on muuten naisia enemmän maksuhäiriömerkintöjä. Eiköhän tämä jo kerro jotain siitä, kummalle sukupuolelle pakkomielteinen kuluttaminen näyttäytyy suurempana ongelmana.

Huutista. 

Vierailija
50/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli nuorempana joku ihmeellinen paine hankkia astiastoja, kerätä jotain tiettyä sarjaa. Nyt viisikymppisenä ihmettelen, mitä ihmettä mä näillä kaikilla teen? Ketään, joka syö meillä, ei kiinnosta pätkääkään millaisesta astiasta syö. Arkikäytössä on Ikeasta ostetut astiat ja ne on kyllä ihan nätit mun omaan silmään ja kelpaa ihan hyvin. Aionkin laittaa myyntiin noita astiastoja. Niillä voi tehdä ihan hyvän tilin. 

Sama vika rahikaisella! Itselläni on useampaakin Arabian astiastoa uunivuokineen ja teekannuineen, mutta ovat olleet jo vuosia inflaatiossa, eikä esim. Ruska-, eikä Ruija-sarja kelvannut edes lahjoituksena paikalliselle hyväntekeväisyyskirpparille. Kaapissa on nykyään teräksiset lautaset sekä mukit - ovat vanhoja puolustusvoimien ja paikallisen koulun peruja.

M 45

Mulla on itseasiassa just Ruska-astiasto, ostin sen nimenomaan kirppikselta muutamalla kympilla ja on siis 70-luvulta. Tykkaan siita "earthly" hengesta mika siita huokuu. Ja siis tasta kaikki myos uunivuokineen ja teekannuineen. <3 Miinuspuoli on etta se on ihan hemmetin painava. :D 

Jos ostaisin toisen astiaston, ostaisin ehka semmoisen "marokkolaistyyppisen" kirjavan missa voisi olla jopa erilaisia, mutta tyyliltaan samoja, lautasia. Lasit siihen Ikeasta, niilla on luullakseni niita erivarisia juomalaseja missa on joku "helmi"koristus. 

Steriilit valkeat keskenaan taysin samanlaiset ja virheettomat "statussymboliastiat" eivat niinkaan kiinnosta. 

N44

Vierailija
51/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit esineet on kivoja. Ihmiset keräilevät vaikka minkälaisia kauniita esineitä (kenkiä, rannekelloja, koruja, moottoripyöriä...) koska saavat siitä mielihyvää.

Sen, että itseä ei kiinnosta toisen mielenkiinnonkohteet voi sanoa neutraalisti/ystävällisesti tai tylysti. On kuitenkin ihan kohteliasta katsoa toisen uusia hankintoja jos toinen niitä pikaisesti esittelee ja ne ovat hänelle tärkeitä. Pitkiä luentoja taas toisen mielenkiinnonkohteista ei tarvitse jaksaa kuunnella jos ei kiinnosta.

Vierailija
52/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutista. 

Koska lähdit kyseenalaistamaan lihavoimasi väitteen, voinet mainita auton, jota myydään kymmenen vuoden käytön jälkeen korkeampaan hintaan kuin alkuperäinen hinta uutena ostettaessa.

Vierailija
53/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, miehillähän ei ole mitään vastaavaa ollenkaan xD Ihan siksi vaan ostin Mersun kun itse tykkään ja sillä pääsee niin paljon paremmin paikasta a paikkaan b kuin vaikkapa Toyotalla.

Se mersu hankitaan teidän naisten takia, se on osa tätä samaa ilmiötä. Te kun tykkäätte hienoista tavaroista.

Vierailija
54/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitsalaatikoita, kirpparin muoviastioita, kaljaa pullon suusta!"

Tässä nähdään taas palstamammojen argumentoinnin taso. 

No mikäs tuossa lainausmerkkeihin sullotussa litaniassa arvon kommentoijan silmään niin pahasti särähtää? Itse kirjoittaisin mielummin "pizza" kuin "pitsa", mutta muuten en löydä suurempia virheitä. Tarkennapa hieman, kiitos.

Ja äläpä yleistä. Osa kommentoijista ei ole "mammoja" eikä edes naispuolisia.

Vierailija
55/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit esineet on kivoja. Ihmiset keräilevät vaikka minkälaisia kauniita esineitä (kenkiä, rannekelloja, koruja, moottoripyöriä...) koska saavat siitä mielihyvää.

Sen, että itseä ei kiinnosta toisen mielenkiinnonkohteet voi sanoa neutraalisti/ystävällisesti tai tylysti. On kuitenkin ihan kohteliasta katsoa toisen uusia hankintoja jos toinen niitä pikaisesti esittelee ja ne ovat hänelle tärkeitä. Pitkiä luentoja taas toisen mielenkiinnonkohteista ei tarvitse jaksaa kuunnella jos ei kiinnosta.

Kauneus on katsojan silmissä. Mielestäni jellyjortikka voi olla kirjahyllyssä eikä naisen lelulaatikossa. Aivan omituista hävetä omia lelujaan. Kummallista miten iittalan lasi on jotenkin parempi puheen aihe kuin kiinan muovi ja kumi?

Vierailija
56/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis astiasto, Iittalan Teema, kaikki kupit samaa. Sitä en tajua kun jotkut naispuoliset ystävät on koko ajan ostamassa uusia kuppeja. Mihin ne mahtuu? Ja onko niillä kaikki kupit erinäköisiä? Kyllä on "kamalaa" :D N36

Vierailija
57/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mersu hankitaan teidän naisten takia, se on osa tätä samaa ilmiötä. Te kun tykkäätte hienoista tavaroista.

Samasta syystä sinne poikamiesboksiin varmaan hankitaan myös satatuumainen telkkari ja kallis äänentoistojärjestelmä. Tulee kyllä tosi kalliiksi tehdä kaikki nämä hankinnat vain naisten huomion tähden. Vuorovaikutustaitojen kehittäminen sen sijaan olisi ihan ilmaista, ja sillä tavalla mukaan tarttuisi ehkä myös niitä vähemmän materialistisia naisia.

Vierailija
58/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit siinä itse ap tajuta oman kyvyttämyytesi tarjota sille naiselle elintasoa, mikä purkautui tarpeettomana tympeytenä. Etsi nyt sieltä kuppilasta omaa tasoa oleva pubipirkko jonka kanssa voitte juoda kaljaa vaikka pullonsuusta ja jätä kunnon naiset rauhaan.

Vierailija
59/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele keräilyn kannalta, on vaan kivaa kun on siistit ja yhteen sopivat astiat, pitkän eriparikauden jälkeen.

Eikö ap itsellään ole jotain mikä tärkeää?

Vierailija
60/75 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta hankin itsekin toisiinsa sopivaa astiastoa, koska, kun on vieraita, on kiva kattaa mukavan näköisesti. Ei se ruuan maku siitä kyllä miksikään muutu, vaikka kaikilla olisi eripari lautaset, mutta onhan se nyt hienomman näköistä. Kauniit asiat saavat aina hieman onnellisemmaksi.