Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas poistui mielenkiintoinen ketju

Vierailija
14.10.2019 |

Näkemiin ja hyvästi tälle sensuurin höyryjunalle.
Puhutaan vaipoista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin täällä pitäisi enemmän keskustella keskustelusta ja täältä säännöllisesti poistuvista keskusteluista. Kaiken maailman turhajulkkiskeskustelut ja tositeeveet pysyy, mutta tärkeät aiheet piilossa. 

Muuten olen sitä mieltä, että jonkun pitäis perustaa kunnollinen keskustelupalsta valtakuntaan. Miksi se suomi24 tuntuu tökkivän. 

Vierailija
42/45 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa:) :) :) Pikku röllimielensäpahoittajat tuottavat parasta viihdettä tänne näillä itkuketjuillaan:D Nyyyyyh, nyt en saa jussisedältä patukkaa peräluukkuun kun en ollut tarpeeksi hyvä poju:D:D Voi mestari, anna anteeksi,imutan sua koska olin tuhma poika:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa:) :) :) Pikku röllimielensäpahoittajat tuottavat parasta viihdettä tänne näillä itkuketjuillaan:D Nyyyyyh, nyt en saa jussisedältä patukkaa peräluukkuun kun en ollut tarpeeksi hyvä poju:D:D Voi mestari, anna anteeksi,imutan sua koska olin tuhma poika:D

Kenestä Jussista sä puhut? Muutenkin tosi lapsellista tekstiä.

Se poistettu ketju koski tätä trollimetsästäjä Aroa.

Sitä olen paljon ihmetellyt että vaikka niitä trolleja olisikin niin mitä sitten? Ne ei vaikuta ihmisen elämään millään tavalla.

Asia hoituu sillä että sulkee tietokoneen tai ei jauha keskustelupalstoilla soopaa.

Vierailija
44/45 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjujen poistamisella ei ole mitään tekemistä sääntöjen kanssa.

Jos riittävän moni ei tykkää ketjusta, he ilmiantavat sen ja se poistetaan automaattisesti. Ihan sama onko sääntöjen mukainen vai ei. Osa poistuu ennen kuin mode on ehtinyt edes lukemaan.

Ja koska tämä on naisten palsta, jokainen tajuaa että kaikki naisten kannalta eikivakiva poistuu saman tien.

Tästä tuli mieleeni ylläpidon palauteketju jossa kysyttiin käyttäjiltä kuinka palstaa voisi parantaa.

Vastasin että jospa ketjuja ei poistettaisi mielivaltaisesti elleivät ne riko sääntöjä.

Vatsukseni poistettiin saman tien.

Just. 😐

Vierailija
45/45 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä on aina mukava lukea.

Piristää kahta aivosoluani.

-rasmus-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän