Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne nykyistä ilmastoliikettä omakseni

Vierailija
14.10.2019 |

Vaikka kannatan luonnonsuojelua ja ilmastotoimia, nykyinen ilmastoliike tuntuu luotaantyöntävältä. En nimittäin kannata sosialistista vallankumousta tai ”systeemin” kumoamista. Sellainen sekoilu tekee vain hallaa ilmastoliikkeelle.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön enemmän kasvisruokaa ja kuljen useammin julkisilla, siinä on mun ilmastoliike.

Vierailija
2/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarkalleen ottaen ajaa sosialistista vallankumousta. Mikä on se "systeemi", mitä joku on kumoamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö söpöt mielikuvat pure sinuun?

Vierailija
4/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarkalleen ottaen ajaa sosialistista vallankumousta. Mikä on se "systeemi", mitä joku on kumoamassa?

Noissa ilmastomielenosoituksissa iso osa ei kanna ilmastoon liittyviä kylttejä vaan jotain ”alas kapitalismi”. Minuakin kiinnostaisi tietää, minkä systeemin he ovat kumoamassa ja mitä haluavat tilalle.

Vierailija
5/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti eli teidät setämiehet.

Vierailija
6/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa ilmastomielenosoituksissa iso osa ei kanna ilmastoon liittyviä kylttejä vaan jotain ”alas kapitalismi”. Minuakin kiinnostaisi tietää, minkä systeemin he ovat kumoamassa ja mitä haluavat tilalle.

Vapaan markkinatalouteen perustuvan demokratian ja tilalle halutaan entisen Neuvostoliiton kaltainen työläisten paratiisi, missä toveria ei jätetä.

Vierailija
7/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tosiaan paljon ristiriitaisuuksia.

Esim Suomen todella pieni osuus maailma n päästöistä ja kuitenkin hirveä syyllisyyden lataaminen.

Ihmiset putsaa jogurttipurkkeja kuumassa vedessä ja käyttävät siihen siis energiaa.

Saasteita olen huolissani. Olen seurannut meren tilaa kymmeniä vuosia.

Vierailija
8/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset julkkiksia myöten paasaavat joka tuutista miten tärkeä asia hiilijalanjäljen pienentäminen on jne jne. Sitten kerrotaankin somessa mistä just tultiin lomalta ja minne taas lähdetään. Itketään suomalaisen lihan hiilijalanjälkeä ja sitten ostetaan soijaa ja avokadoa kun vaihdettiin kasviksiin. Puheet ja teot eivät kohtaa. Eihän minun tarvitse... minun lomani on nyt tärkeintä. Minä tykkään avokadosta, luopukoon muut.

Vierailija
9/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asian ytimessä. En kannata itsekään.

Ironista tässä kaikessa on se, että ympäristöhaihattelua kailottaa henkilöt, jotka itse saastuttavat meistä eniten. Lentelevät, matkustelevat, shoppailevat, eivätkä todellakaan ole mitään eläin, -kierrätys tai ympäristöystävällisiä. Nostetaan vaan veroja. Sillähän se maailma pelastuu. NOT!

Vierailija
10/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö kuvan missä "iso osa" kantaa "jotain alas kapitalismi" -kylttejä, niin voidaan keskustella asiasta.

Kerro lisää systeemistä, kun sinä sen otit puheeksi.

Vierailija
11/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi tekeytyä tyhmäksi :D

Vierailija
12/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista tässä kaikessa on se, että ympäristöhaihattelua kailottaa henkilöt, jotka itse saastuttavat meistä eniten. Lentelevät, matkustelevat, shoppailevat, eivätkä todellakaan ole mitään eläin, -kierrätys tai ympäristöystävällisiä. Nostetaan vaan veroja. Sillähän se maailma pelastuu. NOT!

Olikos sinulla jotain dataakin näiden aktivistien kulutustottumuksista?

Vierailija
13/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinustakaan ei ollut vastaamaan.

Vierailija
14/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista on sinun mutusi ja hauskaa sinun englanninkielinen huudahduksesi jollekin palstan englanninkieliselle lukijalle.

Vierailija
15/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tästä IPCC:n osalta:

https://www.thegwpf.com/ipcc-official-climate-policy-is-redistributing-…

Vierailija
17/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinustakaan ei ollut vastaamaan.

;)

Vierailija
18/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tästä IPCC:n osalta:

https://www.thegwpf.com/ipcc-official-climate-policy-is-redistributing-…

Joku reptiliaanisalaliittosivusto lähteenä?Älä nyt viitsi.

Vierailija
19/56 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ilmastoöyhötys ole jo suurimmaksi osaksi laantunut. Tämän hetken vakavin asia on Hong Kongin ihmisoikeudet ja syyriassa pakenevat viattomat kurdit. Jos jollekin pitää öyhöttää niin öyhöttäkää Erdoganille, joka on näköjään nykyajan H itler.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan