Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut deittimieheen joka salailematta kertoo ottavansa mieluiten selvästi nuoremman naisen?

Vierailija
13.10.2019 |

Jopa 20 vuoden ikäerokaan ei olisi liikaa

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä olisin päätynyt tilanteeseen, jossa hän kertoo preferensseistään?

Vierailija
42/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä olisin päätynyt tilanteeseen, jossa hän kertoo preferensseistään?

Tätä minäkin mietin. En deittaile vanhoja kääpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurppamuijat antaa alapeukkuja kun alitajuisesti toivovat että samanikäiset, tai ylipäätänsä jotkut, miehet olisivat heistä vielä kiinnostuneita.

Sori, se juna meni jo. Ehkä seuraavassa elämässä sitten.

Tällä kurppamuijalla on saman ikäinen kurppaukko, joten ei kiinnosta kenenkään kiinnostukset tai kiinnostamatta jättämiset.

Vierailija
44/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse viisikymppinen nainen ja en pidä ikäisiäni miehiä kiinnostavina.

Sinun ikäisesi naisen kannattaakin kohdistaa katse eläkeikäisiin (+65) miehiin, koska sitä nuoremmat eivät noin vanhoista naisista kiinnostu, poislukien kierutuneet nekro- ja gerontofiilit.

Sama neuvo kurppamiehille.

Vierailija
45/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt kehityksessään teinin tasolle. Pelkää naisia sisimmässään.

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

Ymmärrän, että ulkoisesti nuoremmat ovat keskimäärin viehättävämpiä. Mutta fiksu, rakkaudesta ja ihmissuhteista jotain ymmärtävä tietää, että elämänkumppanuudessa ja syvällisessä yhteydessä on kyse muustakin. Nuorista naisista rummuttavat miehet ovat yleensä niitä kokemattomia, naisettomia miehiä joiden parisuhdekäsitys on hyvin pinnallinen.

Vierailija
46/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikäisesi naisen kannattaakin kohdistaa katse eläkeikäisiin (+65) miehiin, koska sitä nuoremmat eivät noin vanhoista naisista kiinnostu, poislukien kierutuneet nekro- ja gerontofiilit.

On erittäin helppo löytää nuorempaa miesseuraa. En missään tapauksessa tapailisi itseäni vanhempaa miestä. Ihmettelen, miksi. Minulla on ystäviä, harrastuksia ja talous kunnossa.

Vierailija
47/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on vielä vähemmän negro- ja gerontofiilejä kuin miehissä.

Vierailija
48/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

Mutta se, että harvempi nuori nainen preferoi vanhempaa miestä ei tunnu myöskään uppoavan tiettyjen miesten tajuntaa, vaikka ihan luonnollista se on.

Sehän se kai noissa jutuissa naisia ärsyttääkin, että miehet edelleen olettavat ja voivat olettaa ettei naisten mielipiteellä ole väliä. Riittävän paljon löytyy viipyilevän historian takia niitä rassukoita jotka tyhmyyden, epätoivon ja elinikäisen tallotuksi tulemisen takia suostuvat jollekin sovinistisedälle esineeksi. Tai sitten ne haetaan jostain maasta jossa naisilla on paljon vaikeampi tilanne. Ja kun nyt niitä hyviä miehiä ei ole kuin ehkä täpärästi puolelle naisista, niin ei tarvitse olla edes rassukka jotta valinta on epätasa-arvoisen suhteen itselle parhain päin perustelemisen ja sinkkuuden väliltä. Onhan se katkeraa ja sen naamaan hierominen on katkeraa.

Naisten asema on Suomessa niin hyvä että nykyisillä nuorilla paskoilla miehillä on alkaa jo olla hätä kädessä kun sietäjiä alkaa olla liian vähän, mutta nämä keski-ikäiset, jotka ehtivät kuolla tasa-arvon alta pois ilkkuvat hautaansa asti koska heitä kiukuttaa hirveästi se että asiat ovat menossa parempaan päin ja haluavat ottaa omansa takaisin pahoittamalla edes mahdollisimman monen naisen mielen.

Vierailija
49/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitit loppuvat siihen, jos toivottu ikä on siis 20v minua nuorempi. Ajanhaaskaustahan se on.

Jos mies on minua 20v vanhempi, en tiedä miksi ylipäätään olisin paikalla. Ainoa vaihtoehto, että mies on valehdellut ikänsä. Deitit loppuvat siinäkin tapauksessa.

Jos mies kiinnostava esim David Beckham niin miksi loppuisi?

Minua ei kiinnosta David Beckham ja tietääkseni hän on naimisissa.

Vierailija
50/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin hyvin, mutta ihmettelisin, miten olen päätynyt deiteille jonkun miehen kanssa. Ei mun miesmakuni ole juurikaan muuttunut, vaikka ikää on tullut rutkasti lisää. Olen deittaillut viimeksi 40-vuotiaana (eli 18 vuotta sitten) ja silloinkin itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa. Olen mummoutunut, mutta miesmakuni ei edelleenkään ole mikään papparainen. Ei edes ikäiseni papparainen. 

Vierailija
51/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos mies möläyttää tuollaista, hän ei minua kiinnosta. Henkisesti vajaa, käytökseltään apina.

En usko että 20 vuotta nuoremmatkaan naiset tolloon ikämieheen lankeaisivat. Nuorilla naisilla kun on nykyään itsetunto, asema ja toimeentulo.

Vierailija
52/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I've got the power.

Vierailija
53/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita näkee deittiprofiileissa säännöllisesti. Jollain ukkelilla joka on aivan oman ikähaarukkani ylärajalla on ikähaarukka, jossa mä olen aivan ylärajalla. Vasemmalle menee poikkeuksetta vaikka muilta osin esittäisivät onnistuneesti haluttavaa. Aina ne tunkkaiset asenteet jostain lehahtaa läpi ja tuo on kyllä yksi tietoisesti rakennetun ulkokuoren heikoimpia kohtia.

Vierailija
54/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se, että harvempi nuori nainen preferoi vanhempaa miestä ei tunnu myöskään uppoavan tiettyjen miesten tajuntaa, vaikka ihan luonnollista se on.

Sehän se kai noissa jutuissa naisia ärsyttääkin, että miehet edelleen olettavat ja voivat olettaa ettei naisten mielipiteellä ole väliä. Riittävän paljon löytyy viipyilevän historian takia niitä rassukoita jotka tyhmyyden, epätoivon ja elinikäisen tallotuksi tulemisen takia suostuvat jollekin sovinistisedälle esineeksi. Tai sitten ne haetaan jostain maasta jossa naisilla on paljon vaikeampi tilanne. Ja kun nyt niitä hyviä miehiä ei ole kuin ehkä täpärästi puolelle naisista, niin ei tarvitse olla edes rassukka jotta valinta on epätasa-arvoisen suhteen itselle parhain päin perustelemisen ja sinkkuuden väliltä. Onhan se katkeraa ja sen naamaan hierominen on katkeraa.

Naisten asema on Suomessa niin hyvä että nykyisillä nuorilla paskoilla miehillä on alkaa jo olla hätä kädessä kun sietäjiä alkaa olla liian vähän, mutta nämä keski-ikäiset, jotka ehtivät kuolla tasa-arvon alta pois ilkkuvat hautaansa asti koska heitä kiukuttaa hirveästi se että asiat ovat menossa parempaan päin ja haluavat ottaa omansa takaisin pahoittamalla edes mahdollisimman monen naisen mielen.

Eihän nämä pysty edes kenenkään mieltä pahottamaan. Korkeintaan herättävät huvittinutta sääliä harhoissaan. Juu en harrasta vanhoja luusereita, eikä omaishoitajuus kiinnosta. Miehen pitää olla nuori ja kiinteä.

Vierailija
55/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet eivät kiinnosta naisia ja sen vuoksi täällä on aina näitä aloituksia, joissa yritetään saada naiset uskomaan, että heidän pitää ottaa vanhempi mies. Jos nainen on etsinyt joskus netistä seuraa, hän tietää, mikä on totuus. Noin kolmannes viesteistä tulee nuoremmilta miehiltä.

Vierailija
56/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita näkee deittiprofiileissa säännöllisesti. Jollain ukkelilla joka on aivan oman ikähaarukkani ylärajalla on ikähaarukka, jossa mä olen aivan ylärajalla. Vasemmalle menee poikkeuksetta vaikka muilta osin esittäisivät onnistuneesti haluttavaa. Aina ne tunkkaiset asenteet jostain lehahtaa läpi ja tuo on kyllä yksi tietoisesti rakennetun ulkokuoren heikoimpia kohtia.

Aikoinaan, kun nettideiteissä olin, sivuutin aina miehet, joilla haku alkoi yli 10 vuotta itseään nuoremmista. Vaikka olisin itse mahtunut ikäkriteereihin. Nyt olen jo monta vuotta vanhentunut oman kurppamieheni kanssa, ja jos joskus vielä sinkkuna olen, niin netin tai tinderin kautta en todellakaan etsi ketään.

Vierailija
57/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitit loppuvat siihen, jos toivottu ikä on siis 20v minua nuorempi. Ajanhaaskaustahan se on.

Jos mies on minua 20v vanhempi, en tiedä miksi ylipäätään olisin paikalla. Ainoa vaihtoehto, että mies on valehdellut ikänsä. Deitit loppuvat siinäkin tapauksessa.

Jos mies kiinnostava esim David Beckham niin miksi loppuisi?

Minua ei kiinnosta David Beckham ja tietääkseni hän on naimisissa.

Juu David Beckham on vanha kurppa, jolla on koominen vinkuva ääni. Ei jatkoon.

Vierailija
58/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikki saa tapailla ketä lystää, jos pääsee treffeille sellaisen kanssa kuin haluaa?

Itsellä ollut aina nuorempia miehiä, koska näytän ikäistäni nuoremmalta eikä tulisi mieleenkään kattella jotain vanhoja ukkoja.

Vierailija
59/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Papparaiset ei kiinnosta, eikä sekään että joku tulee kanssani treffeille tilittämään, kuinka haluaisi olla treffeillä jonkun toisen kanssa.

Minulle aivan sama millaista kumppania kukakin etsii. Näissä ikäfanaatikoissa ihmetyttää vain se, että haetaan virheellistä haavekuvaa. Esim. nuorempien naisten sanotaan olevan "rennompaa ja hauskempaa seuraa", vaikka jokainen joka on itse ollut nuori nainen tietää, että nuoret naiset ovat estyneitä ja takakireitä. Vanhemmiten käytännössä kaikki rentoutuvat ja seksihalut lisääntyvät ym.

Vierailija
60/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä pysty edes kenenkään mieltä pahottamaan. Korkeintaan herättävät huvittinutta sääliä harhoissaan. Juu en harrasta vanhoja luusereita, eikä omaishoitajuus kiinnosta. Miehen pitää olla nuori ja kiinteä.

No en tiedä, kyllä musta tuntuu oikeasti todella pahalta niiden naisten puolesta jotka tällaisille menee puolisoiksi tai on vaarassa mennä. Olen tukenut todella monta naista siinä henkisessä prosessissa kun viimeinkin myöntää itselleen että oma suhde on sairas ja mies hyväksikäyttäjä ja tällainen on niin yleistä että sitä pidetään normaalina. He ovat tyypilllisesti vuosia yrittäneet uskotella itselleen että mies on hyvä ja tämän parempaa ei ole muillakaan ja ne on vaan niitä katkerien yksinäisten naisten juttuja. Mutta ajan mittaan paha olo on kasvanut niin suureksi ja miehen käytös edennyt niin selvästi henkisesti väkivaltaiseksi, että he horjuvat lopulta valinnan välillä. Heittääkö menemään kaikki se mitä itsestään on suhteeseen laittanut ja hyväksyä että elää maailmassa jossa tulee aina olemaan epäoikeudenmukaisuuden uhri, ja saada vastineeksi vapaus ja kalliiseen hintaan ostettu omanarvontunto. Vai pelottaako yksinäisyys liikaa, rakastaako miestä kuitenkin, ja onko sittenkin parempi vakuuttaa itselle että maailma on ihan oikeudenmukainen ja tämä on ihan oikeudenmukaista ja parempaan uskovat ovat uhriutujia. Usein menevät monta kertaa takaisin miehen luokse ennen kuin lopulta pääsevät irti. Tämä on se maailma missä me eletään eikä mun ole helppo olla tästä huvittunut.

Ja tosi luotettavasti noilla jutuilla täältäkin saa reaktioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme