Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut deittimieheen joka salailematta kertoo ottavansa mieluiten selvästi nuoremman naisen?

Vierailija
13.10.2019 |

Jopa 20 vuoden ikäerokaan ei olisi liikaa

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 enkä lähtis treffeille 5-kymppisen kanssa. Jos mies kuuluisi mun deittailemaan ikäryhmään niin hän ei puolestaan kiinnostuisi minusta.

Eiköhän nuo hopeakettu alfat hae hieman nuorempia naisia. Sanoisin kokemukseni mukaan, että +20 vuotiaita.

30 voi olla jo vähän vanha jos lapsia ja takana rankka jäljet jättänyt elämä

Vierailija
22/103 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin hieman kiinnostunut eräästä minua paljon vanhemmasta miehestä mutta naimisissa on.

Eihän tuo ole kuin hidaste. Anna tyttö palaa menemään

Eli olla kunnioittamatta toisen pitkää avioliittoa? (Saati että hän sellaisesta lähtee?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin hieman kiinnostunut eräästä minua paljon vanhemmasta miehestä mutta naimisissa on.

Eihän tuo ole kuin hidaste. Anna tyttö palaa menemään

Eli olla kunnioittamatta toisen pitkää avioliittoa? (Saati että hän sellaisesta lähtee?)

Avioliittoja tulee ja menee

Vierailija
24/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu edes kirjottelee tuollasten kanssa.Johtuen siitä,että itsellä on sen ikäsiä lapsia,joita mies himoitsee seksuaalisesti.oksettavaa.

Vierailija
25/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein ”ottavansa”? No saahan sitä haaveilla ja toivoa, mutta harvassa ovat ne miehet, jotka oikeasti saavat haluamansa.

Vierailija
26/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin häntä vähän yksinkertaisena. Ikä kun ei aina tarkoita edes hyvännäköisyyttä. Itse olen nelikymppinen nainen ja väittäisin, että olen paljon paremman näköinen kuin jotkut parikymppiset. Eivät kaikki parikymppiset ole mitään bikinimalleja. 

Vierailija
27/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma ja rehellinen.

Vierailija
28/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hivenen alle 50 ja ikäiseni naiset alkavat kyllä olla joitain poikkeuksia lukuunottamatta niin elämän kirjailemia papyryksiä, että en oikein jaksa innostua. Sellainen 30 hujakoilla pyörivä nainen kiinnostaa, ei ole yleensä kuin vasta alkamassa rupsahtaa, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että olen heidän mielestään vanha perverssi setämies ja huono valinta iän puolesta jos haluaa lapsia yms. Ikäerot ovat enemmän rikkaiden, kuuluisien ja presidenttien touhuja.

Ehkä joku ulkomaalainen nainen olisi hyvä vaihtoehto monelle ikäisistäni miehistä jotka eivät näistä vanhemmista naisista niin innostu

Vierailija
29/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän tämän minulle kertoisi? En olisi treffeillä itseäni selvästi vanhemman kanssa. Jos hän olisi kanssani samaa ikäluokkaa tekisin poliisille ilmoituksen pedofiilista.

Vierailija
30/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin onnea matkaan ja siirtyisin seuraavaan.

Vierailija
31/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten hän perustelee asian.

Vierailija
32/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo veisi mielenkiinnon.

Jos miehelle olisi tärkeintä naisen ikä (ja oletettavasti nuorekas ulkonäkö) niin ei hän minusta innostuisi. Tai jonkin ajan kuluttua ainakin koettaisi vaihtaa minua nuorempaan. En voisi luottaa hänen haluunsa olla minun kanssani ja meillä olisi liian erilaiset arvot että voisimme elää hyvää elämää yhdessä.

Mutta rehellinen hän olisi eikä tuhlaisi kummankaan aikaa sellaiseen mikä ei tule toimimaan. Eli suosittelisin miestä kertomaan niin saattaa löytää nopeammin itselleen sopivan naisen (voi sellainenkin olla jossakin, ehkä).

Vierailija
33/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin tätiäni, joka jäi leskeksi nelikymppisenä kun yli kuusikymppinen miehensä kuoli. Ei mikään mukava tilanne alaikäisille lapsillekaan.

Vierailija
34/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt kehityksessään teinin tasolle. Pelkää naisia sisimmässään.

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

No jos on jäänyt eläimen tasolle henkisesti, tai lähelle sitä.

Minun eksäni oli ns. pakko pariutua noin 15 vuotta nuoremman naisen kanssa eromme jälkeen, koska hän halusi lapsia (niitä emme yhdessä saaneet). Ihan onnellinen liitto heillä on, mutta kyllä se eksää ihan aidosti harmittaa että puoliso ei ole henkisesti samalla tasolla. Kuitenkin tärkeämpää on, että tämä on hyvä äiti ja luotettava kumppani. Minunkin mielestäni mukava ja ihana nainen. Silti ymmärrän tuon harmituksen ja itseäni harmittaisi samassa tilanteessa yhtä lailla.

Ystäväpiirissäni ei ole ketään muuta, joka olisi selvästi itseään nuoremman naisen kanssa, eikä kukaan tuntemistani sinkkumiehistä haaveile sellaisesta. Tunnen useita läheisesti ja puhumme vaikeistakin asioista, joten tiedän kyllä totuuden heidän preferensseistään.

Ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
35/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

Mutta se, että harvempi nuori nainen preferoi vanhempaa miestä ei tunnu myöskään uppoavan tiettyjen miesten tajuntaa, vaikka ihan luonnollista se on.

Vierailija
36/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hivenen alle 50 ja ikäiseni naiset alkavat kyllä olla joitain poikkeuksia lukuunottamatta niin elämän kirjailemia papyryksiä, että en oikein jaksa innostua. Sellainen 30 hujakoilla pyörivä nainen kiinnostaa, ei ole yleensä kuin vasta alkamassa rupsahtaa, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että olen heidän mielestään vanha perverssi setämies ja huono valinta iän puolesta jos haluaa lapsia yms. Ikäerot ovat enemmän rikkaiden, kuuluisien ja presidenttien touhuja.

Ehkä joku ulkomaalainen nainen olisi hyvä vaihtoehto monelle ikäisistäni miehistä jotka eivät näistä vanhemmista naisista niin innostu

Onko tullut mieleen, etteivät naiset innostu vanhemmista miehistä, koska vanha mies ei ole seksuaalisesti kiihottava. Kaikkein suurin ongelma miehissä on ylipaino, joka myös lisää estrogeenin määrää eli miehestä tulee naisellinen. Moni hoikka mies luulee olevansa kovasti hyvännäköinen, mutta liika kuivakkuus ja lihaksien puute on epäseksikästä. Pahinta puuttuvat peppulihakset. Kolmas ongelma on kaljuuntuminen. Hyvä, jos mies rohkeasti ajelee haivenet pois, mutta pahinta on muutama hius, joista pidetään epätoivoisesti kiinni. Olen itse viisikymppinen nainen ja en pidä ikäisiäni miehiä kiinnostavina.

Vierailija
37/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ottaa.

Vierailija
38/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi mulle. Kammoksun miestä, jotka tarvitsevat toista itsensä pönkittämiseen. Miehinen mies kulkee omilla jaloillaan.

Vierailija
39/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on luonnollista, koska mies pyrkii lisääntymään. Mutta aina kun tätä toitotetaan, unohdetaan toinen luonnollinen asia. On myös luonnollista, että nainen torjuu suurimman osan kaikenikäisten miesten lähentelyistä. Nainen pyrkii luonnollisesti saamaan terveen jälkeläisen, ja silloin vanha mies on erityisen suuri riski. Tiede on nyt todistanut tämän, mutta näin on varmasti aina ollut. Naiset välttävät miestä, joka haisee ns. vanhalle miehelle. Luule, etteivät miehet edes aisti sitä kauheaa hajua.

Vierailija
40/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, onko miehellä dyskalkulia vai vaikeuksia ainoastaan matematiikan alkeissa, kun lähti treffeille kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan