Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut deittimieheen joka salailematta kertoo ottavansa mieluiten selvästi nuoremman naisen?

Vierailija
13.10.2019 |

Jopa 20 vuoden ikäerokaan ei olisi liikaa

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi että mies paljastaa preferenssinsä ennen deittejä, säästyy molempien aikaa. Jos tämä tulisi esille vasta deitillä toisia deittejä ei enää tulisi, miksi ihmeessä kumpikaan haluaisi tuhlata aikaansa tyypiin jota ei kiinnosta? En ymmärrä ap:n logiikkaa.

Vierailija
82/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hän oli alkuun rehellinen. Totesi, että ikäisensä naiset ovat hänen luonteelleen jo aivan liian tosikkoja.

No, käänsin tuon tietenkin edukseni ja halusin tutustua. Tänä päivänä kun toisen tuntee hyvin, ymmärtää mitä hän ajoi takaa. On miehenä selkeästi humoristisempi kuin ikäisensä naiset. Tosin minä ehkä henkisessä iässä tulen hieman vastaan, en kaikkien kokemusteni kanssa muistuta kovin ikäisiäni.

Mitä! Miten ikä ja huumorintaju muka korreloivat. On taas väsynyttä settiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ällöttää, mutta siinähän haluaa.

Vierailija
84/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hän oli alkuun rehellinen. Totesi, että ikäisensä naiset ovat hänen luonteelleen jo aivan liian tosikkoja.

No, käänsin tuon tietenkin edukseni ja halusin tutustua. Tänä päivänä kun toisen tuntee hyvin, ymmärtää mitä hän ajoi takaa. On miehenä selkeästi humoristisempi kuin ikäisensä naiset. Tosin minä ehkä henkisessä iässä tulen hieman vastaan, en kaikkien kokemusteni kanssa muistuta kovin ikäisiäni.

Kysypä tuota joltan random-mieheltä, joka lukee esim. tätä palstaa. Tuolla kommentti perustui osin toki hänen tuttuihinsa, jotenkin ymmärrän sen, kun heihin olin tutustunut. Toki itse varsin usein muutenkin tulen toimeen paremmin miesten kanssa.

Vierailija
85/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sivuutetaan se, miksi kukaan vasta treffeillä tuollaista puhuisi, parinkymmenen vuoden ikäero voi kuitenkin olla win-win.

Kolmekymppiselle perheenperustamista tavoittelevalle naiselle viisikymppinen mies voi olla hyvä sijoitus. Viisikymppinen hyvätuloinen mies on suuremmalla todennäköisyydellä juoksunsa juossut eikä hae tinderistä joka päivälle uutta valloitusta. Ehkä nainen joutuu six-packistä ja huippuunsa treenatuista hauislihaksista tinkimään, mutta jos tilalle saa taloudellista hyvinvointia ja vakaan parisuhteen, tuo vaihtokauppa ehkä kannattaa tehdä.

Tässä ajattelin viisikymppisellä sellaisia viisikymppisiä, joita triathlon-seurojen treeneissä on pilvin pimein: hyväkuntoisia, urallaan menestyneitä, vähintäänkin vakavaraisia miehiä, joille uusi perhe voisi olla kiinnostava tulevaisuudenskenaario. Työttömät kaljamahaiset ukot ovat sitten ehkä vähän eri kategoriaa.

Huomattavasti nuorempaa naista haluava mies joka perustaa perhettä 50-vuotiaana ei usko tasa-arvoon eikä yksikään nainen ansaitse joutua sellaisen puolisoksi. 

Vierailija
86/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä tuota joltan random-mieheltä, joka lukee esim. tätä palstaa. Tuolla kommentti perustui osin toki hänen tuttuihinsa, jotenkin ymmärrän sen, kun heihin olin tutustunut. Toki itse varsin usein muutenkin tulen toimeen paremmin miesten kanssa.

Tämä ei nyt varmaan herätä sussa mitään vastakaikua, mutta jonain päivänä elämässä se tilanne vielä tulee että tunnet ylitsepääsemätöntä ristiriitaa ja ehkä muistat tämän silloin. 

Sun miehesi on seksisti eikä pidä sua tasa-arvoisena. Sä et itse pidä naisia tasa-arvoisina miesten kanssa vaan olet hyväksynyt miesten ylemmyyden. Haluat epätoivoisesti miellyttää miehiä ja joko heitä miellyttääksesi tai koska näet toiset naiset kilpailijoina, uskot seksistisiin stereotyyppeihin niinkuin kireät ja huumorintajuttomat vanhemmat naiset, joilla naisia jatkuvasti alennetaan ihan tavallisesta ihmisyydestä. 

Se on varoitusmerkki kun vanhempi mies kehuu kypsyyttäsi. Se on varoitusmerkki kun mies kehuu sua haukkumalla muut naiset.

Toivottavasti sulle käy elämässä hyvin.

Vierailija
87/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia riippuu siitä miten hän asian esittää. Jos nykyinen ihastukseni sanoisi että, sori, käydään vaa deiteillä mutta hän etsii nuorempaa, niin en lähtisi deiteille.

Jos taas kevyesti kertoisi että kivahan se oisi nuorempaa deittailla, voisin sen kuitata samalla mitalla.

Onhan kai ymmärrettävää että sekä miehet että naiset näkevät ne nuoret haluttavina muttei välttämättä haluttuina.

Jos sitten tämä mies deittailisi minua ja nuorta yhtäaikaa, hän saisi valita. Ihan niinkuin joutuisi valitsemaan kenen tahansa yhtäaikaa deittalemansa kanssa.

Luulisi vanhemmilla naisilla olevan sen verran itsetuntoa etteivät tän sorttisia asioita mieti.

Sinä kans, missä sun omanarvontunto on? Jos nainen "itsetunnolla" pakottaa itsensä hyväksymään alentavan kohtelun miehiltä niin ei se muuta sitä kohtelua hyväksi eikä naista tasa-arvoiseksi. Se tekee siitä naisesta vedätetyn hölmön.

Vierailija
88/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys on. Mitä helvettiä mä tekisin jonkun ikälopun kanssa treffeillä? Pidän ikäisistäni miehistä. En rupsahtaneista sedistä.

Vierailija
89/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt varmaan herätä sussa mitään vastakaikua, mutta jonain päivänä elämässä se tilanne vielä tulee että tunnet ylitsepääsemätöntä ristiriitaa ja ehkä muistat tämän silloin. 

Sun miehesi on seksisti eikä pidä sua tasa-arvoisena. Sä et itse pidä naisia tasa-arvoisina miesten kanssa vaan olet hyväksynyt miesten ylemmyyden. Haluat epätoivoisesti miellyttää miehiä ja joko heitä miellyttääksesi tai koska näet toiset naiset kilpailijoina, uskot seksistisiin stereotyyppeihin niinkuin kireät ja huumorintajuttomat vanhemmat naiset, joilla naisia jatkuvasti alennetaan ihan tavallisesta ihmisyydestä. 

Se on varoitusmerkki kun vanhempi mies kehuu kypsyyttäsi. Se on varoitusmerkki kun mies kehuu sua haukkumalla muut naiset.

Jopa ihana yleistys. Meillä varsin tasa-arvoinen suhde. Pientä opetusta tulee ehkä siitä, että molemmat olleet naimisissa. Tämä mies huomioi minut aivan kaikessa. Seksielämä näkyi heti paljon parempana kuin entisessä elämässäni. Ja okei, kypsyyteeni löytyy terveydellinen selitys, jota en jaksanut tarkentaa. Henkisesti kasvattanut kummasti kun vertaa moniin ikäisiini naisiin.

Aikamoinen määrä yleistystä ketjussa mitä tulee vanhempiin miehiin. Ymmärtäisin, jos parikymppinen nainen pohtii 50v urosta, mutta 34-vuotias ja 43-vuotias...

Vierailija
90/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa ihana yleistys. Meillä varsin tasa-arvoinen suhde. Pientä opetusta tulee ehkä siitä, että molemmat olleet naimisissa. Tämä mies huomioi minut aivan kaikessa. Seksielämä näkyi heti paljon parempana kuin entisessä elämässäni. Ja okei, kypsyyteeni löytyy terveydellinen selitys, jota en jaksanut tarkentaa. Henkisesti kasvattanut kummasti kun vertaa moniin ikäisiini naisiin.

Aikamoinen määrä yleistystä ketjussa mitä tulee vanhempiin miehiin. Ymmärtäisin, jos parikymppinen nainen pohtii 50v urosta, mutta 34-vuotias ja 43-vuotias...

Ei se ikä ole se asia tässä, vaan se nuoremman haluaminen. On eri asia löytää rakkaus sattumalta eri ikäisestä kuin se että mies nimenomaan haluaa nuoremman puolison. Sun miehesi ja sinä molemmat sanotte asioita joista ihan selvästi näkyy mitä asenteita taustalla on. Ei tarvitse yleistää ollenkaan.

Eikä sun tarvitse todistella suhteestasi mulle mitään, jos se todella on hyvä niin sähän sen tiedät ja se hetki ei välttämättä koskaan tule jolloin joutuisit miettimään mitään uusiksi ja hyvä niin. Jos kasvatat lapsia ja etenkin tyttäriä olisi ehkä parempi että maksat hinnan oppimisesta ettei heidän tarvitse. Mutta elämä menee niinkuin menee.

Vierailija
91/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on reippaasti nuorempi?

Niitä huipputapauksia, jotka oikeasti 40-vuotiaana ovat 25 vuotiaiden naisten mielestä, niin houkuttelevia, että heidän kanssaan voisivat harkita seurustelua, on ehkä 2% väestöstä. Ei kaljuuntuva kaljamaha saa ketään, mutta 40 vuotias valioyksilö, joka on pitänyt itsestään huolta ja on vielä kasvoiltaan komea, niin heillä on sitä valinnanvaraa. Komea mies, kun on parhaimmillaan 32-40 vuotiaana, kun on kertynyt varallisuutta, itsevarmuutta ja luonnetta.

Vierailija
92/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen pitäisi suhtautua? Ahdasmielisesti? Kai jokaisella saa olla omat preferenssinsä? Jopa miehellä?

Vierailija
93/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on reippaasti nuorempi?

Niitä huipputapauksia, jotka oikeasti 40-vuotiaana ovat 25 vuotiaiden naisten mielestä, niin houkuttelevia, että heidän kanssaan voisivat harkita seurustelua, on ehkä 2% väestöstä. Ei kaljuuntuva kaljamaha saa ketään, mutta 40 vuotias valioyksilö, joka on pitänyt itsestään huolta ja on vielä kasvoiltaan komea, niin heillä on sitä valinnanvaraa. Komea mies, kun on parhaimmillaan 32-40 vuotiaana, kun on kertynyt varallisuutta, itsevarmuutta ja luonnetta.

Aika harvalla nelikymppisellä on muuta kuin ihan tavallista lapsiperhe-elämää, asunto-, auto- ja joillain vielä opintolainaakin. Sellaista luxusuusperhe-elämää tiedossa toiselle kierrokselle...

Vierailija
94/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaillessani vanhempaa miestä se tuntui hyvältä, kun hän kertoi pitävänsä vain selkeästi nuoremmista naisista, meillä siis 40 vuotta ikäeroa. Toisaalta tiesin myös etten ole nuorin hänen naisistaan, joten pelkäsin jopa välillä olevani liian vanha hänelle.

Ai kauheeta!

Jotain rajaa näihin fantasioihin ;)

Vierailija
95/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin häntä vähän yksinkertaisena. Ikä kun ei aina tarkoita edes hyvännäköisyyttä. Itse olen nelikymppinen nainen ja väittäisin, että olen paljon paremman näköinen kuin jotkut parikymppiset. Eivät kaikki parikymppiset ole mitään bikinimalleja. 

Et kyllä varmana ole. Kyllä kakskymppinen siiderivalaskin vie ulkonäöllä maailman kauneimman nelikymppisen.

Vierailija
96/103 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että nyt löytyi se kaikkien naisten kaipaama rehellinen mies

Vierailija
97/103 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin häntä vähän yksinkertaisena. Ikä kun ei aina tarkoita edes hyvännäköisyyttä. Itse olen nelikymppinen nainen ja väittäisin, että olen paljon paremman näköinen kuin jotkut parikymppiset. Eivät kaikki parikymppiset ole mitään bikinimalleja. 

Et kyllä varmana ole. Kyllä kakskymppinen siiderivalaskin vie ulkonäöllä maailman kauneimman nelikymppisen.

Älä valehtele itsellesi, koska 40v on kauniinpi, kuin 20v finninaamainen sidu ja mäkki valas.. Kauheen epäesteettistä, kun läskit tursuu vyötärölläm

Vierailija
98/103 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt kehityksessään teinin tasolle. Pelkää naisia sisimmässään.

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

No jos on jäänyt eläimen tasolle henkisesti, tai lähelle sitä.

Minun eksäni oli ns. pakko pariutua noin 15 vuotta nuoremman naisen kanssa eromme jälkeen, koska hän halusi lapsia (niitä emme yhdessä saaneet). Ihan onnellinen liitto heillä on, mutta kyllä se eksää ihan aidosti harmittaa että puoliso ei ole henkisesti samalla tasolla. Kuitenkin tärkeämpää on, että tämä on hyvä äiti ja luotettava kumppani. Minunkin mielestäni mukava ja ihana nainen. Silti ymmärrän tuon harmituksen ja itseäni harmittaisi samassa tilanteessa yhtä lailla.

Ystäväpiirissäni ei ole ketään muuta, joka olisi selvästi itseään nuoremman naisen kanssa, eikä kukaan tuntemistani sinkkumiehistä haaveile sellaisesta. Tunnen useita läheisesti ja puhumme vaikeistakin asioista, joten tiedän kyllä totuuden heidän preferensseistään.

Ihmisiä on erilaisia.

Exäsi jätti sinut lisääntyäkseen? just just

Onko se syy jonka avulla saat unta öisin,

että mahoutesi ansiosta et kelpaa...

Vierailija
99/103 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kysymys on. Mitä helvettiä mä tekisin jonkun ikälopun kanssa treffeillä? Pidän ikäisistäni miehistä. En rupsahtaneista sedistä.

Pidätkö ikäisistäsi miehistä kun olet keski-ikäinen?

Vierailija
100/103 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sivuutetaan se, miksi kukaan vasta treffeillä tuollaista puhuisi, parinkymmenen vuoden ikäero voi kuitenkin olla win-win.

Kolmekymppiselle perheenperustamista tavoittelevalle naiselle viisikymppinen mies voi olla hyvä sijoitus. Viisikymppinen hyvätuloinen mies on suuremmalla todennäköisyydellä juoksunsa juossut eikä hae tinderistä joka päivälle uutta valloitusta. Ehkä nainen joutuu six-packistä ja huippuunsa treenatuista hauislihaksista tinkimään, mutta jos tilalle saa taloudellista hyvinvointia ja vakaan parisuhteen, tuo vaihtokauppa ehkä kannattaa tehdä.

Tässä ajattelin viisikymppisellä sellaisia viisikymppisiä, joita triathlon-seurojen treeneissä on pilvin pimein: hyväkuntoisia, urallaan menestyneitä, vähintäänkin vakavaraisia miehiä, joille uusi perhe voisi olla kiinnostava tulevaisuudenskenaario. Työttömät kaljamahaiset ukot ovat sitten ehkä vähän eri kategoriaa.

Huomattavasti nuorempaa naista haluava mies joka perustaa perhettä 50-vuotiaana ei usko tasa-arvoon eikä yksikään nainen ansaitse joutua sellaisen puolisoksi. 

Aijaa, mieheni on nyt 50 ja meillä on 2 pientä lasta. Itse olen 31. Olemme jakaneet lapsenhoidon sekä kotityöt paljon tasapuolisemmin kuin näkemäni pariskunnat keskimäärin. Mies oli toisen lapsen kanssa kotona lähes vuoden (hänellä oli hyvä mahdollisuuskin, kun ura on jo tehty eikä kaadu poissaoloon). Emme koskaan ole kokeneet tällaista paheksuntaa tosielämässä mitä tämän palstan keskusteluissa heitetään vailla pienintäkään häpeää. Ihan järkyttävää millaisia ennakkoluuloja ihmisillä on. 

Tosin mieheni ei etsinyt tarkoituksellisesti nuorempaa puolisoa enkä minä vanhempaa. Ennemminkin taisi olla molemmille järkytys kun ikä tuli puheeksi. Enpä siis itsekään varmaan suhtautuisi kovin positiivisesti jos joku tarkoituksenmukaisesti haluaisi näin ison ikäeron. Kokemuksesta kuitenkin tiedän ettei siitä arjessa haittaakaan ole. 

Ja älkää pliis aloittako niitä omaishoitaja-juttuja, en ole rupeamassa sellaiseksi. Se on onneksi täysin vapaaehtoinen valinta jos siihen haluaa ruveta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme