Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut deittimieheen joka salailematta kertoo ottavansa mieluiten selvästi nuoremman naisen?

Vierailija
13.10.2019 |

Jopa 20 vuoden ikäerokaan ei olisi liikaa

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hivenen alle 50 ja ikäiseni naiset alkavat kyllä olla joitain poikkeuksia lukuunottamatta niin elämän kirjailemia papyryksiä, että en oikein jaksa innostua. Sellainen 30 hujakoilla pyörivä nainen kiinnostaa, ei ole yleensä kuin vasta alkamassa rupsahtaa, mutta toisaalta ymmärrän hyvin, että olen heidän mielestään vanha perverssi setämies ja huono valinta iän puolesta jos haluaa lapsia yms. Ikäerot ovat enemmän rikkaiden, kuuluisien ja presidenttien touhuja.

Ehkä joku ulkomaalainen nainen olisi hyvä vaihtoehto monelle ikäisistäni miehistä jotka eivät näistä vanhemmista naisista niin innostu

Onko tullut mieleen, etteivät naiset innostu vanhemmista miehistä, koska vanha mies ei ole seksuaalisesti kiihottava. Kaikkein suurin ongelma miehissä on ylipaino, joka myös lisää estrogeenin määrää eli miehestä tulee naisellinen. Moni hoikka mies luulee olevansa kovasti hyvännäköinen, mutta liika kuivakkuus ja lihaksien puute on epäseksikästä. Pahinta puuttuvat peppulihakset. Kolmas ongelma on kaljuuntuminen. Hyvä, jos mies rohkeasti ajelee haivenet pois, mutta pahinta on muutama hius, joista pidetään epätoivoisesti kiinni. Olen itse viisikymppinen nainen ja en pidä ikäisiäni miehiä kiinnostavina.

Olipa hyvä ja napakka vastine, millaisia monet ikääntyvät miehet naisten mielestä ovat. Olen täsmälleen samaa mieltä.

Olen nuorekas ja kaunis nainen, 51 vuotta, ja pidän itsestäni ja ulkonäöstäni hyvän huolen. 

Deittipalveluissa ikäiseni miehet ovat melko vaatimattomia ulkoisesti ja vaikuttavat aika kypsymättömiltä henkisesti. Olen käynyt deiteillä noin kuuden kanssa, kunnes ymmärsin etteivät arvomme ja elämäntapamme kohtaa toisiaan. Minusta ei ole sohvaperunaksi perjantai-iltaisin ja saunomaan lauantaisin saati ylipäätään roikkumaan miesten harrastusten mukana autoilemalla Euroopassa yms. Aina vain miesten toiveet ja tavoitteet, mitä naisen pitäisi olla. Uskon myös, että hyvin moni nainen on yhtä jyrkkä samassa ikävaiheessa miehiä kohtaan. Pettymykset parisuhteissa ja liian monet pakit ovat saaneet miehistä ja naisista valikoivia ja sopeutumattomia. Pettymykset  ajavat jotkut  kokeilemaan rajoja ja etsimään ihan muuta. Ja niin kannattaakin kuin märistä nurkissaan.

Energisyys on syy , jonka vuoksi minulle oli hyvä ratkaisu rakentaa suhde nuoremman miehen kanssa. Hän ei väsähdä vauhtini kanssa  ja osaa myös luovia tilanteissa, joissa vanhempi mies todennäköisesti  olisi jyrkkä ja alistava.  Vahvana naisena saan helposti helmassa roikkuvia miehiä, mutta nuoremmat miehet luottavat vielä itseensä ja osaamiseensa. Se helpottaa pois mamman roolista, jota jotkut miehet kaipaavat naisestaan.

Ikäero on numeroita, mutta harva sen tajuaa ja sitä uskaltaa myöntää.

Vierailija
62/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa on se että kun viiskymppinen mies katsoo peiliin hän näkee siellä parikymppisen, hyväkroppaisen uroksen. Kaljamaha, roikkuva perä (ja leuka) sekä pakeneva hiusraja muuttuvat äijän silmissä ihan toiseksi. Tottahan jokainen nuori nainen on kiinnsptunut, eikös vaan. Herätys äijät! Nuori nainen ei ole lähtökohtaisesti kiinnostunut isänsä tai isoisänsä ikäisestä vanhasta ukosta. Hyväksykää se ja etsikää seuraa lähempää omaa ikäänne. Ooops, ei taida onnistua koska ikäisenne naiset tapailevat kymmenen vuotta nuorempia, vähemmän rupsahtaneita miehiä.

Aloituksen kysymykseen vastauksena että en olisi edes parikymppisenä tapaillut henkilöä joka on kuvaillusti henkisesti kehittymätön ja epävarma itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sivuutetaan se, miksi kukaan vasta treffeillä tuollaista puhuisi, parinkymmenen vuoden ikäero voi kuitenkin olla win-win.

Kolmekymppiselle perheenperustamista tavoittelevalle naiselle viisikymppinen mies voi olla hyvä sijoitus. Viisikymppinen hyvätuloinen mies on suuremmalla todennäköisyydellä juoksunsa juossut eikä hae tinderistä joka päivälle uutta valloitusta. Ehkä nainen joutuu six-packistä ja huippuunsa treenatuista hauislihaksista tinkimään, mutta jos tilalle saa taloudellista hyvinvointia ja vakaan parisuhteen, tuo vaihtokauppa ehkä kannattaa tehdä.

Tässä ajattelin viisikymppisellä sellaisia viisikymppisiä, joita triathlon-seurojen treeneissä on pilvin pimein: hyväkuntoisia, urallaan menestyneitä, vähintäänkin vakavaraisia miehiä, joille uusi perhe voisi olla kiinnostava tulevaisuudenskenaario. Työttömät kaljamahaiset ukot ovat sitten ehkä vähän eri kategoriaa.

Vierailija
64/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen unelma on myös nuorempi mies.. itse en myöskään ole ymmärtänyt miksi nuori mies seurustelisi 10+ vanhemman naisen kanssa. Joko ei saa ikäisiään tai sitten on klassinen vanhempi naiskokeilu mielessä. Jälkimmäinen yleensä päättyy pettymykseen.

Vierailija
65/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sivuutetaan se, miksi kukaan vasta treffeillä tuollaista puhuisi, parinkymmenen vuoden ikäero voi kuitenkin olla win-win.

Kolmekymppiselle perheenperustamista tavoittelevalle naiselle viisikymppinen mies voi olla hyvä sijoitus. Viisikymppinen hyvätuloinen mies on suuremmalla todennäköisyydellä juoksunsa juossut eikä hae tinderistä joka päivälle uutta valloitusta. Ehkä nainen joutuu six-packistä ja huippuunsa treenatuista hauislihaksista tinkimään, mutta jos tilalle saa taloudellista hyvinvointia ja vakaan parisuhteen, tuo vaihtokauppa ehkä kannattaa tehdä.

Tässä ajattelin viisikymppisellä sellaisia viisikymppisiä, joita triathlon-seurojen treeneissä on pilvin pimein: hyväkuntoisia, urallaan menestyneitä, vähintäänkin vakavaraisia miehiä, joille uusi perhe voisi olla kiinnostava tulevaisuudenskenaario. Työttömät kaljamahaiset ukot ovat sitten ehkä vähän eri kategoriaa.

Minulle olisi ainakin suuri este se, että miehellä on jo lapsia.

Vierailija
66/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ainakin suuri este se, että miehellä on jo lapsia.

Ja kuka muutenkaan altistaa lapsensa heikentymisen siittiöiden sisältämille geenivirheille ja kaikille muille vanhan isän aiheuttamille ongelmille. Kyllä . Spermalla on parasta ennen päiväys myös. Luonnonjärjestyksen mukaan viisikymppisenä miehet tulee isoisäksi ei enää isäksi.

Vierailija
67/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme haluaa viisikymppistä pikkulapselle isäksi? En minä ainakaan. Tottakai samanikäisissä ihmisissäkin on tasoeroja mutta kuivakka urheilija ei kuitenkaan ole sama kuin nuorempi, samanikäinen mies.

Ja tuo taloudellinen hyvinvointi. En edes jaksa kommentoida, naisethan eivät ansaitse rahaa? Ehkä pk-seudulla talo maksaa jo miljoonia jolloin on pakko valita perheenisä kuin amerikoissa, aivan sama kunhan on varakas ja nainen jää kotiäidiksi.

Hauislihakset? Eikö mitään muuta ole tarjota kuin hauislihakset ja rahaa? Entä yhteiset elämänarvot tai kiintymys, rakkaus?

Vierailija
68/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt kehityksessään teinin tasolle. Pelkää naisia sisimmässään.

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

Ymmärrän, että ulkoisesti nuoremmat ovat keskimäärin viehättävämpiä. Mutta fiksu, rakkaudesta ja ihmissuhteista jotain ymmärtävä tietää, että elämänkumppanuudessa ja syvällisessä yhteydessä on kyse muustakin. Nuorista naisista rummuttavat miehet ovat yleensä niitä kokemattomia, naisettomia miehiä joiden parisuhdekäsitys on hyvin pinnallinen.

Silmiin pistävän nuoria naisia tuntuu kylläkin ihan konkreettisesti rummuttuvan hyvinkin kokeneet jäärät. Ja sanoisin näin miehenä, että kovimmat naistenmiehet suosivat nuorempia puolisoja isossa kuvassa muutenkin. En tiedä miten tietoista tuo on, mutta onpahan kuitenkin.

Naisten kuullen pitää tietenkin puhua sosiaalisesti hyväksyttävämmin, mutta tuo nyt koskee aivan kaikkea.

Enkä nyt tiedä mihin tämä kaikki varsinaisesti liittyy, muttei naisväen kannata tuudittautua noihin teidän omiin hokemiin, sillä inhorealismi on kuuro ja julma kaveri.

Vierailija
69/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂Kärttyisän ja katkeran palstamamman täysin käsittämättömän ajatusmallin mukaan on muka jotenkin epänormaalia, että varttuneempikin mies preferoisi nuorempia naisia, vaikka todellisuudessa sen luonnollisempaa asiaa ei voi olla.

Ymmärrän, että ulkoisesti nuoremmat ovat keskimäärin viehättävämpiä. Mutta fiksu, rakkaudesta ja ihmissuhteista jotain ymmärtävä tietää, että elämänkumppanuudessa ja syvällisessä yhteydessä on kyse muustakin. Nuorista naisista rummuttavat miehet ovat yleensä niitä kokemattomia, naisettomia miehiä joiden parisuhdekäsitys on hyvin pinnallinen.

Silmiin pistävän nuoria naisia tuntuu kylläkin ihan konkreettisesti rummuttuvan hyvinkin kokeneet jäärät. Ja sanoisin näin miehenä, että kovimmat naistenmiehet suosivat nuorempia puolisoja isossa kuvassa muutenkin. En tiedä miten tietoista tuo on, mutta onpahan kuitenkin.

Naisten kuullen pitää tietenkin puhua sosiaalisesti hyväksyttävämmin, mutta tuo nyt koskee aivan kaikkea.

Enkä nyt tiedä mihin tämä kaikki varsinaisesti liittyy, muttei naisväen kannata tuudittautua noihin teidän omiin hokemiin, sillä inhorealismi on kuuro ja julma kaveri.

Luettele minulle vaikka puolikymmentä tieteen, taiteen ja liike-elämän huippumiestä, joilla on merkittävästi itseään nuorempi puoliso. Kiitos.

Vierailija
70/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkuhupaisaa on se että kun viiskymppinen mies katsoo peiliin hän näkee siellä parikymppisen, hyväkroppaisen uroksen. Kaljamaha, roikkuva perä (ja leuka) sekä pakeneva hiusraja muuttuvat äijän silmissä ihan toiseksi. Tottahan jokainen nuori nainen on kiinnsptunut, eikös vaan. Herätys äijät! Nuori nainen ei ole lähtökohtaisesti kiinnostunut isänsä tai isoisänsä ikäisestä vanhasta ukosta. Hyväksykää se ja etsikää seuraa lähempää omaa ikäänne. Ooops, ei taida onnistua koska ikäisenne naiset tapailevat kymmenen vuotta nuorempia, vähemmän rupsahtaneita miehiä.

Aloituksen kysymykseen vastauksena että en olisi edes parikymppisenä tapaillut henkilöä joka on kuvaillusti henkisesti kehittymätön ja epävarma itsestään. 

Enkä näe. Olin minä parikymppisenä 5 kiloa kevyempi ja hartioissa oli enemmän leveyttä. Tukka on harventunut ja ihokin alkaa rypistyä eri tavalla kuin silloin aikanaan. Eipä sille oikein mitään voi. 

Toisaalta en minäkään osaa kuvitella, mitä iloa minulle olisi parikymppisestä pikkutytöstä… no, ehkä se yksi ilo, mutta ei sen varaan ihan koko elämää voi rakentaa.

Vierailija
71/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, se että rummuttaa tai suosii ei ole sama kuin että saa. Kaikkihan haluavat vähän parempaa kuin mitä itse ovat, mutta vain osa saa. Toki jos on flaksia niin ihan vapaasti voi pelehtiä vaikka 50 vuotta nuorempien naisten kanssa jos nämä siihen suostuvat. Säälittävää se on silloin, kun syytetään naisia nirsoksi, yritetään itse parempaa vaikka taso ei riitä ja kuvitellaan että oma taso = kaunis, vähintään 5 vuotta nuorempi nainen. En myöskään kadehdi naista, jolla on 25 vanhempi mies. Kauheaa.

Kovin naistenmies ei taas ole sama kuin parisuhteeseen halutuin noin keskimäärin. Kokenut jäärä, yök. 

Vierailija
72/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa siihen niin mikäs siinä. Nuoret naiset mitään vanhuksia katsele ellei ole rikas.

Vierailija
73/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaillessani vanhempaa miestä se tuntui hyvältä, kun hän kertoi pitävänsä vain selkeästi nuoremmista naisista, meillä siis 40 vuotta ikäeroa. Toisaalta tiesin myös etten ole nuorin hänen naisistaan, joten pelkäsin jopa välillä olevani liian vanha hänelle.

Vierailija
74/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen unelma on myös nuorempi mies.. itse en myöskään ole ymmärtänyt miksi nuori mies seurustelisi 10+ vanhemman naisen kanssa. Joko ei saa ikäisiään tai sitten on klassinen vanhempi naiskokeilu mielessä. Jälkimmäinen yleensä päättyy pettymykseen.

Minä tapasin oman nuoremman mieheni harrastusten parissa. Hän luuli minua nuoremmaksi ja minä luulin häntä vanhemmaksi. Olemme toki asian kanssa kipuilleet, mutta minkäs teet, kun olemme muuten toisillemme täydellinen match. Jonakin päivänä tämä toki voi loppua. Mutta jo nämä kolme vuotta ovat olleet elämäni paras parisuhde. 

Vierailija
75/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia pitäisi? Jos ei taso riitä saamaan nuorta, niin hakekoon vaikka thaikuista. Mitä se kenellekään kuuluu

Vierailija
76/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä aloittajan olevan Hopeakettu, joka vaan trollaa ja on luultavasti piruileva nainen.

Jöin kuitenkin miettimään, onko onko kenelläkään oikeasti ikinä ollut tuollaisia kokemuksia? Siis koskaan? Tuntuu niin epätodennäköiseltä.

Kyllä minäkin olen saanut netissä lähestymisiä papparaisilta, mutten ole vastannutkaan niihin vaan ignoorannut. Ja miksi kukaan mies lähtisi treffeille naisen kanssa, josta tietää, ettei voisi olla hänestä yhtään kiinnostunut?

Eli koko asetelma on läpikotaisin epäuskottava. Parempia provoja, pliis.

Vierailija
77/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hän oli alkuun rehellinen. Totesi, että ikäisensä naiset ovat hänen luonteelleen jo aivan liian tosikkoja.

No, käänsin tuon tietenkin edukseni ja halusin tutustua. Tänä päivänä kun toisen tuntee hyvin, ymmärtää mitä hän ajoi takaa. On miehenä selkeästi humoristisempi kuin ikäisensä naiset. Tosin minä ehkä henkisessä iässä tulen hieman vastaan, en kaikkien kokemusteni kanssa muistuta kovin ikäisiäni.

Vierailija
78/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelen 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hän oli alkuun rehellinen. Totesi, että ikäisensä naiset ovat hänen luonteelleen jo aivan liian tosikkoja.

No, käänsin tuon tietenkin edukseni ja halusin tutustua. Tänä päivänä kun toisen tuntee hyvin, ymmärtää mitä hän ajoi takaa. On miehenä selkeästi humoristisempi kuin ikäisensä naiset. Tosin minä ehkä henkisessä iässä tulen hieman vastaan, en kaikkien kokemusteni kanssa muistuta kovin ikäisiäni.

Minä olen avoliitossa lähes yhdeksän vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Jos hän olisi sanonut tuolla tavalla, niin en olisi. Minustakin kun joskus tulee sen ikäinen kuin hän oli noin sanoessaan.

Vierailija
79/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen avoliitossa lähes yhdeksän vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Jos hän olisi sanonut tuolla tavalla, niin en olisi. Minustakin kun joskus tulee sen ikäinen kuin hän oli noin sanoessaan.

Minun ajatteluni tuossa kohtaa on se, että sitten hänkin on taas 9 vuotta kokeneempi ;) Ei hän ikäänsä jämähdä.

Vierailija
80/103 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu siitä miten hän asian esittää. Jos nykyinen ihastukseni sanoisi että, sori, käydään vaa deiteillä mutta hän etsii nuorempaa, niin en lähtisi deiteille.

Jos taas kevyesti kertoisi että kivahan se oisi nuorempaa deittailla, voisin sen kuitata samalla mitalla.

Onhan kai ymmärrettävää että sekä miehet että naiset näkevät ne nuoret haluttavina muttei välttämättä haluttuina.

Jos sitten tämä mies deittailisi minua ja nuorta yhtäaikaa, hän saisi valita. Ihan niinkuin joutuisi valitsemaan kenen tahansa yhtäaikaa deittalemansa kanssa.

Luulisi vanhemmilla naisilla olevan sen verran itsetuntoa etteivät tän sorttisia asioita mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme