Muutan ensi viikolla Algeriaan mieheni luokse
Kommentit (61)
siellä mennään naimisiin ennenkuin muutetaan yhteen
Asun ensimmäisen viikon vierashuoneessa, menemme naimisiin noin viikko muuton jälkeen.
ap
Vierailija:
siellä mennään naimisiin ennenkuin muutetaan yhteen
Mies ei ikimaailmassa edes hyväksyisi mitään puhelinseksiä.
ap
Minkälaiselta perhe vaikuttaa? Onko monta sisarusta? Onko perheen naiset huivitettuja?
Ihan mukavalta on koko perhe vaikuttanut, mitä nyt olen vähän aikaa heidän kanssaan jutellut netin kautta. Miehen vanhemmat eivät osaa englantia, joten heidän kanssa en ole vielä pystynyt kunnolla juttelemaan.
ap
Vierailija:
Minkälaiselta perhe vaikuttaa? Onko monta sisarusta? Onko perheen naiset huivitettuja?
Meillä tulee olemaan netti Algeriassakin, en joudu käyttämään kaapua. Olen mielestäni aivan tasa-arvoinen mieheni kanssa, meillä on vain eri tehtävät.
ap
muuta vain, mitä haluat viestilläsi saavuttaa? Jääkö päivittäinen huomiontarpeesi saavuttamatta?
Mitkähän ne teidän " eri tehtävät" tulee olemaan...?
Islamin uskossa nainen on miehen kanssa tasa-arvoinen, mutta heillä on eri tehtävät. Esim. miehen tehtäviin kuuluu hankkia elanto perheeseen, naisella on sen sijaan oikeus käyttää oma palkkansa kokonaan itse jos hän niin haluaa.
ap
Osa ihmisistä kyllä on toisenlaisia jahkailijoita, jotka miettivät joka asiaanssa vuosikausia ennen kuin tekevät mitään.
ap
Vierailija: