Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset sanoo usein mulle että näytän jännittyneeltä

Vierailija
20.04.2025 |

Esim tilassa jossa paljon ihmisiä. Minulla on todettu estynyt persoonallisuus ja ahdistusta mutta lääkehoitoa näihin ei ole koska mielestäni pärjään ok. Sosiaalissa tilanteessa jos paljon ihmisiä niin ilmeisesti vaikutan kuitenkin oudolta. Moni on sanonut esim että näyttää siltä että mulla on epämukava olo. Ja kysynyt olenko ok. Pitäisikö mun harkita jotain lääkehoitoa,  omasta mielestäni en tarvitse kun en paljon käy isoissa tapahtumissa, pari kertaa vuodessa tapaan sukua. 

Kommentit (10)

1/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Terapia voi olla hyvä keino ratkaista ongelmiasi, jos koet kaipaavasi elämänlaadun parannusta. Sosiaalisten tilanteiden pelkoon on olemassa erilaisia lääkkeitä. Itselläni on moklobemidi. Se lisää aloite-ja keskittymiskykyä.

Vierailija
2/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhia lääkkeitä ole pakko ottaa. Ole sellainen kuin olet. On aina joku muukin jota tilanne ahdistaa ja ehkei kannata mennä paikkoihin joissa ei ole mukavaa, jos et itse nauti siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö luontaistuotteista jotain rentouttavaa? Älä missään nimessä ala syömään jotain kemiallisia mielialalääkkeitä. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
4/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei turhia lääkkeitä ole pakko ottaa. Ole sellainen kuin olet. On aina joku muukin jota tilanne ahdistaa ja ehkei kannata mennä paikkoihin joissa ei ole mukavaa, jos et itse nauti siitä.

Mä tykkään käydä esim pari kertaa vuodessa mutta ihmiset aina kyselee olenko ok ja onko mulla epämukava olo ja miksi en puhu.    . 

Vierailija
5/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö luontaistuotteista jotain rentouttavaa? Älä missään nimessä ala syömään jotain kemiallisia mielialalääkkeitä. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

Kauranversouute toimii koirillakin, joten se ei ainakaan ole mitään huuhaata.

Vierailija
6/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat monesti hankalia.

Vierailija
7/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää treenata restling bitch ilme. Saat olla rauhassa, kun muut kiertää kaukaa.

Vierailija
8/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän jos en tunne ihmisiä. Olen hiljaa ja hymyilen vain kainovienosti. Kun opin tuntemaan paremmin, rentoudun. Välttelen tilanteita joissa on paljon tuntemattomia ihmisiä. Lääkkeitä tähän en enää tässä iässä ala syömään.

Vierailija
9/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää treenata restling bitch ilme. Saat olla rauhassa, kun muut kiertää kaukaa.

Ei auta. Aina joku tulee silti rupattelemaan.

Vierailija
10/10 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kuuluisi olla muille ongelma, miltä joku näyttää. Huomauttelijoille voi vastata lyhyesti. Ennalta voi suunnitella lyhyen vastauksen.

Omien voimavarojen mukaan jossain tapahtumissa ym. käymistä ei kannata lopettaa.