Minkä -tuoksuinen olet nyt? Pullan-, vai minkä?
Kommentit (58)
Poronkäristys. Kävin Lappi ravintolassa tiistaina syömässä sitä ja sain inspiksen. Olen Lapista kotoisin, joten se oli lapsuuteni ja nuo-toteen arkiruokaa.
Tupskalta js mansikalta. Suihkusaippua tuoksuu mansikalta ja suihkun jälkeen kävin tupakalla.
Varmaankin suihkusaippuan/shampoon ja hieman hajuveden. Myös valitettavasti tupakan, enemmän käsisaippuan (paheen jälkeen pesin kädet)
Pinppieritteen tuoksuinen. Lämmittelen täällä itsekseni ja odottelen miestä saunasta...
Vierailija kirjoitti:
Pinppieritteen tuoksuinen. Lämmittelen täällä itsekseni ja odottelen miestä saunasta...
Voinko tulla kolmenkimppaan? Itse haisen perseeltä tällä hetkellä ja pallihieltä. T. Alfa Seppo 40V
Naapurin Osmon sperma haiskahtaa tussusta. Pitääkin käydä huuhtaisemassa ennen kuin mies tulee iltavuorosta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Osmon sperma haiskahtaa tussusta. Pitääkin käydä huuhtaisemassa ennen kuin mies tulee iltavuorosta.
Älä suotta tuhlaa vettä. Kysy mieheltäsi jos hän lipittäisi ne pois? :D
Ei pullan, vaan sillan hajuiselta.
Täytyy tunnustaa, että hieltä haisen, mutta onneksi saunaan kohta menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tupskalta js mansikalta. Suihkusaippua tuoksuu mansikalta ja suihkun jälkeen kävin tupakalla.
Pakko kysyä oletko mies vai nainen, kun oikeasti rakastan tupakan hajua ( siis sellaista tuoretta). Tuli sellaiset kivat ajatukset sen tuoksun puolesta täällä. Itse olen nainen ja olen vaan utelias kysymään.
En paljon millekään, koska kävin saunassa.
Navetan. Tulin iltatarkastukselta navetalta ja odotan että sauna lämpiää.
Rose -viinin ja sypressin.
Terveisin etelä-Ranskasta. Pitkä viikonloppu.
Ripulin ja oksennuksen. Kävisin suihkussa, mutta se olisi 30 min suihkun jälkeen taas sama tilanne. Enkä halua rampata suihkussa koko ajan. Pitää ajatella ilmastonmuutosta ja huonoa pohjavesitilannetta.
Alkoiko vatsassanne velloa?
Leivottiin lasten kanssa piparia illalla, jonka jälkeen kävin saunassa ja nyt testailen erilaisia klittereitä (myyntiin), joten vastaan pipari, kynsilakka ja saunan raikas.
Ryöpättyjen sienien tuoksuinen. Mies tuli mökiltä ja toi pussillisen kantarelleja ja suppiksia jotka täytyi
käsitellä pakastimeen koska huomenna lähetään muutamaksi päiväksi pois kotoo.