Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vi..ssa en saa korotusta S-pankin luottorajaan?

Vierailija
12.10.2019 |

Ennen ollut 4000 €. Itse aikoinaan alensin pienimpään mahdolliseen eli 800 euroon. Nyt, kun yrittää korottaa esim. 2000-3000 euroon, niin ei, ei onnistu. Palkka hyvä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankissa ollaan tiukimmasta päästä. Monilla vaikeuksia saada yleensäkään luottokorttia.

Vierailija
2/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tun köyhät. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee S-pankkiin paikan päälle, niin onnistuu helpommin.

Vierailija
4/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi parhaaksesi. Laina on saatanasta.

Vierailija
5/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kun itse hain aikoinaan korotusta, niin niillä vaan kesti ihan hullun kauan käsitellä se hakemus. Ehdin jo odotellessa korottaa toisen kortin luottorajaa, kun siihen sai päätöksen välittömästi.

Mutta siis jos ei ole tullut kielteistä päätöstä, niin voi olla vaan että kestää.

Vierailija
6/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun ne on vtun riivinrautoja siellä.

Vierailija
7/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on hyvä palkka?

Vierailija
8/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole käyttänyt?

Eri pankista en verkossa saanut korotettua, en ollut koskaan ostanut mitään visalla. Kun olin käyttänyt sitä jonkin aikaa matkoilla, ja yritin taas korottaa, se menikin heti läpi.

Vierailija
9/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Mulla on S-pankin visassa 5000 luottoraja ja vähän väliä tyrkyttävät sen nostoa kymppitonniin. Käytän sitä lähinnä joskus maksuaikakorttina ja lentojen varaamisessa jne niin en ole kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
10/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kymppitonninhan rajan sieltä saa saman tien. Sul varmaan ollut sit jotain ongelmia maksuissa

Vierailija
11/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tsekanneet alkoholismisi omakannasta uuden lain perusteella.

Vierailija
12/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae resurssi pankista lainaa?

Vierailija
13/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae resurssi pankista lainaa?

Ei sieltä saa edes 50€ luottoa

Vierailija
14/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi laskit aikaisemmin rajan vain 800? Eikö limiitin olisi hyvä olla niin korkea kuin mahdollista esim. hätätapauksia varten?

Vierailija
15/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko luottokortin luottorajasta vai mistä?

Lainsäädäntöön tuli muutoksia 1.9. Koskien kulutusluottoja, osa pankeista on lopettanut jatkuvien luottojen uusmyynnin sen jälkeen, eikä vanhoihin sopimuksiinkaan voi enää tehdä muutoksia.

Luottokortin luottorajaa et välttämättä saa nostettua, jos on yhtään myöhästynyttä maksua tai tilin ylitystä. Ja millä kenellekin on hyvä palkka? Onko muut vastuut nykyään enemmän, kuin aiemmin? Syitähän voi löytyä vaikka mitä.

Vierailija
16/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on perseestä itse olen yrittäjä mies vaki työssä hyvällä palkalla(vuosi tulot yli 50000) , ei muita velkoja eli maksettu kämppä haettiin. 20 000 euron lainaa kylppäriremonttiin. Mun olis pitänyt toimintaa yritykseni vuosikertomukset jne.. No en jaksanut. Oma toinen pankki antoi kyseisen lainan hyvillä ehdoilla kyselemättä mitään kummempia. Tai kyseli ne olisko auton vaihto ajankohtaista /haluatko remontoida muutakin eli olis haluttu antaa lainaa paljon lisääkin.

Oma kokoemus siis se että tuolla ollaan tuloista ihan hiton tarkkoja jo pienissä lainoissa.

No s-pankin visassa meillä taitaa olla raja 1500 ollut alusta asti

Vierailija
17/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki on perseestä itse olen yrittäjä mies vaki työssä hyvällä palkalla(vuosi tulot yli 50000) , ei muita velkoja eli maksettu kämppä haettiin. 20 000 euron lainaa kylppäriremonttiin. Mun olis pitänyt toimintaa yritykseni vuosikertomukset jne.. No en jaksanut. Oma toinen pankki antoi kyseisen lainan hyvillä ehdoilla kyselemättä mitään kummempia. Tai kyseli ne olisko auton vaihto ajankohtaista /haluatko remontoida muutakin eli olis haluttu antaa lainaa paljon lisääkin.

Oma kokoemus siis se että tuolla ollaan tuloista ihan hiton tarkkoja jo pienissä lainoissa.

Kyllä minä haluan yritysten tilinpäätöksen nähtäville kulutusluotoissakin ennen kun lainaa myönnän, en ole spankillainen. Lainan myöntö perustuu maksukykyyn ja jos yrityksen taloustilanne on huono tai surkea, yrittäjän tulotason pysyminen ilmoitetulla tasolla voi olla heikoissa kantimissa. Kirjanpitäjältähän nuo tiedot saa puhelinsoitolla, ei pitäisi olla ongelma. Vaan nämä venkoilijat yleensä ovatkin niitä ongelmiensa peittelijöitä.

Vierailija
18/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on hemmetin nihkeä luoton myöntäjä. Surkea pankki.

Vierailija
19/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan yritysten tilinpäätöksen nähtäville kulutusluotoissakin ennen kun lainaa myönnän, en ole spankillainen. Lainan myöntö perustuu maksukykyyn ja jos yrityksen taloustilanne on huono tai surkea, yrittäjän tulotason pysyminen ilmoitetulla tasolla voi olla heikoissa kantimissa. Kirjanpitäjältähän nuo tiedot saa puhelinsoitolla, ei pitäisi olla ongelma. Vaan nämä venkoilijat yleensä ovatkin niitä ongelmiensa peittelijöitä.

No idea lähinnä se että mainostetaan nopeaa helppoa lainaa jne... Omistetaan noin 2500000€ talo mies vaki työssä lisäksi muuta omaisuutta esim metsää, sijoituksia jne... Joten en tajua miks mun yritys pitäs vielä tutkija ennen 20000€ lainaa. Ei innostanut heidän tappio saatiin omasta pankista paremmin ehdoin. Ja pst. Yritykseni tulos oli vuosi sitten noin 30 000 ja velkaa yrityksellä ei ole.

Vierailija
20/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän sulla nyt sekaisin luottoraja ja turvaraja? Luottorajan nostoa pitää hakea ilmoittamalla tulot jne. Turvarajaa voi muuttaa oman mielen mukaan. OP:n netti ilmoittaa, että turvarajan nosto on heti voimassa, vaan eipäs olekaan kuin vasta seuraavana arkipäivänä.