Sanoivat, että suojaa lattiat tulevat ulkokengillä. No millä suojaan? Tuovat mulle uuden jääkaapin.
Sanoivat, että suojaa lattiat tulevat ulkokengillä. No millä suojaan? Tuovat mulle uuden jääkaapin.
Kommentit (30)
Otat matot pois ja peset koneen tuonnin jälkeen lattiat tietenkin.
Mikä tässäkin oli taas hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lakanoilla, jotka peset kun ne lähtee.
Hah hah sitten liukastuvat lakanoihin ja tulee kalliiksi se koneen tuonti, kun särkevät itsensä.
Jos sulle on kertynyt mainospostia niin niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah sitten liukastuvat lakanoihin ja tulee kalliiksi se koneen tuonti, kun särkevät itsensä.
Eikö teillä ole mattoja lattioilla? Ei ne lakanat mattojen päällä liukkaita ole. Jos ei ole mattoja, ei mitään suojia edes tarvita. Lattian voi pestä, kun ne on lähteneet.
Vanhoilla jo pesua odottavilla matoilla, jos on arka parkettilattia ja haluaa suojata sitä. Tai sanomalehdillä tai sellaisella asiaan tarkoitetulla paperilla. Jos lattiat on kestävämpää laatua niin matot vaan pois.
vanha matto, tai pesuun muutoinkin menevä.
Ei niitten kuskien kengät nyt varmaan kovin likaiset tähän aikaan vuodesta ole. Kura-aikaan olisi ihan eri asia.
No käytännössä tarkoittaa vain etteivät ota kenkiä pois. Ei kait tuo mitään erityistä suojausta vaadi? Matot pois ja luuttuaa lattian jos tulee kuraa.
Jos lattia on pehmeätä ja herkkää materiaalia niin enemmän olisin huolissani sen nokkakärryn renkaista millä tuovat laitteen kun ulkokengistä.
Laittaisin tukevat lyhytnukkaiset käytävämatot koko matkalle ja kävisin pesemässäne jälkikäteen matonpesupaikalla jos likaantuvat. Tai sitten teippaisin reitille suojapahvia, sellaista rautakaupan rullalla olevaa. Meillä on suojapahvia aina kotona kun tykkään tehdä pientä pintaremonttia silloin tällöin.
Jos minulle tulisi kotiin toimitettuna kodinkone niin en piittaisi kenkien jäljistä.
Ostat rullan sellaista remppa-suojapaperia, vedät siihen lattialle ja rullaat käynnin jälkeen takaisin. Ei vie paljon tilaa, on halpa ja toimii jatkossakin suojana, jos tarvetta on.
Tuo nokkakärryjuttu on ehkä huomioitava. Luulisin kuitenkin, että ohje suojata lattiat on kuitenkin lähinnä kuljetusfirman tai huoltomiesten tapa viitata siihen, että kotiin tullaan kengät jalassa jne. ja jos olet itse hyvin tarkka, tee jotain - ei mikään velvollisuus tai vihje siitä, että jotain kamalaa tapahtuu.
Sanovat,ettei tule jälkikäteen sanomista. Siirrät reitiltä pois arat matot.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle tulisi kotiin toimitettuna kodinkone niin en piittaisi kenkien jäljistä.
Ei haittaisi että parketti menee pilalle?
Voiko joku olla oikeasti noin avuton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi että parketti menee pilalle?
Miten se parketti menee pilalle?
Osta niitä kenkien päälle laitettavia muovisuojia ja käske laittamaan ovella sellaiset.