Ulkomailla reissaava Sara Sieppi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/46b52dab-e7d7-4b7a-9d46-c4f5af…
– Kotona taas. Tässä on pieni viesti sinulle, hyvä raitapaitainen kanssamatkustajani, Sieppi aloittaa kirjoituksensa.
– Suomen kansaa tuskin kiinnostaa, että Sara Sieppi oli eilen lentokoneessa. Jos se 50 euron Kääk-palkkio on sinulle niin tärkeä, laita minulle tilinumerosi. Nää selfiet on siis ommattu sulle, kun taisin väistää just oikeilla hetkillä, kaunotar laukoo.
Sieppi kertoo tekstissä, ettei saanut kuusituntisen lentonsa aikana levättyä ja nukuttua lainkaan, koska pysyi kiusallisen tietoisena kuvien räpsijästä.
- En pystynyt nukkumaan koko kuuden tunnin lennon aikana, koska teit olostani erittäin epämukavan. Mukavaa viikonloppua, päättää Sara Sieppi tylytyksensä.
Kävitkö Sara tienaamassa Dubain lomalla rahat uuteen Semihima-osakeyhtiöösi?
Miksi leuhkailet rahoillasi ja olisit valmis maksamaan toiselle ton 50 euroa?
Ja ennen kaikkea mikset kertonut asiasta heti hänelle ja pyytänyt lopettamaan?
Miksi avaudut asiasta somessa jälkikäteen palattuasi lomamatkalta?
Julkisuuden takiako? Että asiasta tehtäisiin lehtijuttuja?
Ja sitten itket että yhyy mä en saa keneltäkään rauhaa.
Hohhoijaa!
Kommentit (165)
Miten noloa se sitten on että joku seuraa jotain toista jossain v**un somessa? Eikö oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Onko tämä ns. pienituloisten harrastus? Se selittäisi paljon.
Keinoja kaihtamatta halutaan saada kävijöitä Instaan. Röyhkeää menoa Sara ja muut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006047024.html
Hummustelu.
Voitais kuitenkin puhua sillä ihan oikealla nimelläkin.
Mitä on hummustelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, mites tuo Suoniemen hiilijalanjälki? Kukaan ei tunnu tuomitsevan mitenkään. Ja niin ekologisia kun täällä Sarasta puheen ollen ollaan. "Reissuillani", eli ei mistään työmatkoistakaan ole kyse, vaan ihan vain reissaamisesta. Ja aika kivasti on lennellyt maiden lukumäärästä päätellen, eikä tämä varmaan viimeiseksi jää..
Vaikka minua ei pahemmin nämä hiilijalanjäljet kiinnosta, niin sen verran tästä:
Tavallisen Matti Meikäläisen lentomatkat ovat hieman eri asia kuin jonkun vaikuttajaksi itseään tituleeraavan Sara Siepin lentomatkat juuri tämän "vaikuttamisen" vuoksi. Sara on tehnyt itsestään kerska- ja kertakäyttökulutuksen mannekiinin, jonka joka jalanjälki on kuorrutettu muoviroskalla. Tätä elämänmuotoa sitten esittelee kritiikittömille, haltioituneille ja palvoville seuraajilleen ja kenties saa näitäkin innostettua samaan. Vaikutuksille alttiit alkavat pitää Saran elämäntyyliä normaalina. Ymmärrätkö pointtini? Toinen matkustaa työnsä takia, toinen pohtii työkseen, lähteäkö ensin Karibialle ja sitten Balille vaiko päinvastoin.
Vaikutuksille alttiit, varsinkin nuoret, alkavat pitää palstan haukkumis- ja kiusaamiskulttuuria normaalina, se tässä pahinta on. Täällä on teinien äitejä, joiden lapset lukevat näitä törkeyksiä. Ei huoleta pätkääkään? Sara Siepin lentomatkat ja elämä menee heidänkin edelleen? No, enpä ihmettele, tämä on täysin päätöntä touhua nykyään täällä.
Sara ei tee mitään laitonta. Muutkin matkustavat. Totesin jo, kuinka Turkin matkat on varattu, vaikka on sota käynnissä ja toinenkin kommentoija näkyi toteavan saman asian.
Niin mites tämä nyt menikään; Saran matkat ovat muovikuorrutettuja, mutta joku Suoniemi lentelee ympäristöystävällisesti? Täytyy varmaan googlettaa "muovikuorrutematkat". Epätoivoista puolustelua. Ymmärrätkö pointtini? :D
En tiedä millaisia teinejä teillä on, mutta meidän 16v ei käy vauvapalstalla eikä tosiaankaan seuraa Sara Siepin somea. :D Jos et ole huomannut, Sieppi kiinnostaa keski-ikäisiä naisia ja miehiä. On liian vanha somevaikuttaja nuorille ja aika kaukana heidän maailmastaan. Joten älä huoli, yksikään nuori ei ota vaikutteita tästä ketjusta. <3
Se, että teidän teini ei lue täällä, ei nyt riitä. Ei ole minunkaan lapseni, mutta tiedän useita, jotka ovat ja lukevat. Kyllä nämä jutut täältä leviävät. Ja usein tunnistaa teinien vierailut lapsellisista teksteistä.
Pystytkö sinä näyttämään nämä ketjun tekstisi omalle teinillesi? Millaisen asenneperinnön jätät lapsillesi? Vai onko tämä vain salainen harrastus. Kun suljet koneen, muutut hieman inhimillisemmäksi ja saatat jopa kysyä "Kuka se on", kun joku puhuu Siepistä.
Anteeksi nyt, mutta miksi näyttäisin tämän ketjun teinilleni? Kuvitellaan tilanne, jossa otan läppärin käteen ja koputan teinin oveen. Menen sinne hänen viereensä ja näytän tätä ketjua, osoitan veemäisiä viestejä ja totean, että näin ei sitten kirjoiteta kellekään! Jos olisin jollain tasolla vajavainen mieleltäni ja haluaisin nolata sekä itseni, että lapseni (koska aliarvioisin hänen älykkyyttään), tekisin toki niin.
Iso osa nykyihmisten ongelmista poistuisi, kun läppäri laitettaisiin kiinni ja tehtäisiin jotain järkevää. En vietä niin paljon aikaa vauvapalstalla, että alkaisin täällä mieltäni pahoittamaan.
Saran ongelma on, että hän elää jatkuvasti kännykkä kädenjatkeena ja kuvaa taukoamatta itseään ja elämäänsä, ja kuvittelee siksi muiden tekevän niin. Siinä syntyy harha, että on kiinnostava kaikkien mielestä.
Jos oikeasti tuntisit nuorten somekäyttäytymistä niin tietäisit, että he eivät käytä Instagramia enää lainkaan niin paljon kuin aiemmin, koska vanhemmat ovat tulleet sinnekin. Ensin nuoret lähtivät Facebookista (tai jättivät tilit mutta eivät käytä) ja nyt he ovat jättäneet Instagramin. Seuraavat siellä toisiaan, eivät julkkiksia.
Ennen kuin julistat, niin ota selvää. Et selvästi ole ihan ajanhermolla.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hummustelu.
Mitä on hummustelu?
Kuvaa maailman vanhinta ammattia, jonka harjoittaminen tapahtuu arabimaissa.
Hmmmm, voi hemmerri, mikä omaa napaansa tuijottava uhriutuja. Sara valittaa, ettei voinut nukkua koko kokonaista kuusi tuntia kestäneen lentomatkan aikana tämän miehen väijymisen takia. Miksi hän ei vaihtanut paikkaa takana istuvan veljensä kanssa? Tai mennyt ihan jonnekin toiselle riville, koneessahan oli näköjään paljon tilaa. Seuraavalla kerralla kannattaa matkustaa businessluokassa, jos noi paljon häiritsee. Siellä on paljon tilaa ja yksityisyys aivan eri luokkaa.
"Menen sinne hänen viereensä ja näytän tätä ketjua, osoitan veemäisiä viestejä, ja totean, että näin ei sitten kirjoiteta kellekään". Juuri näin pitäisi tehdä. Hienoa, onhan sinulla joku järki vielä päässä, mutta luulet olevasi nolo, jos kasvatat lastasi oppimaan oikean ja väärän eron Sen sijaan haluat kuulua tähän sairaasti käyttäytyvään joukkoon.
Viestit ovat siis mielestäsi veemäisiä? No niin ovat, eivätkä mitenkään tervejärkisen touhuja. Miksi ihmeessä osallistut tällaiseen mollaamiseen?
En oikein ymmärrä, joko tässä ei jokin täsmää, tai sitten olen vain tyhmä. Sara istuu miehen takana olevalla rivillä ikkunan vieressä. Mies istuu itse myös ikkunan vieressä, mutta toisella puolella konetta (näkyy hänen ottamastaan kuvasta). Dubain lennot lennetään wide body -koneilla, eli heidän välissään on ollut molempien viereinen penkki, kaksi käytävää ja 3 tai 4 istuimen rivi, joka on tällaisten koneiden keskellä. Sara ei voi nähdä, mitä toisella puolella konetta, rivin edempänä istuva matkustaja tekee, mikäli tämä ei ole nostanut kättään korkealle ilmaan eikä mies ainakaan voi nähdä, että Sara tuijottaa häntä koneen toiselta puolelta penkkirivien takana, ja lopettaa kuvaamisen, huomatessaan Saran vahtivan.
Ehkä tässä oli vähä värikynää mukana. Joku olisi saattanut salakuvata koneessa. Influencerit värittävät varmasti vähän kaikkea hyvän postauksen toivossa. Nyt vain kävi vähän nolosti, kun vastapuoli puolustautui julkisesti.. Ehkä olis kannattanut jättää se yksityiskohtainen kuvailu pois. Ja Sara kampanjoi kovasti kiusaamista vastaan, niin eikö tämmöinen julkinen raitapaidan dissaus ollut aika asiatonta? Hän on kuitenkin julkisuuden henkilönä vähän eri asemassa kuin perusjamppa, eikä saisi käyttää asemaansa näin, toki ilmiöstä yleensä voisi puhua, mutta ei ole oikein sopivaa tehdä postausta yhdestä, tunnistettavissa olevasta henkilöstä.
Jospa Sieppi yrittää hommata itselleen jonkun rikkaan arabi-prinssin? Tiedoksi Saralle että ne prinssit ottaa ihan itse yhteyttä jos kiinnostaa. Minuunkin otti vaikka olen tällainen tavan tallaaja enkä keikistele seiskan sivuilla.
No tuskin se nyt mikään oikea prinssi ollut mutta käytti sen arabiprinssin kuvia, heh. Vois jopa Sieppiin tehdä vaikutuksen...
Vierailija kirjoitti:
Kun googlaa kyseisen Juha Suoniemen (raitapaitamatkustajamies), tulee esiin seuraavaa:
"Juha Suoniemi on nimitetty KiiltoClean Oyn teollisuuden liiketoimintajohtajaksi, johtoryhmän jäseneksi sekä muiden toimintamaiden yhtiöiden hallitusten jäseneksi. Hän on työskennellyt aiemmin Suunto Oyn palveluksessa sekä Nokialla erilaisissa johtotehtävissä."
Siinä meni Saralta liikemies sivu suun, o'ou
Ja tosiaan tuskin tarvitsee seiskan jtn 50€ kuvapalkkioita. Saralla taitaa olla aika luulot itsestään kun julkkiksena aina niin kärsii... Sara kun et sä niin kiinnostava ole. Ja törkeää blokata toinen mustamaalauksen jälkeen, kun kyseinen mustamaalattu hkö tuli itseään puolustamaan; onhan tuo varmasti kyseiselle miehelle aika noloa, jos ihmiset luulee häntä kiinnostavan salakuvailla jtn Sieppiä...
Sieppi blokkaa instas kaikki,jokka vähäki arvostelee häntä.Voi lapsellisuuden multihuipentuma.
Tässä vielä yksi Sara Siepin avautuminen. :D
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/465e594a-8122-4335-bda2-fced8f…
Sara Siepiltä itkunsekainen ja kiroileva tilitys - katuremontti vei hermot: ”En saa nukuttua, pää on kipeä koko ajan”
Sara Sieppi on julkaissut harvinaisen ronskin päivityksen, jossa hän kiroilee ja kertoo itkunsekaisesti stressistään.
– Olen nyt puoli vuotta kuunnellut tätä remontin ääntä ulkoa, Sara tilittää Instagramissa -tarinaosiossa.
– Tänään tuli stressi-itku, hän jatkaa.
– Aloin itkemään, koska vitutti niin paljon, Sara kertoo.
Kaunotar kärsii tällä hetkellä unettomuudesta.
– Aah, en siis nukkunut viime yönä paljon mitään. Hirvee stressi päällä, en tiedä minkä takia tai tää kuukausi aika hullu, niin sen takia.
Koska yöunet jäivät huonoiksi, Sara yritti nukkua päiväunia.
– Tänään yritin nukkua päikkärit, en onnistunut siinä, aloin itkee. Onko muita kelle syksy tuottaa vaikeuksia, hän kyselee.
Lisäksi Sara on kirjottanut Instagram-tarinansa kuvien päälle selventäviä tekstejä.
– Anteeksi kielenkäyttö, mut nyt on huono päivä, hän myöntää.
– Joka aamu joku saatanan pora pauhaa, hän jatkaa.
– En saa nukuttua, pää on kipeä koko ajan, onko mitään tehtävissä, Sara pohtii.
Sara Sieppi asuu Helsingin keskustassa, jossa sekä liikenteen melu että katutyöt saattavat aiheuttaa meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä yksi Sara Siepin avautuminen. :D
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/465e594a-8122-4335-bda2-fced8f…
Sara Siepiltä itkunsekainen ja kiroileva tilitys - katuremontti vei hermot: ”En saa nukuttua, pää on kipeä koko ajan”
Sara Sieppi on julkaissut harvinaisen ronskin päivityksen, jossa hän kiroilee ja kertoo itkunsekaisesti stressistään.
– Olen nyt puoli vuotta kuunnellut tätä remontin ääntä ulkoa, Sara tilittää Instagramissa -tarinaosiossa.
– Tänään tuli stressi-itku, hän jatkaa.
– Aloin itkemään, koska vitutti niin paljon, Sara kertoo.
Kaunotar kärsii tällä hetkellä unettomuudesta.
– Aah, en siis nukkunut viime yönä paljon mitään. Hirvee stressi päällä, en tiedä minkä takia tai tää kuukausi aika hullu, niin sen takia.
Koska yöunet jäivät huonoiksi, Sara yritti nukkua päiväunia.
– Tänään yritin nukkua päikkärit, en onnistunut siinä, aloin itkee. Onko muita kelle syksy tuottaa vaikeuksia, hän kyselee.
Lisäksi Sara on kirjottanut Instagram-tarinansa kuvien päälle selventäviä tekstejä.
– Anteeksi kielenkäyttö, mut nyt on huono päivä, hän myöntää.
– Joka aamu joku saatanan pora pauhaa, hän jatkaa.
– En saa nukuttua, pää on kipeä koko ajan, onko mitään tehtävissä, Sara pohtii.
Sara Sieppi asuu Helsingin keskustassa, jossa sekä liikenteen melu että katutyöt saattavat aiheuttaa meteliä.
Tuntuu siltä, että tää naikkonen hakee jonkinlaista sääliä ja tsemppiviestejä omilta seuraajiltaan ja siksi julkaisee näitä juttuja Instassaan. Saa varmaan jonkinlaista nautintoa ja olo tuntuu voimaantuneelta että jaksaa taas poseerata kuvissa ja kertoa lehdille uusia tarinoitaan.
Jannahan voisi laulaa Saralle sen kappaleensa, Hankala Elämä.
mä en jaksa yrittää, umpisolmuja selvittää.
kun menee huonosti, pakkaan mun laukkuni.
Mut vaikka mä minne meen, vaikka muutan lontooseen
suhteesta suhteeseen, sama tää mua seurailee
baarista baariin, se jahtaa mua
ikioma hankala elämä
valitan ja vaihdan sen johonki uuteen
mut se seuraa seuraa seuraa mua
hankala elämä, ikioma
ikioma hankala elämä
valitan ja vaihdan sen johonki uuteen
mut se seuraa seuraa seuraa mua
hankala elämä, ikioma elämä.
aina on muiden syy jos hommat väljähtyy
niin mä oon väittäny, enkä koskaan myöntänyt
että suurin ongelma, keikkuu mun harteilla
maan päältä taivaaseen, sama tää mua seurailee
baarista baariin, se jahtaa mua
ikioma hankala elämä
Vierailija kirjoitti:
Jospa Sieppi yrittää hommata itselleen jonkun rikkaan arabi-prinssin? Tiedoksi Saralle että ne prinssit ottaa ihan itse yhteyttä jos kiinnostaa. Minuunkin otti vaikka olen tällainen tavan tallaaja enkä keikistele seiskan sivuilla.
No tuskin se nyt mikään oikea prinssi ollut mutta käytti sen arabiprinssin kuvia, heh. Vois jopa Sieppiin tehdä vaikutuksen...
Varmaan prinssi olikin ottanut instan kautta yhteyttä ja sieppi oli tapaamassa. Ja ei noi prinssit halua mitään vääräuskoista länkkäribimboa vaimoksi. Haluavat vain hummustella niitten päälle symbooliksi siitä mitä ajattelevat saastaisista länsimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hummustelu.
Mitä on hummustelu?
Mies paskoo naisen päälle ja tämä hieroo paskan kroppaansa. Palkintona sitten rolexi. Jos on a-luokan muija niin jopa auto.
Mä oon teini ja pakko sanoa ettei se teisän huorittelu ja hakkuminen ole mitään verrattuna tavallisen yläaste päivään.
Olis pyytänyt sitten pikkuveljeään kieltämään kuvauksen, jos ei itse uskaltanut. On se hyvä jossain Instassa melskata, mutta ei uskalla suoraan sanoa päin naamaa jollekin. Yhyy.
Sara voisi opetella pyytämään anteeksi