Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailla reissaava Sara Sieppi

Vierailija
12.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/46b52dab-e7d7-4b7a-9d46-c4f5af…

– Kotona taas. Tässä on pieni viesti sinulle, hyvä raitapaitainen kanssamatkustajani, Sieppi aloittaa kirjoituksensa.

– Suomen kansaa tuskin kiinnostaa, että Sara Sieppi oli eilen lentokoneessa. Jos se 50 euron Kääk-palkkio on sinulle niin tärkeä, laita minulle tilinumerosi. Nää selfiet on siis ommattu sulle, kun taisin väistää just oikeilla hetkillä, kaunotar laukoo.

Sieppi kertoo tekstissä, ettei saanut kuusituntisen lentonsa aikana levättyä ja nukuttua lainkaan, koska pysyi kiusallisen tietoisena kuvien räpsijästä.

- En pystynyt nukkumaan koko kuuden tunnin lennon aikana, koska teit olostani erittäin epämukavan. Mukavaa viikonloppua, päättää Sara Sieppi tylytyksensä.

Kävitkö Sara tienaamassa Dubain lomalla rahat uuteen Semihima-osakeyhtiöösi?
Miksi leuhkailet rahoillasi ja olisit valmis maksamaan toiselle ton 50 euroa?
Ja ennen kaikkea mikset kertonut asiasta heti hänelle ja pyytänyt lopettamaan?
Miksi avaudut asiasta somessa jälkikäteen palattuasi lomamatkalta?
Julkisuuden takiako? Että asiasta tehtäisiin lehtijuttuja?
Ja sitten itket että yhyy mä en saa keneltäkään rauhaa.
Hohhoijaa!

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on tämän nuoren naisen ympäristöjalanjälki? Kysyn vaan.

Ei hiilijalanjäljet kiinnosta kuin kiusaamismielessä.

Lähdenmmatkalle 26.10. Palaan 2.11. Lähden 21.12.ja palaan 6.1.

LENTÄEN. Minulla ei ole lapsia, autoa enkä syö lihaa, enkä maitotuotteita, joten nämä kompensoi lentoni.

Autoilu, lihansyönti ja maitotuotteiden käyttö kaikki yhdessä ei aiheuta keskivertokansalaisella läheskään samoja määriä päästöjä kuin mitä lentely kaukomaille aiheuttaa! Eli noita kolmea asiaa välttelemällä ei pysty kompensoimaan lentelyn aiheuttamia päästöjä. Lapsettomuus ehkä mainitsemistasi vaihtoehdoista on ainoa, jolla voi oikeasti kompensoida.

Esim. laivaristeilyt ja halparättien tuotanto aiheuttaa päästöjä enemmän kuin lentäminen. Mä lennän 4x vuodessa euroopan sisällä lomille, mutta ei ole autoa, ei lapsia, en syö lihaa, en osta halparättejä enkä käy risteilyillä. Enkä lopeta lomamatkojani. 

Vierailija
82/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa Sara nöyrtyä, tullut uusi Instagram - postaus, jossa Sara käytännössä sanoo tämän raitapaitamiehen valehtelevan. Saran mielestä hän on aivan varmasti ottanut Sarasta salaa kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään anteeksipyyntöä tullut vaan lisää selittelyä Saralta. Ja ihan kuin itsestään ei voisi ottaa selvieitä eri kuvakulmista, Sarasta ilmeisesti ainoa oikea tapa on ottaa suoraan edestä, kaikki muu on hänen kuvaamista.

Saralla on nyt selityksen makua instassa.

Vierailija
84/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googlaa kyseisen Juha Suoniemen (raitapaitamatkustajamies), tulee esiin seuraavaa:

"Juha Suoniemi on nimitetty KiiltoClean Oyn teollisuuden liiketoimintajohtajaksi, johtoryhmän jäseneksi sekä muiden toimintamaiden yhtiöiden hallitusten jäseneksi. Hän on työskennellyt aiemmin Suunto Oyn palveluksessa sekä Nokialla erilaisissa johtotehtävissä."

Siinä meni Saralta liikemies sivu suun, o'ou

Vierailija
85/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon, etta raitapaita otti niitä kuvia Siepistä. Ihmiset on uteliaita vaikka kyse on miten pienestä julkkiksesta. Ja just sillä mielin että lähetänpä seiskaan. Ja raitapaita sai nyt nimensä ja naamansa lehteen eli pienen viipaleen julkisuudesta itselleenkin. Ottaako miehetkin nykyään itsestään koko ajan selfieitä? Niinkuin tän äijän selitys oli.

Silti vähän koominen tuo Siepinkin avautuminen asiasta.

No ihan varmasti Sieppiä kuvasi. Ei se nyt parista "selfiestä" olisi kimpaantunut, Ja kyllähän sen näkee mitä kuvataan. Ehkä Sara halusi avata keskustelua, mitä ei uskalleta käydä. Tuskin on ainoa jota kuvataan. Ja senhän näkee seiskasta. Siellä on rahan- ja julkisuudenahneiden moukkien otoksia, joista maksetaan. Voisin verrata huo*aamisella ansaittuun rahaan. Syytön sitten lopuksi kivitetään. 

Olit paikan päällä että voit sanoa varmaksi kuinka asia meni? Tuskin se Sieppi niin kiinnostava on, että lentokoneessa istumista pitäisi jonkun kuvata, veikkaan että luuli liikoja itsestään. Eri asia jos olisi joku oikea stara.

Oletko sinä ollut paikalla, kun noin varmana kumoat? Kummallistakun ihmiset ottavat  selfieitä, kun joku julkkis kävelee ohi tai on jossain syömässä jne. janoissaselfieissä onkin aina joku tunnettu henkilö, ja raha kilahtaa taskuun. Eettistä touhua?

Miksi et kysy hänen huor*ttelijoiltaan olivatko nämä paikalla?

Vierailija
86/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinu vissiin Martinalta tuon selittelyn jalon taidon. Silloinkin kun Martina ja Sara -case kesän festareilta oli kuumimillaan niin Sara oli vaan hiljaa eikä uskaltanut kertoa totuutta. Ei edes Instassaan! :D

Vierailija
87/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun googlaa kyseisen Juha Suoniemen (raitapaitamatkustajamies), tulee esiin seuraavaa:

"Juha Suoniemi on nimitetty KiiltoClean Oyn teollisuuden liiketoimintajohtajaksi, johtoryhmän jäseneksi sekä muiden toimintamaiden yhtiöiden hallitusten jäseneksi. Hän on työskennellyt aiemmin Suunto Oyn palveluksessa sekä Nokialla erilaisissa johtotehtävissä."

Tämä Suoniemi olikin varmaan kipeästi sen 50€ seiskapalkkion tarpeessa ja siksi kuvaili Sataa, niinkuin Sara otaksui!

Vierailija
88/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi täällä vauhkotaan Saran lentämisestä. Juuri selailin uutisia ja syyslomamatkat on myyty loppuun matkatoimistoissa. Joku muukin lentelee ulkomaille kuin Sara. 

Mä olen jo viisikymppinen, mulla ei ole mitään syytä kadehtia Saraa. Minusta vaikuttaa oikein herttaiselta tyypiltä. suurin osa täällä kirjoittavista taitaa olla Saran ikäluokkaa joten taitaa vähän kateutta esiintyä. 

Jos teitä ärsyttää Sara noin paljon, miksi te seuraatte sen instaa ym? Lopettakaa Sara-juttujen lukeminen, sillä tuosta ahdistuksesta pääsee. 

Vierailija
89/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs pa rittaja se siellä touhuaa? Oletko jo ottanut selvää, ettei ole mitään rouva Suoniemeä?

Vierailija
90/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisin eilen Instagramissani postauksen koskien ikävää lentokokemustani. Tänään tämä raitapaitamies on halunnut antaa nimellään ja kuvallaan jutun Iltalehteen ”oikaistaakseen” postaukseni.

Miksi olisin tehnyt tuollaisen postauksen, jos en olisi kokenut joutuvani salakuvattavaksi? Nettijutussa oli mukana selfiekuva, jonka hän otti silloin, kun olin kävelemässä paikalleni koneen käytävällä(huomasin hänen ottavan tätä kyseistä selfietä). Istuuduin miehestä katsottuna vasemmalle, yhden penkkirivin taaemmaksi. Koneessa oli niin paljon tilaa, että suurimmalla osalla oli omat penkkirivit - myös minulla ja tällä kyseisellä miehellä. Nojasin ikkunaan päin ja huomasin kaksi kertaa, kun tältä kyseiseltä penkkiriviltä puhelimen kamera osoitti suoraan minua(miehellä oli siis kotelokuoret ja näillä kerroilla hän piti niitä auki.) Hän laittoi puhelimen heti pois, kun katsoin hänen puhelintaan kohti. En siis nähnyt missään vaiheessa hänen kasvojaan, ainoastaan jalat ja puhelimen, kun hänkin oli nojautuneena ikkunaan päin. Kerroin takana istuvalle veljelleni, että minulla on aika epämukava olo ja haluaisin ehkä vaihtaa paikkaa hänen kanssaan. Loppumatkan tämä kyseinen raitapaitamies käytti puhelintaan niin, että kotelon takakansi oli puhelimen takana, jolloin myös kameraa ei voitu käyttää sekä puhelin ei enää ”osoittanut minua”.

Poistin ja estin tämän kyseisen miehen kommentin IGstä, koska luulin häntä trolliksi. Estin ja poistin ainakin viisi ihmistä, kun he sanoivat olevansa ”se tyyppi”.

Niin tai näin, ensi kerralla kerään rohkeuteni ja menen sanomaan asiasta suoraan tälle kyseiselle ihmiselle oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Tämän tarinan opetus oli minulle se.
💛

--

Seli seli

Vierailija
91/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä on tämän nuoren naisen ympäristöjalanjälki? Kysyn vaan.

Pieni. Hänellä ei ole lapsia eikä autoa.

Saralla on auto, kun seiskassa on muutama viikko sitten maininta ettei ole katsastettu autoa ajallaan.

Vierailija
92/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkaisin eilen Instagramissani postauksen koskien ikävää lentokokemustani. Tänään tämä raitapaitamies on halunnut antaa nimellään ja kuvallaan jutun Iltalehteen ”oikaistaakseen” postaukseni.

Miksi olisin tehnyt tuollaisen postauksen, jos en olisi kokenut joutuvani salakuvattavaksi? Nettijutussa oli mukana selfiekuva, jonka hän otti silloin, kun olin kävelemässä paikalleni koneen käytävällä(huomasin hänen ottavan tätä kyseistä selfietä). Istuuduin miehestä katsottuna vasemmalle, yhden penkkirivin taaemmaksi. Koneessa oli niin paljon tilaa, että suurimmalla osalla oli omat penkkirivit - myös minulla ja tällä kyseisellä miehellä. Nojasin ikkunaan päin ja huomasin kaksi kertaa, kun tältä kyseiseltä penkkiriviltä puhelimen kamera osoitti suoraan minua(miehellä oli siis kotelokuoret ja näillä kerroilla hän piti niitä auki.) Hän laittoi puhelimen heti pois, kun katsoin hänen puhelintaan kohti. En siis nähnyt missään vaiheessa hänen kasvojaan, ainoastaan jalat ja puhelimen, kun hänkin oli nojautuneena ikkunaan päin. Kerroin takana istuvalle veljelleni, että minulla on aika epämukava olo ja haluaisin ehkä vaihtaa paikkaa hänen kanssaan. Loppumatkan tämä kyseinen raitapaitamies käytti puhelintaan niin, että kotelon takakansi oli puhelimen takana, jolloin myös kameraa ei voitu käyttää sekä puhelin ei enää ”osoittanut minua”.

Poistin ja estin tämän kyseisen miehen kommentin IGstä, koska luulin häntä trolliksi. Estin ja poistin ainakin viisi ihmistä, kun he sanoivat olevansa ”se tyyppi”.

Niin tai näin, ensi kerralla kerään rohkeuteni ja menen sanomaan asiasta suoraan tälle kyseiselle ihmiselle oli tilanne tai paikka mikä tahansa. Tämän tarinan opetus oli minulle se.
💛

--

Seli seli

No voi V mitä selittelyä. Ajattelin, että siepin on mahdotonta tuosta enää pahentaa omaa tilannettaan, mutta olin väärässä. :D Tajuttoman noloa, eikä ymmärrä edes hävetä!!!

Vierailija
93/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💛

--

Seli seli

Toivottavasti poistavat seuraavalla kerralla kaikki muut ihmiset koneesta paitsi lentäjät, että tämä mielensäpahoittaja-neitokainen saa nukkua ja olla rauhassa koneessa- Miksei rikas Dubain sheikki lähettänyt yksityiskonettaan noutamaan Saraa Suomesa? Siihen vielä Maisa lentoemännäksi niin kaikilla on kivaa!

Vierailija
94/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on todellakin joka asiasta valittava ja nariseva. tuli mieleen hänen itkuinen storynsa jossa hän valitti ettei kukaan mies halua seurustella hänen kanssaan kun julkisuus häiritsee seurustelua. kun tuota Saran touhua seuraa tulee vain ajatelleeksi että mahtaako sittenkin olla joku muu asia joka miehiä Saran läheisyydestä karkottaa? Kuka tuollaista vinkujaa pitempään kestää?!?

Näköjään joku tumma hiuksinen mies joka näkyy auringonlaskun heijastuksina eri kuvissa.

Jaa toi on tietenkin se lesoilija, jolla on leijonanpentu lemmikkinä. Kunnes siitä tulee iso.

Vierailija
95/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja Sara on nolo.... vois nyppästä pään omasta peppundaalista pois ja myöntää, että munasi. Jos tää tyyppi olis oikeasti salakuvannut, olisi Sieppi valittanut siitä lentoemännille. Ei ollut kuitenkaan varma, joten tyytyi lynkkaamaan somessa. Pisteet tälle raitapaidalle, servas oikein kunnolla ja palautti Siepin ehkä maanpinnalle. Tajuaakohan edes omassa päässään Sara hävetä...?

Vierailija
96/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti poistavat seuraavalla kerralla kaikki muut ihmiset koneesta paitsi lentäjät, että tämä mielensäpahoittaja-neitokainen saa nukkua ja olla rauhassa koneessa- Miksei rikas Dubain sheikki lähettänyt yksityiskonettaan noutamaan Saraa Suomesa? Siihen vielä Maisa lentoemännäksi niin kaikilla on kivaa!

Siihen vielä mukaan Anni Uusivirta joka taitaa olla Saran ystäviä, niin on kunnon tyttöporukka kasassa!

Vierailija
97/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti mahdollista, että Sara on vaan tulkinnu tilanteen väärin. Sillä omassa lähipiirissä on työnsä puolesta julkisuudessa oleva ihminen ja hänen kanssaan liikkuessa tulee kiinnitettyä huomiota liikaa jos joku näyttää siltä, että kuvaa. Todennäkösesti ei siis ota mitään kuvaa mutta tuntuu siltä. Ei oo ainakaa juorulehteen päätyny yksikään.

Vierailija
98/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara se vaan lentelee Dubaihin ja tilailee Jotexilta hamppuvarjostimia. Katsastais nyt eka ton Fordinsa. https://www.seiska.fi/.

Uutiset/Katsastus-rastissa-Sara-Sieppi-kurvailee-vanhalla-Ford-Fiestalla-      

kuva/1146181

Sitä vähän ihmettelen tosin, että kun omien sanojensa mukaan tilaan nelinumeroisia summia Instakuvillaan, niin miksei lennä bisneksessä vaan rahvaan parissa? Myisi vaikka Fordin, sillä saisi yhteen suuntaan bisnekseen paikan.

Vierailija
99/165 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Saraa. V*ttu te ä*mmät ootte per*eestä! ei ihmekään kun työpaikoilla kiusataan niin paljon ja lapset kiusaa kouluissa. Te olette ilkeitä h*oria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän