Ulkomailla reissaava Sara Sieppi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/46b52dab-e7d7-4b7a-9d46-c4f5af…
– Kotona taas. Tässä on pieni viesti sinulle, hyvä raitapaitainen kanssamatkustajani, Sieppi aloittaa kirjoituksensa.
– Suomen kansaa tuskin kiinnostaa, että Sara Sieppi oli eilen lentokoneessa. Jos se 50 euron Kääk-palkkio on sinulle niin tärkeä, laita minulle tilinumerosi. Nää selfiet on siis ommattu sulle, kun taisin väistää just oikeilla hetkillä, kaunotar laukoo.
Sieppi kertoo tekstissä, ettei saanut kuusituntisen lentonsa aikana levättyä ja nukuttua lainkaan, koska pysyi kiusallisen tietoisena kuvien räpsijästä.
- En pystynyt nukkumaan koko kuuden tunnin lennon aikana, koska teit olostani erittäin epämukavan. Mukavaa viikonloppua, päättää Sara Sieppi tylytyksensä.
Kävitkö Sara tienaamassa Dubain lomalla rahat uuteen Semihima-osakeyhtiöösi?
Miksi leuhkailet rahoillasi ja olisit valmis maksamaan toiselle ton 50 euroa?
Ja ennen kaikkea mikset kertonut asiasta heti hänelle ja pyytänyt lopettamaan?
Miksi avaudut asiasta somessa jälkikäteen palattuasi lomamatkalta?
Julkisuuden takiako? Että asiasta tehtäisiin lehtijuttuja?
Ja sitten itket että yhyy mä en saa keneltäkään rauhaa.
Hohhoijaa!
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Sara "En avaudu enää asioistani julkisuudessa" Sieppi. Voi Sieppo-parkaa, jatkossa vaan ihmiset kamerat räpsymään ja napsimaan kuvia.
Sinä liikut nyt aika vaarallisilla vesillä. Tätä voisi jo jollain tavalla verrata "kiihdyttämistä jotain kansanryhmää vastaan" -rikokseen. Yllytät ihmisiä kameroineen Saraa kuvaamaan ja hänen yksityisyyden suojaansa rikkomaan. Ja arvatahan vaan voi millaisia seurauksia tällaisella joukkohysterialla yleensä on. Mietipä nyt asiaa hieman tarkemmin...
Lentokoneessa on yleensä 200 ihmistä, jotka tekevät oloni erittäin epämukavaksi. Tänne ne rahat ja sassiin, vai pitääkö ihan kuva laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on todellakin joka asiasta valittava ja nariseva. tuli mieleen hänen itkuinen storynsa jossa hän valitti ettei kukaan mies halua seurustella hänen kanssaan kun julkisuus häiritsee seurustelua. kun tuota Saran touhua seuraa tulee vain ajatelleeksi että mahtaako sittenkin olla joku muu asia joka miehiä Saran läheisyydestä karkottaa? Kuka tuollaista vinkujaa pitempään kestää?!?
Et taida tietääkään, millaista julkisuus on? Se on sitä, että sinulla ei ole privaattielämää muualla, kuin omien seiniesi sisällä, kunhan suljet puhelimesi, kaihtimet etkä avaa mitään laitetta.
Minulla on aika pitkä kokemus. Syynä menestynyt perheyritys, lähiomainen julkisuuden henkilö ja sen tiimoilta aika paljon muutakin asiaan liittyvää. Eipä ole herkkua, ei.
Saran työ on olla julkisuudessa. Hän näyttää olevan aika herkkäluonteinen, ja paineensietokyvyssä ois kehittämisen varaa. Jokainen meistä voi omalta kohdaltaan miettiä, onko julma ja kiusaajaluonteinen vaiko avarakatseinen ja sivistynyt...
Et voi väittää, että tuli yllätyksenä, joten tietoinen valinta, marinat pois.
Lapsellinen ja nolo tuo Saran ylimielinen tapa "näpäytellä" muita ihmisiä. Luulisi että tuokin asia olisi ollut kaikin puolin fiksuinta hoitaa ihan naamatusten ja samoin tein niin ei olisi tarvinnut potea tukaluutta koko lentomatkaa ja uhriutua siitä kurjuudesta somessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä keskellä aavikkoa edes on? Siis mitä Dubaissa voi tehdä? Kannattaako sinne mennä?
Jos haluaa tukea orjatyövoimalla rakennettua naisia alistavaa tyranniaa, jossa ihmishengellä ei ole arvoa, ellei kuulu pieneen eliittiin niin silloin kyllä, jos ei halua tukea tämänlaista vielä 2000- luvulla tapahtuvaa täydellistä ihmisten perusarvojen puutetta niin ei kannata.
Orjatyövoiman lisäksi paikka on kuuluisa feikkimerkkilaukuista, jotka on aidon näköisiä ja siitä, että tietyt naiset menee sinne tienaamaan sheikkien kanssa.
Mutta sanoisin, että toi, että kaupungin upeat rakennukset on rakennettu orjatyövoimalla ja se, ettei paikallisilla naisilla (eikä muuten turistinaisillakaan, tässä oli just tapaus missä Norjalainen nainen rais. kattiin ja joutui itse vankilaan) ole edes perus ihmisoikeuksia on henk.koht mulle se järkyttävin asia kyseisessä tyranniassa. Kauniit kulissit mutta millä hinnalla? Jos tää nyt menisi läpi kun en tiedä mitkä sanat saa tän jäämää suoraa sensuuriin..
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on todellakin joka asiasta valittava ja nariseva. tuli mieleen hänen itkuinen storynsa jossa hän valitti ettei kukaan mies halua seurustella hänen kanssaan kun julkisuus häiritsee seurustelua. kun tuota Saran touhua seuraa tulee vain ajatelleeksi että mahtaako sittenkin olla joku muu asia joka miehiä Saran läheisyydestä karkottaa? Kuka tuollaista vinkujaa pitempään kestää?!?
Et taida tietääkään, millaista julkisuus on? Se on sitä, että sinulla ei ole privaattielämää muualla, kuin omien seiniesi sisällä, kunhan suljet puhelimesi, kaihtimet etkä avaa mitään laitetta.
Minulla on aika pitkä kokemus. Syynä menestynyt perheyritys, lähiomainen julkisuuden henkilö ja sen tiimoilta aika paljon muutakin asiaan liittyvää. Eipä ole herkkua, ei.
Saran työ on olla julkisuudessa. Hän näyttää olevan aika herkkäluonteinen, ja paineensietokyvyssä ois kehittämisen varaa. Jokainen meistä voi omalta kohdaltaan miettiä, onko julma ja kiusaajaluonteinen vaiko avarakatseinen ja sivistynyt...
Et voi väittää, että tuli yllätyksenä, joten tietoinen valinta, marinat pois.
En minä somessa ole omalla nimelläni ollutkaan "marisemassa". Kaipa saan kertoa, miltä tuntuu, kun kokemusta kerran on? Lähimmäiseni julkisuus ei ole oma valintani, ja yritysmaailma on toimeentuloni.
Jos haukutte ja solvaatte jotain, olkaa itse valmiita ottamaan vastaan vainoamienne kommentit, eikö? Jokaisella on oikeus puheenvuoroonsa. Onko tasapuolisuus tuntematon käsite? Viekö viha oikeudenmukaisuuden tajun?
Siellä on taas sheikkien peräsuolet pärisseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vertaatko itseäsi näihin sometyrkkyihin? Please. Miksi? Olet ehkä haluamattasi joutunut julkisuuteen ja se ei varmaan ole miellyttävää. Siitä on kuitenkin pitkä matka näihin tissipyllytyrkkyihin, joiden ”ammatti” on suoltaa itsestään kovalla kädellä käsiteltyjä kuvia someen. He HALUAVAT olla näkyvillä, kerjäävät positiivisia, beautiful, herkku, kaunis -kommentteja ja toivovat, että firmat kiinnostuisivat, jotta ei tarvitsisi mennä oikeisiin töihin. Somevaikuttaja, influencer on niin paljon seksikkäämpi titteli kuin joku osastosihteeri. Mutta sitten kun the shit hits the fan, se ei olekaan niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vertaatko itseäsi näihin sometyrkkyihin? Please. Miksi? Olet ehkä haluamattasi joutunut julkisuuteen ja se ei varmaan ole miellyttävää. Siitä on kuitenkin pitkä matka näihin tissipyllytyrkkyihin, joiden ”ammatti” on suoltaa itsestään kovalla kädellä käsiteltyjä kuvia someen. He HALUAVAT olla näkyvillä, kerjäävät positiivisia, beautiful, herkku, kaunis -kommentteja ja toivovat, että firmat kiinnostuisivat, jotta ei tarvitsisi mennä oikeisiin töihin. Somevaikuttaja, influencer on niin paljon seksikkäämpi titteli kuin joku osastosihteeri. Mutta sitten kun the shit hits the fan, se ei olekaan niin kivaa.
En vertaa. Ilmaisin vain, että ei ole mitenkään mukavaa olla objektina kaiken maailman tunkeilijoille ja sun asioistasi liian kiinnostuneille. Kateus ja pahantahtoisuus ilmenee monella tavalla ja yksilökohtaisestikin, mutta aina se on yhtä inhottavaa somevaikuttajalle, pyllistelijälle tai jostain muusta syystä julkisuuden silmätikkuna olijalle.
Ja kyllä, jokainen tiensä valitsee, mutta mitä tällaisella toiminnalla saa itselleen? En ymmärrä. En itse tuntisi ainakaan mitään tyydytystä tai hyvää oloa tai mieltä, jos jotain reppanaa näin julmasti sättisin, kuin nyt tätäkin kyseistä henkilöä. Ei millään pahalla, mutta nämä kommentit täällä ovat todella sairaita, vaikka sensuurin takia sieltä söpöimmästä päästä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9a120d60-4606-406e-a326-7eaf08…
Nyt puhuu Sara Siepin salakuvauksesta syytetty ”raitapaita”: ”Otin kuvia itsestäni, en kenestäkään muusta”
Suoniemi kirjoitti itsensä tunnistettuaan Sara Siepin Instagram-sivulle viestin, jossa selvensi asiaa.
– Kerroin ottaneeni selfieitä.
Viesti poistettiin Suoniemen mukaan Sara Siepin Instagram-julkaisun kommenttikentästä sukkelasti ja nyt kommentointimahdollisuutta ei blokkauksen takia enää ole.
Sieppi ei sanonut Suoniemelle lennolla tai sen jälkeen asiasta mitään. Fiilis tapahtuneen jälkeen on kurja.
– Tämä on hyvin halventavaa. Olen matkustanut 144:ssä eri maassa ja minulla on reissuillani parempaakin tekemistä kuin kytätä julkkiksia joita hädin tuskin edes tunnistan, Suoniemi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9a120d60-4606-406e-a326-7eaf08…
Nyt puhuu Sara Siepin salakuvauksesta syytetty ”raitapaita”: ”Otin kuvia itsestäni, en kenestäkään muusta”
Suoniemi kirjoitti itsensä tunnistettuaan Sara Siepin Instagram-sivulle viestin, jossa selvensi asiaa.
– Kerroin ottaneeni selfieitä.
Viesti poistettiin Suoniemen mukaan Sara Siepin Instagram-julkaisun kommenttikentästä sukkelasti ja nyt kommentointimahdollisuutta ei blokkauksen takia enää ole.
Sieppi ei sanonut Suoniemelle lennolla tai sen jälkeen asiasta mitään. Fiilis tapahtuneen jälkeen on kurja.
– Tämä on hyvin halventavaa. Olen matkustanut 144:ssä eri maassa ja minulla on reissuillani parempaakin tekemistä kuin kytätä julkkiksia joita hädin tuskin edes tunnistan, Suoniemi kertoo.
Olipa yllätys että viesti poistettiin ja tyyppi blokattiin. Näin niitä asioita hoidetaan aikuisten kesken! :D
Yllätys ettei ole taas saanut suutaan auki, kyllä jälkikäteen sitten kirjotetaan. Aina sama toistuu.
Kuvittelee itsestään kyllä niin liikoja.Paras näpäytys näille tyrkyille on että ei ole huomaavinaankaan.
😂😂😂 On taas niin noloa. Poistaa kommentit ja blokkaa 😂 nyt joku oikolukee Iltalehden raitapaitajuttua mutta Sara ei tajua "mihin minä jäin , minä en saanut nukuttua, minua kuvattiin" eikä tollo tajua pyytää edes anteeksi.
Ylimielistä touhua, kertoo aika paljon ihmisestä kun ei voi sanoa mitään ja kun toinen yrittää selvittää asiaa, niin ei kiitos. Pääasia Saralle on että tienasi lehtijutulla taas lisää valuuttaa.
Sitä ollaan niin julkkista niin julkkista! Eihän sitä ns. tavikset saa olla tekemisissä Saran kanssa. Saralla kun on nää omat pintaliitopiirinsä.
Nyt sitten jäädään odottelemaan Saran julkista anteeksipyyntöä! Mitäpä veikkaatte, tuleeko sitä? :D Varmaan tekee jonkun Instastory-videon.
Äh sieppo oli vaan huolissaaan instan klikkauksista, kun törppötorpasta vaan kohistaa, meinas ihan sieppo unohtua. No nyt on asia hoidettu ja klikkauksia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten jäädään odottelemaan Saran julkista anteeksipyyntöä! Mitäpä veikkaatte, tuleeko sitä? :D Varmaan tekee jonkun Instastory-videon.
Tai sitten tulee taas uusi selfie, jonka kuvatekstissä sellainen muka - anteeksipyyntö, jonka pääpointti on miten Sara aina tahallaan ymmärretään väärin ja häntä vainotaan.
Näin. Hienoa, kuulen jo rummun pärinän. Eipä tarvitse miettiä, että mistä se koulukiusaaminenkin alkunsa saa...