Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari-Matti Latvala nyt vapaa mies. Siinä olisi palstamammoille hyvä mies nyt vapaana.

Vierailija
12.10.2019 |

Hyvä tavat ja vakaat tulot.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääköhän JM ajohansikkaita myös makkarin puolella?

Vierailija
62/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha kumpuaa juuri maisamaisten naisten uhriksi joutumisesta.

Höpöhöpö, naisviha-asiamies ei ole ikinä saanut maisannäköiseltä naiselta edes vähättelevää katsetta, saati sitten "joutunut uhriksi" (muuta kuin märissä päiväunissaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Olen väitellyt ja miehenikin on akateeminen.

Väittelettekö myös keskenänne?

Emme. Väitteleminen tarkoittaa tässä asiayhteydessä väitöskirjan julkista puolustamista sille varatussa akateemisessa tilaisuudessa.

Jari-Matilla oli koulun keskiarvo yli yhdeksän. Oliko akateemikolla?

"koulun keskiarvo"

🤣😂

Tämmöisestä en ole ennen kuullutkaan.

Mikähän koulu on kyseessä?

Itse kirjoitin 6 laudaturia ja valmistun yliopistosta kiitettävin arvosanoin.

Tosin noilla ei ole juuri mitään merkitystä sinänsä.

En ole akateemikko. Se on kunnia-arvonimi ansioituneelle, yleensä vanhemmalle tieteentekjälle.

-eri

Vierailija
64/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvala katselee vain samantasoisia jatkossa kun pääsi kauniin naisen makuun, palstamammat jää rannalle

Vierailija
65/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JM voisi ottaa mallia Iiro Seppäsestä. Aikoinaan tuo hulivili seukkasi mm. Vera Jordanovan kanssa. Sitten aikuistui ja vei vihille Julian, joka oli 3 lapsen yh ja aika tavallisen näköinen.

Kunnioitan Iiroa, että hän rupesi isäksi puolisonsa lapsille. Ikävä kyllä, Julian exä tappoi kaksi lapsista. Mutta saivat sitten oman yhteisen babyn, mikä hienoa.

Iiro jäi eläkkeelle jo nelikymppisenä, kun oli telonut kroppansa. Rahaa riittää, myös hyväntekeväisyyteen ja heikompien auttamiseen.

Wink wink, JM!

Siellä kirjoittaa yksi yh-mamma :)

Vierailija
66/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme. Väitteleminen tarkoittaa tässä asiayhteydessä väitöskirjan julkista puolustamista sille varatussa akateemisessa tilaisuudessa.

"koulun keskiarvo"

🤣😂

Vielä kerkeää yliopistoon, silloin ei tarvitsisi turhia valehdella.

En ole akateemikko. Se on kunnia-arvonimi ansioituneelle, yleensä vanhemmalle tieteentekjälle.

-eri

Vierailija
67/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*t mikään hyvä mies. Ihan pelle.

Ei JM mikään uhri ollut, omasta vapaasta tahdosta oli suhteessa vaikka tiesi juttuja Maisasta ja tiesi varmasti Maisan maineen.

Sitä sai mitä tilasi.

Lähinnä kuvottaa tuollainen "mies", halveksuntaa siinä missä Maisakin. En arvosta.

Näköjään toisen roska, on toisen (mammojen) aarre 🤮

Vierailija
68/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin tyhmän miehen haluaisi vaikka olisi miljoonaomaisuuskin.

Jäin niin typerä ja sinilmäinen kuva herrasta, että kiertäisin todella kaukaa. Juttu maisulin kanssa pilasi miehen maineen ja uran, ja se vielä antoi sen tapahtua! Ei kovin järjen jättiläinen.

Eikö se naukunut maisulin perään ensin 10 vuotta ja oli vaaleanpunaiset lasit silmillä seuraava 4 vuotta eli suhteen ajan.

Vierailija
69/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"koulun keskiarvo"

🤣😂

-eri

Peruskoulun...Ylioppilas ja armeijasta kotoutettu vänrikkinä, kysykää armeijan käyneiltä ukoilta, eivät ole tomppeleita ja vätyksiä he...siis vänrikit. Kerro oma keskiarvosi kun vähättelit jari-mattia. Olin kimpassa kuudenällän ylioppillaan

kanssa, parikymmentä vuotta sitten. Ei uskalla totuutta kertoa ko. henkilöstä, huh.

Vierailija
70/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"koulun keskiarvo"

🤣😂

-eri

Peruskoulun...Ylioppilas ja armeijasta kotoutettu vänrikkinä, kysykää armeijan käyneiltä ukoilta, eivät ole tomppeleita ja vätyksiä he...siis vänrikit. Kerro oma keskiarvosi kun vähättelit jari-mattia. Olin kimpassa kuudenällän ylioppillaan

kanssa, parikymmentä vuotta sitten. Ei uskalla totuutta kertoa ko. henkilöstä, huh.

Voi kuule. Se oli 20 vuotta sitten. Menneen talven lumia vailla merkitystä jo.

Vierailija
71/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin niin typerä ja sinilmäinen kuva herrasta, että kiertäisin todella kaukaa. Juttu maisulin kanssa pilasi miehen maineen ja uran, ja se vielä antoi sen tapahtua! Ei kovin järjen jättiläinen.

Eikö se naukunut maisulin perään ensin 10 vuotta ja oli vaaleanpunaiset lasit silmillä seuraava 4 vuotta eli suhteen ajan.

Mies nussii herkkupillua vuosien ajan luvaten kuun ja taivaan, mutta todetessaan lopullisen sopimuksen tulevan liian kalliiksi puhaltaa pelin poikki. Kukahan se tyhmä oli?

Vierailija
72/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa teidän väittelyt?

Sinua ainakin, kun kommentoit. Minä vastasin vain siihen, kiinnostaako Latvala.

Ihan yhtä oleellista kuin: Kiinnostaako Maisa Torppa? Ei, koska tykkään sushista. Samoin vaimoni.

Ai tämä pitääkin selittää. En ole kiinnostunut ko. rallikuskista, koska olen kiinnostunut koulutetuista miehistä, olenhan itsekin koulutettu. Oliko vielä kysyttävää?

Mistä te tiedätte Jarin koulutuksen? Vaikuttaa insinööriltä.

Vierailija
73/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen tiedätte? Häiden peruuntuminen ei ole suhteen loppu.

Joo, varmasti haluaa vielä panna tuollaista jakorasiaa ja jakopatjaa.

Vierailija
74/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nussii herkkupillua vuosien ajan luvaten kuun ja taivaan, mutta todetessaan lopullisen sopimuksen tulevan liian kalliiksi puhaltaa pelin poikki. Kukahan se tyhmä oli?

Onko Maisan pilllu herkkua?

Vierailija
75/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan itselläsi minkäänlaista mielstä alkuunkaan? Että voi ihminen olla matalamielinen ja ilkeä! Mä uskon, että Jari-Matti uskoi Maisasta hyvää, sellainen on kultainen ominaisuus, jota vain kaltaisesi haiseva löyhkäpillu voi halveksia, koska tiedät itsekin, ettei noin tasokas mies vilkaisisi sinuun päinkään. Kuten ei kehenkään muuhunkaan meihin palstamammoihin/naisiin.

Vierailija
76/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha kumpuaa juuri maisamaisten naisten uhriksi joutumisesta.

Maisamaiset naiset 😂

Vierailija
77/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Latvala ei ole kovin terävä. Monet vähän yksinkertaiset pärjää urheilussa, koska voivat suunnata kaiken energiansa yhteen asiaan. Lisäksi hänen naismakunsa antaa vähän viitteitä siihen suuntaan. En ole kiinnostunut.

Vierailija
78/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan itselläsi minkäänlaista mielstä alkuunkaan? Että voi ihminen olla matalamielinen ja ilkeä! Mä uskon, että Jari-Matti uskoi Maisasta hyvää, sellainen on kultainen ominaisuus, jota vain kaltaisesi haiseva löyhkäpillu voi halveksia, koska tiedät itsekin, ettei noin tasokas mies vilkaisisi sinuun päinkään. Kuten ei kehenkään muuhunkaan meihin palstamammoihin/naisiin.

Monilla alle 100 äo aiheuttaa tuota kultaisuutta.

Vierailija
79/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"koulun keskiarvo"

🤣😂

-eri

Mikä siinä intissä nyt on vaikeaa? Joku kertoo aina että nyt herätys, vaatteet päälle, kuselle, paskalle, syömään, lenkille... mihin tässä tarvii omia aivoja?

Vierailija
80/137 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa teidän väittelyt?

Sinua ainakin, kun kommentoit. Minä vastasin vain siihen, kiinnostaako Latvala.

Ihan yhtä oleellista kuin: Kiinnostaako Maisa Torppa? Ei, koska tykkään sushista. Samoin vaimoni.

Ai tämä pitääkin selittää. En ole kiinnostunut ko. rallikuskista, koska olen kiinnostunut koulutetuista miehistä, olenhan itsekin koulutettu. Oliko vielä kysyttävää?

Mistä te tiedätte Jarin koulutuksen? Vaikuttaa insinööriltä.

Insinööreillä ei ole sosiaalisia taitoja. Ovat putkiaivoja. T: insinööri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi