Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari-Matti Latvala nyt vapaa mies. Siinä olisi palstamammoille hyvä mies nyt vapaana.

Vierailija
12.10.2019 |

Hyvä tavat ja vakaat tulot.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha kumpuaa juuri maisamaisten naisten uhriksi joutumisesta.

Se ja sama mikä taustalla, pilattu mies on pilalla.

Millä tavalla pilattu?

Naisia vihaava mies ei ole hyvä kumppani. Jos on tullut naistenvihaajaksi, on pilattu (vaikka aiemmin olisi ollut hyvä mies, jota kohdeltiin väärin).

Vierailija
22/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua noin paljon vanhempaa miestä :(

N27

Enkä mä noin vanhaa puumaa.

t. Jete 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi jotain raparallia ajavaa ukkoa. Sehän on elämäntapa ja mulle jäisi kotihiiren rooli joka odottaa sitä lihapullien kanssa ja kiikuttaa rapahaalarin pyykkiin.

Hienohelma.

Vierailija
24/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi jotain raparallia ajavaa ukkoa. Sehän on elämäntapa ja mulle jäisi kotihiiren rooli joka odottaa sitä lihapullien kanssa ja kiikuttaa rapahaalarin pyykkiin.

Joo. Mietin samaa siitä tiedotteesta, jossa sanoi keskittyvänsä nyt ralliin. Aika kamalaa olisi elää aina niin ettei toisen keskittyminen kärsi ( enkä tarkoita että pitäisi päästä pettämään, vaan muita elämän murheita).

Vierailija
25/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea mies joo, muistetaanpa nyt että tämän tyypin mielestä lapsensa hylännyt Maisa oli unelmanainen

Mies oli vain narsistipimperon pauloissa.

Ihan inhimillistä. Vaikka hän rahamies onkin, niin tiedosti, ettei helpolla saa laitettua blondia, joten käytti tilaisuuden kun se tuli eteen. Nyt voi todeta, että se homma on nähty ja voi seuraavaksi siirtyä luotettavampaan naiseen.

Näinhän monet naisetkin tekee. Ensin harrastetaan jännittävämpiä miehiä, kunnes kyllästytään ja otetaan joku taviksempi suhteeseen.

Niitä laitettuja blondejahan juuri saakin halvalla, kunnon nainen ei enää J-M:n matkaan lähde tuon jälkeen.

Ei saa. Miehet tietää.

Vierailija
26/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pilattu?

Naisia vihaava mies ei ole hyvä kumppani. Jos on tullut naistenvihaajaksi, on pilattu (vaikka aiemmin olisi ollut hyvä mies, jota kohdeltiin väärin).

Onko sulla jotain todisteita tälle olettamallesi?

Vierailija
27/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pilattu?

Onko sulla jotain todisteita tälle olettamallesi?

Sille että Latvala on pilattu vai sille että naistenvihaaja on huono kumppani?

Vierailija
28/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuon suhteen myötä se meni pilalle. Ehkä siitä tulee katkera naistenvihaaja ja öykkäri. Viatonta kilttiä miestä ei enää ole.

Enpä usko tätä. Luonto se tikanpojan puuhun ajaa, olipa se sitten se käpy tai häpy.

Vierailija
29/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh käytettyä miestä en huolis.

Vierailija
30/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pilattu?

Mammalogiikkaa puhtaimmillaan. 

Ps.  Kyllä J-M. naisystävän löytää olkaa huoleti.

Vierailija
31/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei JM kelpais: väritön, hajuton ja mauton. Pliisun näköinen, harmahtava iho ja huono tyylitaju.

Vierailija
32/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mietin samaa siitä tiedotteesta, jossa sanoi keskittyvänsä nyt ralliin. Aika kamalaa olisi elää aina niin ettei toisen keskittyminen kärsi ( enkä tarkoita että pitäisi päästä pettämään, vaan muita elämän murheita).

Sopii varmaan sellaiselle naiselle, jolla omakin elämä ja joka ei ole läheisriippuvainen.

Vierailija
33/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaahan se Monacossa on palvelijoita käskyttää.

Vierailija
34/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei JM kelpais: väritön, hajuton ja mauton. Pliisun näköinen, harmahtava iho ja huono tyylitaju.

Joopa joo. Kissa ja häntä...

Vierailija
35/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais.

Mulla vaan pari estettä:mies, lapset ja pari kiloa ylimääräistä.

Vierailija
36/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla jollain todella mielenkiintoisella alalla kun koet oikeudeksesi arvostella muiden ammatinvalintoja. Kerro ihmeessä mitä teet työksesi! Entäpä nykyinen puolisosi? Miksi luulet, ettei rallia ajavan puoliso voi elää ihan normaalia työssäkäyvän perheellisen ihmisen arkea? Tai että työvaatteet pestään kotona?

Vierailija
37/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla jollain todella mielenkiintoisella alalla kun koet oikeudeksesi arvostella muiden ammatinvalintoja. Kerro ihmeessä mitä teet työksesi! Entäpä nykyinen puolisosi? Miksi luulet, ettei rallia ajavan puoliso voi elää ihan normaalia työssäkäyvän perheellisen ihmisen arkea? Tai että työvaatteet pestään kotona?

Kysy vielä missä työpaikka sijaitsee, niin sanon että sinähän olet itse Maisa

Vierailija
38/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen väitellyt ja miehenikin on akateeminen.

Vierailija
39/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JM voisi ottaa mallia Iiro Seppäsestä. Aikoinaan tuo hulivili seukkasi mm. Vera Jordanovan kanssa. Sitten aikuistui ja vei vihille Julian, joka oli 3 lapsen yh ja aika tavallisen näköinen.

Kunnioitan Iiroa, että hän rupesi isäksi puolisonsa lapsille. Ikävä kyllä, Julian exä tappoi kaksi lapsista. Mutta saivat sitten oman yhteisen babyn, mikä hienoa.

Iiro jäi eläkkeelle jo nelikymppisenä, kun oli telonut kroppansa. Rahaa riittää, myös hyväntekeväisyyteen ja heikompien auttamiseen.

Wink wink, JM!

Vierailija
40/137 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihailee jotain lapsellista Iiro Seppästä? No tietysti miespuolinen palstamamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme