Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari-Matti Latvala nyt vapaa mies. Siinä olisi palstamammoille hyvä mies nyt vapaana.

Vierailija
12.10.2019 |

Hyvä tavat ja vakaat tulot.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla muuten ihan hyvä mies, mutta jos piirittää jotain maisa torppia vuositolkulla, niin ei kiinnosta minua tuollainen mies.

Kun Töysästä ponnistaa, niin ei voi odottaa liikoja. Onhan se komeeta retostella kotipitäjän kavereille, että sai matkaansa maankuulun blondin ;o).

Vierailija
122/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisaa solvattiin muutama vuosi. Nyt Jari-Mattia muutama viikko.  Jakomielistä ja sekavaa. 

Muutama ilmottautunut akateeminenkin tällaista harrastaa. Eikö sivistys olekaan tarttunut?

Muuten, antaako akateemisuuden mainitseminen lisäpontta tekstin painavuudelle, vai onko se vaan muuta keulimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se J-M kyllä ihan fiksu kaikilta osin ole. Oli piirittänyt Torppaa kuulemma vuosia, kun oli bongannut jostain mediasta.

Vierailija
124/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha kumpuaa juuri maisamaisten naisten uhriksi joutumisesta.

JM:hän oli itse pommittanut maisulia vuosi kausia viestein. Joten miettikää itse miehet millaisia naisia lähestytte ja piiritätte. Tuossa ajassa JM olisi löytänyt uskollisen ja kiltin perhekeskeisen naisen. 

Vierailija
125/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko ero vahvistettu vai siirrettiinkö häät vaan jonnekin tulevaisuuteen? Kyllä aika tyhmästi se Maisa teki, hänellä oli IHAN KAIKKI ja se kaikki piti mennä pilaamaan jonkun toisen miehen takia. Ihan varmasti kaduttaa! Ja joutui vielä koko kansan silmissä huonoon valoon. No jossittelu ei varmaan enää auta.. Surullista.

Ai. Minun käsittääkseni Maisa ja muut vastaavat julkkikset ovat aina olleet huonossa valossa (maineessa) kansan silmissä. Kaiken maailman Sabina, Marika, Martina jne jne.

Vierailija
126/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten mammat että ette ajele karvojanne koska Jari-Matti tykkää painella pöheikköön.

Vierailija
127/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies viihtyy Maisan tapaisen blondibimbon kanssa, hän ei viihdy minun kanssani. Menee sarjaan Tauski ja Nykänen

Vierailija
128/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari-Matti vaikuttaa oikein lämpimältä ja sympaattiselta tyypiltä. Kommentit Maisan haukkumisesta ei tee teistä yhtään parempia ihmisiä.

Hän rakastui Maisaan ihmisenä, koska varmasti hänessäkin oli paljon hyvää ja hienoja luonteenpiirteitä. Esim. Maisan ja Nikon luksusmatkat ohjelmassa hänestä tuli esiin hyvin lämminhenkinen puoli.

Ei rakastumiselle tarvitse aina löytyä jotain tähtitieteellistä syytä, jos kahden ihmisen legot sopii päällekkäin niin sillon ne vaan sopii. Harmi että suhde päättyi, mutta toivottavasti molemmilla on vielä myötätuulta elämässä.

Vierailija
129/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Jari minua. Jos mies tykkää täytetyistä silikonibimboista, meillä on hitusen eri arvomaailmat.

Vierailija
130/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti rakastunut maisaan ihmisenä, kun piiritti somen kautta monta vuotta. Ei somen kautta saa realistista käsitystä ihmisestä vaan pinnallisen ja vääristyneen käsityksen vaan. 

Vierailija
131/137 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JM tykkää misukoista. Isot tissit pitäisi olla, oikeat tai kumipallot.

Mites olisi Sieppi

Vierailija
132/137 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisaa solvattiin muutama vuosi. Nyt Jari-Mattia muutama viikko.  Jakomielistä ja sekavaa. 

Muutama ilmottautunut akateeminenkin tällaista harrastaa. Eikö sivistys olekaan tarttunut?

Muuten, antaako akateemisuuden mainitseminen lisäpontta tekstin painavuudelle, vai onko se vaan muuta keulimista?

Se on pelkkää keulimista.

Akateeminen M48

Vierailija
133/137 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta Jari minua. Jos mies tykkää täytetyistä silikonibimboista, meillä on hitusen eri arvomaailmat.

Toisin sanoen et ole silikonibimbo?

Vierailija
134/137 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari-Matti vaikuttaa oikein lämpimältä ja sympaattiselta tyypiltä. Kommentit Maisan haukkumisesta ei tee teistä yhtään parempia ihmisiä.

Hän rakastui Maisaan ihmisenä, koska varmasti hänessäkin oli paljon hyvää ja hienoja luonteenpiirteitä. Esim. Maisan ja Nikon luksusmatkat ohjelmassa hänestä tuli esiin hyvin lämminhenkinen puoli.

Ei rakastumiselle tarvitse aina löytyä jotain tähtitieteellistä syytä, jos kahden ihmisen legot sopii päällekkäin niin sillon ne vaan sopii. Harmi että suhde päättyi, mutta toivottavasti molemmilla on vielä myötätuulta elämässä.

Et taida tuntea yhtään narsistia?

He pystyvät olemaan (lue: esittämään) mitä tahansa, myös "lämminhenkisiä", empaattisia, ystävällisiä ja avuliaita - kerta kaikkiaan hurmaavia ihmisiä!

Ihan niin kauan kuin se heitä itseään huvittaa ja hyödyttää.

Vierailija
135/137 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohu vain lisää J-M:n suosiota, on Suomen tavoitelluin poikamies.

Vierailija
136/137 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse silikonibimbo, eivätkä sellaiset naiset viehätä minua millään tasolla, vaikka olen biseksuaali.

Vierailija
137/137 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse silikonibimbo, eivätkä sellaiset naiset viehätä minua millään tasolla, vaikka olen biseksuaali.

Mua taas ei viehätä biseksuaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan