Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Kuinka moni hairahtuisi jos tulisi sauma teini-ihastuksen/ensirakkauden kanssa?

Vierailija
12.10.2019 |

Tämä tuntuu olevan miehille melko yleistä, naisille ehkä harvinaisempaa.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olisin kiinnostunut jos kohtaisin (silloin yksipuolisen) ensirakkauteni. Mitään hairahdusta siinä ei olisi. Näen hänestä unia, vaikka pian 30 v niistä ajoista.

Nainen 43

Vierailija
22/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hairahtuisin,jos vaan se ihastus ois samassa kunnossa kuin teininä, valitettavasti ei ole,vaan turvonnut kuin pullataikina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hairahduin ja yhdessä ollaan taas kolmatta vuotta. Hyvässä kunnossa ja ihan saman näköinen kuin silloin, ns. kuumaa kamaa. Itse en tosiaan ole, mutta mies kertoikin kaipaavansa sitä kuinka hauska ja ihana tyyppi olen. Kävi tuuri :) N34

Vierailija
24/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä hairahtuisin,jos vaan se ihastus ois samassa kunnossa kuin teininä, valitettavasti ei ole,vaan turvonnut kuin pullataikina.

Itse taas olen usealtakin mieheltä kuullut, vaikka nainen olisi saanut lapsia ja lihonutkin useamman kymmenen kiloa, niin edelleen yhtä vetoava kuin teininä/parikymppisenä.

Todistanutkin tilanteita kun tiet aikoinaan saavuttamattoman kanssa kohtaa ja mies tuijottaa kuin aaveen menneisyydestä nähnyt. Siinä unohtuu sen hetkiset suhteet ja muu.

Käykö naisilla näin, en tiedä. Itselläni ei ole käynyt.

ap

Vierailija
25/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teini-ihastus on nykyään todennäköisesti lihava ja kalju, joten kiitos ei, sanoo realisti.

Vierailija
26/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hairahtuisin, kuitenkin paljastuisi, että ihminen hänkin vaan on, vikoineen päivineen, ja pettyisin.

Vierailija
27/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastuu unelmiin, nainen todellisuuteen.

Vierailija
28/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen usealtakin mieheltä kuullut, vaikka nainen olisi saanut lapsia ja lihonutkin useamman kymmenen kiloa, niin edelleen yhtä vetoava kuin teininä/parikymppisenä.

Todistanutkin tilanteita kun tiet aikoinaan saavuttamattoman kanssa kohtaa ja mies tuijottaa kuin aaveen menneisyydestä nähnyt. Siinä unohtuu sen hetkiset suhteet ja muu.

ap

Minä olen yhdelle tuo aave tai magneetti, ja se on ainakin totta, että muutokset ulkonäössä eivät haittaa yhtään. En nyt mikään täysin levähtänyt ole, mutta kuitenkin 25 vuotta tässä välissä ovat tehneet tehtävänsä.

Vierailija
29/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olen yhdelle tuo aave tai magneetti, ja se on ainakin totta, että muutokset ulkonäössä eivät haittaa yhtään. En nyt mikään täysin levähtänyt ole, mutta kuitenkin 25 vuotta tässä välissä ovat tehneet tehtävänsä.

Sama, tosin vuosia teini-iästä "vasta" reilut 20 :D

Ja tyyppejä 3. Minulla ei ollut hajuakaan heidän ihastuksestaan ennenkuin yli kolmekymppisinä uskalsivat tulla kertomaan kun sattumalta tavattiin, kaikki 1-3v itseäni nuorempia.

Vierailija
30/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinänsä mielenkiintoista että nostalgisuus ym. tunteellisuus liitetään usein naisiin.

Kuitenkin tuntuu aika paljonkin olevan näitä "unelmanaistaan" ikuisesti ihannoivia miehiä. Mikä on kyllä aika karmivaa heidän puolisoitaan ajatellen.

ap

Vierailija
31/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille sauman näytän.

- Riitta

Vierailija
32/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut kenenkään naisen kanssa koska ensimmäisen tytön kanssa josta tykkäsin meni välit poikki perheiden erimielisyyksien takia. Me vietimme yhdessä ikävuosia ~5-12.

Olen odottanut 29 vuoteen asti että ehkä joskus törmään häneen mutta tuskin enää tapahtuu. Kuolen sitten mielummin yksin.

Vierailija
33/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus ei enää kiinnosta, kaveri voisin ehkä olla mutten mitään muuta. Suurin osa teini-ihastuksista ei myöskään enää kiinnosta, osa on sellaisia joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Vain yksi teinirakkaus periaatteessa kiinnostaa, mutta hänen kanssaan ei varmasti tule ikinä mitään saumaa, joten en osaa oikein edes eläytyä sellaisen asian kuvittelemiseen.

Olen nainen.

Vierailija
34/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teini-iässä ihastuksia niin paljon, etten edes muista kuka on ollut ensimmäinen. Kaiken kaikkiaan lukumäärä on sen verran iso, että ken tietää vaikka joku niistä ihastuksista voisi vieläkin viehättää. Pettämään en kuitenkaan kenenkään kanssa lähtisi.

Vierailija
35/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko vielä tunteita. Todennäköistä tietysti on, ettei se naapurin poika ollutkaan maailman ihanin mies, vaan myöhemmin on tullut vastaan muita mielenkiintoisempia tapauksia.

Vierailija
36/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miten aika on kohdellut ja minkälaiselta tyypiltä nykyään vaikuttaa. Mutta jos oltaisiin molemmat sinkkuja ja olisi ihan normaali kiva tyyppi edelleen, niin joo. En lähtis pettämään tai mitään suhdetta yrittämään, mutta yön voisin viettää.

Vierailija
37/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut kenenkään naisen kanssa koska ensimmäisen tytön kanssa josta tykkäsin meni välit poikki perheiden erimielisyyksien takia. Me vietimme yhdessä ikävuosia ~5-12.

Olen odottanut 29 vuoteen asti että ehkä joskus törmään häneen mutta tuskin enää tapahtuu. Kuolen sitten mielummin yksin.

Hukkaat koko elämäsi. Eipahalla, mutta ihan vakavasti: mene terapiaan. Tuo ei ole tervettä.

Vierailija
38/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joku vuos sitte yön yli treffeilla teiniihastuksen kans, ja oli lihonut yms.

Muutamalla kehulla lähti sänkyyn helposti.

Kun tulee ikää sitä oppii kehumaan rumiakin , jos haluaa saada tavaraa. Ja helposti saakin vanhemmilta.

Vierailija
39/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hukkaat koko elämäsi. Eipahalla, mutta ihan vakavasti: mene terapiaan. Tuo ei ole tervettä.

Ai että yksin eläminen on koko elämän hukkaamista? No ei.

Vierailija
40/105 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että yksin eläminen on koko elämän hukkaamista? No ei.

Ei tietenkään, haluat tahallaan ymmärtää väärin. Elämän hukkaamista on katkeruus lapsuuden tapahtumista ja haikailu lapsuuden ihastuksen perään aikamiehenä, jolloin ei voi edes antaa itselleen mahdollisuutta onneen, olisi se sitten yksin tai jonkun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän