Rehellisesti: Kuinka moni hairahtuisi jos tulisi sauma teini-ihastuksen/ensirakkauden kanssa?
Tämä tuntuu olevan miehille melko yleistä, naisille ehkä harvinaisempaa.
Kommentit (105)
Minä. Enkä edes miettisi hetkeäkään.
Harva se päivä. Olen naimisissa ensirakkauteni ja teini-ihastukseni kanssa.
Häntä ennen oli kyllä yksi eskarissa asti vaihtelevalla intensiteetillä elänyt ystävyys/ihastus, mutta hän on nykyään sellainen sillan alta kaivetun näköinen pilviveikko että vaikka minulla empaattisia tunteita häntä kohtaan onkin niin ei millään muotoa romanttisia.
Ihastukset ja ensirakkaus ei varmaan enää sytyttäisi yhtään, mutta parikymppisenä oli sellainen lyhyt ja ihana juttu joka on pyörinyt tosi paljon mielessä viime aikoina.
Minä hairahduin heti, ei tarvinnu miettiä hetkeäkään.
Ei kiinnostaisi pätkääkään ensirakkaudet. Jälkeenpäin tavannut niin paljon laadukkaampaa seuraa.
M31
Mulle ei. Muuten varmaan hairahdunkin joskus kun enpä ihmeemmin miestäni kunnioita. Käyttäytyy riidoissa kuin apina.
Täällä kanssa yksi, monien vuosien jälkeen kohdattiin ensirakkauden kanssa ja siitä hetkestä asti olleet taas yhdessä. Parasta, mitä on tapahtunut. Mutta tässä ei ollut pettämisiä.
Minä, tai siis en voi hairahtua kun en ole naimisissa, mutta olisin kyllä kiinnostunut ensirakkaudestani. Nainen olen.
Olen mies ja teinihommista 35v.
Se teini-ihastus on nyt jo melko rupsahtanut ja vaimo taasen ei, joten ei kyllä kiinnosta.
Jos se teini-ihastus olisi vaikka samanlainen kuin 25v. sitten, niin jos olisin vapaana, niin mikä ettei, mutta muuten ei.
Yleensä eksä on eksä ihan hyvästä syystä. Me erosimme ensirakkauteni kanssa yhteisellä päätöksellä, ja kyllähän niitä hyviä syitä siinä tuli lueteltua puolin ja toisin. Joten kiitos, mutta ei kiitos. Ja nainen varmasti ajattelisi ihan samalla tavalla.
M37
Eipä kukaan mun ensi-ihastumisista nyt niin houkutteleva enää ole, että kiinnostaisi hairahtua heihin. Kaitpa mun nykyinen mies on mun varsinainen ensirakkaus, koska häntä kohtaan mulla on ollut eniten tunteita ja nuorina me tavattiinkin.
No ei, on somen perusteella niin pulskistunut, ukottunut ja persuuntunut, että ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tuohon samaistun että exät ovat exiä hyvistä syistä. Mutta monille miehille etenkin aikoinaan saavuttamattomaksi jäänyt nainen tuntuu olevan kuin magneetti, ihan sama vaikka toinen tai molemmat olisivat varattuja. Itse nuorena olin todella intensiivisesti ihastuvaa tyyppiä, mutta ei niistä saavuttamattomistakaan yksikään ole jäänyt mieleen niin kummittelemaan että omaa kumppania pettäisin.
Eikä nyt sinkkunakaan ole tullut mieleen ottaa yhteyttä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti ei ikinä😂
Juu, sama täällä. Luojan kiitos, ettei ole näiden kanssa "päässyt" perhettä perustamaan. Yksi on korviaan myöten veloissa kuuden lapsen isänä. Yksi on linnassa istunut narkomaani. Yksi on umpijuntti metsäläinen.
Kurko kirjoitti:
Olen mies ja teinihommista 35v.
Se teini-ihastus on nyt jo melko rupsahtanut ja vaimo taasen ei, joten ei kyllä kiinnosta.
Jos se teini-ihastus olisi vaikka samanlainen kuin 25v. sitten, niin jos olisin vapaana, niin mikä ettei, mutta muuten ei.
Mene vanhainkotiin horisemaan.
Saavuttamattoman ihastuksen kanssa ihan varmasti.