Olen 32 vuotias nainen enkä ole seurustellut milloinkaan
Tämmöinen masentunut lauantai aamun vuodatus.
Olen 32-vuotias nainen, enkä ole ikinä seurustellut. Olen halunnut löytää kumppanin 18-vuotiaasta alkaen. Jos kehtaan tuoda tämän asian esille, saan aina kuulla, että olen vaan liian nirso ja kranttu. Minun tulisi myös laihduttaa, vaikka painan 50 kiloa. Ei nainen voi olla yksin tahtomattaan. Yksinäiset miehet sen sijaan saavat runsaasti myötätuntoa ja tukea, heidän yksinolonsa on hyväksytympää, koska naiset nyt vaan ovat niin nirsoja ja kranttuja. Olisimpa syntynyt mieheksi.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.
Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.
Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.
Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.
Tämä oli päivän paras viesti!! Joskus aina palstallakin on helmiä.
Minäkin olin yksin 33-vuotiaaksi asti. Sitten löysin ulkomaalaisen naisen, joka on kaunis ja lämmin. Jos ette löydä suomalaisista paria, niin suunnatkaa katseenne ulkomaille tai Suomessa asuviin ulkomaalaisiin.
Monilla on suuri tarve lytätä sinkkunaisia, usein toisilla naisilla. Itseänikin ihmetyttää miten toisen asiat voivat niin paljon kiinnostaa. Itse olen nuorempi mutta saan usein kuulla sinkkuudestani. Yksikin puolituttu sanoi että mikä siinä on kun et edes amk:sta löytänyt poikaystävää. Kaikki tutut olivat puhuneet että kyllä se tyttö nyt sieltä viimeistään löytää poikaystävän 😂 Miksi edes pitäisi löytää? Jotkut voivat olla onnellisia sinkkunakin.
Minun kokemuksen mukaan miehet vierastavat kaikkia muita paitsi erittäin suosittuja naisia. Joskus oikein ällöttää kun huomaa miehen lähestyvän sillä asenteella että tuo on se epäsuosittu joka huolii kenet tahansa. Ilmeisesti ajattelevat myös saavan helppoa seksiä.
Kyllä 95 % naisista on peiliin katsomisen paikka jos ei miestä löydy.
vanha akka ja ei miestä? lakkaa olemasta niin nirso
Nainen saa tinderistä miehen sormia napauttamalla jos ei ole nirso
Vierailija kirjoitti:
Seurustelematon nainen(kaan) tuskin haluaa tinderistä kenet tahansa miehen. Kumppanin haluaminen ei tarkoita sitä, että kuka vaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ikää kohta 37 eikä seurustelukokemuksia. Yksi säälittävä tapailuyritys, joka loppui miehen lupauksista huolimatta siihen, että hän painosti seksiin. Enkä minä siitä seksin haluamisesta häntä syytä, vaan siitä, että hän valehteli asian olevan ok, kun sanoin etten halua vielä sänkyyn. Luulen, että hän oikeasti ajatteli että minä vain kainostelin ja se ei muuttuu kylläksi, kun vähän tässä lämmittelen. Yök.
Nyt sitten pelkään että se deittailu on vain tuota. Mies yrittää mitä haluaa minun tunteistani välittämättä? Ei kiitos. Viimeiset 5 vuotta olen visusti katsonut suoraan eteenpäin enkä edes vilkuillut miehiin päinkään.
No ei sitten varmaan pahemmin kannata voivotella tai ihmetellä, miksei ole tullut seurusteltua. Kun niitä kiinnostuneita miehiä kuitenkin on tullut eteen, mutta olette tylyttäneet koska "seksiä se vaan kuitenkn haluaa" ja siitä on tullut teille jonkinlainen päähänpinttymä. Mitenköhän mies sitten voisi muka mitenkään lähestyä, ilman että vaikuttaisi olevan seksin perässä koska sellaisena kuitenkin otatte kaikki lähestymiset. Valomerkein kenties tai ehkäpä kirjoittamalla nimenne taivaalle lentokoneella lentäen savumerkeillä?
No johan vedit mutkat suoraksi. Ei ole ollut "kiinnostuneita miehiä", oli yksi mies. Hän alkoi rikkoa fyysistä koskemattomuuttani kielloistani huolimatta, aina vain pahemmin joka tapaamisella. Joten vihelsin pelin poikki. En todellakaan puhunut "kaikista lähestymisistä", kun niitä on koko elämässäni ollut tasan yksi ja se meni törkeyksien puolelle lopulta? Sen jälkeen ei ole huvittanut enää yrittää tutustua kehenkään siinä mielessä. Elämäni on todella hyvää ilman seurustelusuhdettakin eli ei voivottelun aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät todellakaan saa. Aivan uskomatonta paskaa väittää että rumankin naisen ovelle olisi jonoa. Ja nyt tarkoitan meitä oikeasti rumia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole 32-vuotiaana koskaan seurustellut, niin luultavimmin se johtuu siitä, että häntä ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt eikä hän itse uskalla lähestyä naisia.
Sen sijaan sellaista 32-vuotiasta (ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalia) naista tuskin löytyy, jota kukaan ei olisi koskaan lähestynyt. Yleensä lähestymisiä on ollut useinkin, mutta nainen on sanonut näille ei, koska ei halua miestä joka on seksin perässä tms.
No ei ne ole kyllä mitään kunnon lähestymisiä kun joku tuntematon tuijottaa, moikkailee tai ehdottaa suoraan seksiä. Miten parisuhdetta haluava nainen voisi ottaa tuollaiset tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.
Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.
Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.
Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.
Mua ei ainakaan olisi auttanut se, ettei kuule tai kuuntele mitä muut sanovat. Se ei itselleni ollut tilanteessani satuttavinta. Satuttavinta oli se itse tilanne, ettei ole parisuhdetta, tunne, ettei kelpaa koska jokainen mies haluaa ennemmin seksiä, kuin suhteen juuri minuun. Jos muunlaisia miehiä olikin, he eivät lähestyneet. Itse en lähestynyt miehiä, koska sehän olisi tulkittu seksin tarjoamiseksi, ja kun selviää, että ei, niin tulisin unohdetuksi saman tien.
-eriEn jaksa uskoa, että miehet noin yleisesti ajattelisivat naisen lähestymisen seksin tarjoamiseksi. Luulisin tulkinnan riippuvan siitä, kuinka nainen lähestyy. Senkin voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos heti alkaa jutella seksuaalissävytteisiä juttuja ja vihjailla tai hyökkää miehen iholle, silloin kyllä ymmärrän, jos vaikutelma on tietynlainen.
Eivät välttämättä ajattele seksin tarjoamiseksi mutta ensimmäinen ajatus on että saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Tästä voi kulua pitkäkin aika ennen kuin seurustelu johtaa seksiin mutta noin se vain miehen päässä menee.
Varmasti moi ajattelee niin mutta ei se silti tarkoita, etteivät voisi olla kiinnostuneita myös muuten. Haluan uskoa, että miehissäkin on niitä, jotka etsivät suhteelta myös muuta eikä seksi ole pääasia. Jospa heitä onkin enemmän niiden joukossa, jotka eivät oma-aloitteisesti lähesty... En tiedä.
Tunnistan ainakin itseni, ainakin osittain. - Itse olen ja olen ollut aina naisista kiinnosunu muutoinkin kuin vain ja ainoastaan tai edes mitenkään eriyisesi seksin vuoski. Ehkä se, että olen kokenut monin tavoin kiinnostusta naista (tai naisia kohtaan), enkä erityisesi seksistä on jotenkin minusta aistittavissa vai onko sitten niin, etteivä naiset koe tai tunne minua kohtaan juurikaan seksuaalista vetovoimaa mutta muutoin olen mahtunut ja sopinut heidän elämäänsä.
Olen onnekas. Minulla nais -puolsia kavareita ja pari ystävääkin. Kenenkään heistä kanssa en ole harrastanut seksiä. - Enkä ole valmis saati halukas muodostamaan suhdetta, joka rakenuisi vain seksin varaan ilman mitään muuta. Niinpä sitten olen löytänyt itseni tilanteesta, jossa olen "Se" kaveri jolle soiteaan tai saatetaan soittaa, kun tarvitaan apua tai tukea, kuten voisinko tulla avuksi muuttoon, kokoamaan huonekaluja, ihan vaan kaverina nn. tapahumaain kun oma kumppani ei välitä tai tykkää, eikä viitsisi yksin mennä..., lainaamaan jotain. Tai eriyisesti koska olen koulutukselani xx. niin vosinko ottaa asian omaksen ja ai neuvoa ja kertoa miten ja kuinka tässä ny pitäsi ehdä....
Mistä sää sitten seksiä saat, jos et saa sitä näiltä mainitsemiltasi naisilta??? Käykkö huorissa? En mää pystys olee kenekää naise kaa vaan kaveri tai ystävä jos siltä irtois, enkä usko, että kukaa terve mies pystyy, ainakaa kauan,.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi jonkun ääliön Tinderistä hyväksikäyttämään itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ikisinkku miehet saavat myötätuntoa? Minä en ainakaan saa. Töissä saan kuunnella suunsoittoa kuinka huono olen naisten kanssa ja läheiset jatkuvasti kyselevät miksi minulla ei ole tyttöystävää. Mielestäni ei kuullosta myötätunnolta.
Olen viimeksi tapaillut naista 2014, seksiä harrastanut 2011. En ole koskaan "seurustellut", ainoastaan parin kuukauden tapailuja ollut nuorempana, mutta ei enää nykyään kannata edes yrittää. Ikä on alkanut jo minussa näkyä vaikka täytän 30 vasta ensi vuonna Ikäiseni naiset näyttävät paljon paremmalta mitä minä tässä iässä.
Laita elämäntavat kuntoon ja ala huoltaa itseäsi (ihonhoito yms), ellet kuulu siihen koulukuntaan joka uskoo että mies ikääntyessään paranee luonnostaan kuin viini.
En tiedä auttaako naisen saamiseen, mutta pitkällä tähtäimellä on sinulle itsellesi hyväksi.
Miksi tuhlaisin rahaa kauneustuotteisiin jos se ei edes auta naisen saamisessa? Olen muutenkin luovuttanut naisten suhteen, heitä on mahdoton mielyttää. Olen alkanut kaljuuntumaan jo 3 vuotta sitten ja nykyään pidän muutaman millin siiliä ja tulevaisuudessa on kokonaan kalju. Ei tälläisillä geeneillä naisia kehtaa lähestyä. Kaljuus on pahimpia turn offeja naisille. Sama kuin ylipaino miehille.
Minä menin samaa reittiä kun alkoi hiukset harveta, ensin ajelin koneella lyheyksi ja sittemmin aloin vetelemään höylällä sileäksi. Kyllähän se osan naisista rajaa pois, mutta kaljupäistäkin tykätään kyllä ihan tarpeeksi että seuraa on löytynyt. Moni nainenkin on sitä mieltä, että paremmalta se kalju näyttää kuin Seppo Taalasmaa.
Olet oikeassa. Kalju rajaa noin 99 %naisista ja loput 1% on sekopäitä tai sokeita.
Nääh, kokemuksen mukaan vähemmistössä ovat ne naiset joille kalju on ehdoton ei. Ja prosentti pienenee sitä mukaa, mitä aikuisemmasta naisesta puhutaan. En tiedä, kuka on sekopää, mutta ei ainakaan se jolle kalju ei ole mikään kynnyskysymys ihmissuhteissa.
En minäkään. Oon mä tavannut miehiä, pannut muutaman kanssa ja ollut jotain ihan lyhyitä säätösuhteita mutta ei koskaan mitään oikeaa suhdetta jossa vaikka tehtäis pitempiä reissuja yhdessä. Enkä kyllä ole yhdenkään niiden kanssa oikein halunnutkaan, joten olen alkanut epäillä että jospa olenkin lesbo. Miten muuten olisi mahdollista että kuitenkin muutamia kymmeniä treffejä käyneenä yksikään tavattu mies ei kiinnosta.
Seurustelin 2 viikkoa 14-vuotiaana. Nyt olen 38 vuotias. Olen sitä mieltä, että olen säästynyt isolta kasalta turhia murheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi jonkun ääliön Tinderistä hyväksikäyttämään itseään?
Koska tuolla logiikalla kaikki ihmiset ovat hyväksikäyttäviä ääliöitä. Jos haluaa miehen, pitää vaikka viimeisillä voimilla öristä vähän lattialla, tehdä ristinmerkki ja pyyhkäistä Tinder-ruutua jos ei voimat riitä ulos menemiseen. Sitten naispappi voi tulla siunaamaan kaikkensa antaneen Veltto-Tiinan viimeiseen lepoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät todellakaan saa. Aivan uskomatonta paskaa väittää että rumankin naisen ovelle olisi jonoa. Ja nyt tarkoitan meitä oikeasti rumia.
No ei kai nyt kotiovella voi jonoa olla, jollei liiku ihmisten ilmoilla.
Muistuu nuoruudesta yksi, sanotaan nyt persoonallisen näköinen nainen. Yksi mies mulle vuodatti pitkää, että kun hän pitää ko. naista kauniina. Ja kuka tahansa joka tutustui tähän naiseen melkein poikkeuksetta tykkäsi hänestä. Piirien ensimmäisiä, joka perheytyi.
Jos muut asiat on kunnossa ja on sosiaalinen niin sillä pääsee jo pitkälle, mut silloin nainen joutuu olemaan itse vähän aloitteellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu nuoruudesta yksi, sanotaan nyt persoonallisen näköinen nainen. Yksi mies mulle vuodatti pitkää, että kun hän pitää ko. naista kauniina. Ja kuka tahansa joka tutustui tähän naiseen melkein poikkeuksetta tykkäsi hänestä. Piirien ensimmäisiä, joka perheytyi.
Jos muut asiat on kunnossa ja on sosiaalinen niin sillä pääsee jo pitkälle, mut silloin nainen joutuu olemaan itse vähän aloitteellisempi.
Mikä naisen salaisuus oli, jos hän näytti oikeastaan rumalta, mutta silti kauniilta miehille?
Itse näytän vain rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisen salaisuus oli, jos hän näytti oikeastaan rumalta, mutta silti kauniilta miehille?
Itse näytän vain rumalta.
Rautalankaa: sisäinen kauneus. Mies huomaa viehättäviä piirteitä naisessa, jonka luonne ja äly miellyttää.
Tunnistan ainakin itseni, ainakin osittain. - Itse olen ja olen ollut aina naisista kiinnosunu muutoinkin kuin vain ja ainoastaan tai edes mitenkään eriyisesi seksin vuoski. Ehkä se, että olen kokenut monin tavoin kiinnostusta naista (tai naisia kohtaan), enkä erityisesi seksistä on jotenkin minusta aistittavissa vai onko sitten niin, etteivä naiset koe tai tunne minua kohtaan juurikaan seksuaalista vetovoimaa mutta muutoin olen mahtunut ja sopinut heidän elämäänsä.
Olen onnekas. Minulla nais -puolsia kavareita ja pari ystävääkin. Kenenkään heistä kanssa en ole harrastanut seksiä. - Enkä ole valmis saati halukas muodostamaan suhdetta, joka rakenuisi vain seksin varaan ilman mitään muuta. Niinpä sitten olen löytänyt itseni tilanteesta, jossa olen "Se" kaveri jolle soiteaan tai saatetaan soittaa, kun tarvitaan apua tai tukea, kuten voisinko tulla avuksi muuttoon, kokoamaan huonekaluja, ihan vaan kaverina nn. tapahumaain kun oma kumppani ei välitä tai tykkää, eikä viitsisi yksin mennä..., lainaamaan jotain. Tai eriyisesti koska olen koulutukselani xx. niin vosinko ottaa asian omaksen ja ai neuvoa ja kertoa miten ja kuinka tässä ny pitäsi ehdä....