Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 32 vuotias nainen enkä ole seurustellut milloinkaan

Vierailija
12.10.2019 |

Tämmöinen masentunut lauantai aamun vuodatus.

Olen 32-vuotias nainen, enkä ole ikinä seurustellut. Olen halunnut löytää kumppanin 18-vuotiaasta alkaen. Jos kehtaan tuoda tämän asian esille, saan aina kuulla, että olen vaan liian nirso ja kranttu. Minun tulisi myös laihduttaa, vaikka painan 50 kiloa. Ei nainen voi olla yksin tahtomattaan. Yksinäiset miehet sen sijaan saavat runsaasti myötätuntoa ja tukea, heidän yksinolonsa on hyväksytympää, koska naiset nyt vaan ovat niin nirsoja ja kranttuja. Olisimpa syntynyt mieheksi.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tänään jotain mikä piristäisi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tilanteen, minusta tuo ajatus, että nainen ei voi olla yksin tahtomattaan on jotenkin käsittämätön. Tietenkin voi. Itse arvostin mahdollisessa kumppanissa henkistä puolta, eikä minua ajanut suhteisiin seksi, joten tällainen nainen tuntui ettei kiinnosta miehiä ollenkaan. Ja jos kiinnosti, niin ei kuitenkaan ilman seksiä, vaikka en ollut siihen valmis sellaisen miehen kanssa, jota kiinnosti seksi niin paljon, ettei kaivannut ensin tutustua.

Vierailija
4/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta jostain syystä puuttuu osaaminen aloitukseen.

Yleensä se on myötäsyntyistä. Kaverini on yli jämpti uraihminen, mutta meinasin alkuun pyörtyä, miten se osasi kujerrella tarpeen tullen aina, kun joku mies kiinnostui baarissa.

Ollut naimisissa nyt jo 20 vuotta.

Menee jollekin eri vaihteelle.

Vierailija
5/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, itse vain sillä erolla et löysin vasta 28 vuotiaana seurustelukumppanin mutta erosimme 1,5 vuoden jälkeen

Sen jälkeen en ole uskaltanut seurustella kenenkään kanssa

Ei sillä enpä ole kenellekään kelvannut en ole nätti jne. Minäkin kuulemma liian kranttu

En tahdo sellaista miestä jolle seksi pääasia ja itsekäs, kiroileva, ryyppävä

Vierailija
6/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.

Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.

Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.

Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.

Vierailija
7/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.

Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.

Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.

Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.

Mua ei ainakaan olisi auttanut se, ettei kuule tai kuuntele mitä muut sanovat. Se ei itselleni ollut tilanteessani satuttavinta. Satuttavinta oli se itse tilanne, ettei ole parisuhdetta, tunne, ettei kelpaa koska jokainen mies haluaa ennemmin seksiä, kuin suhteen juuri minuun. Jos muunlaisia miehiä olikin, he eivät lähestyneet. Itse en lähestynyt miehiä, koska sehän olisi tulkittu seksin tarjoamiseksi, ja kun selviää, että ei, niin tulisin unohdetuksi saman tien.

-eri

Vierailija
8/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä yksinäiset miehet saavat myötätuntoa? Veikkaan, ettei se heitä pahemmin sisäisesti lämmitä, jos joku sattuu kirjoittelemaan lehtiartikkelin nykyajan pariutumistrendeistä. Ei minua ainakaan olisi lämmittänyt.

Vierailija
9/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole 32-vuotiaana koskaan seurustellut, niin luultavimmin se johtuu siitä, että häntä ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt eikä hän itse uskalla lähestyä naisia.

Sen sijaan sellaista 32-vuotiasta (ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalia) naista tuskin löytyy, jota kukaan ei olisi koskaan lähestynyt. Yleensä lähestymisiä on ollut useinkin, mutta nainen on sanonut näille ei, koska ei halua miestä joka on seksin perässä tms.

Vierailija
10/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin olevani myös ikisinkku, löysin ensimmäisen poikaystäväni 29 vuotiaana. Mutta täytyy sanoa että hyvää kannatti odottaa, hän on paras ystäväni ja päinvastoin. Itse tein kyllä todella paljon töitä sen eteen että hänet löysin, toisinsanoen kävin kymmenillä ja kymmenillä tindertreffeillä ja tapailin montaa miestä, ennenkuin vihdoin löytyi ainutlaatuinen ja minun kaltainen ihminen.

Vierailija
11/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole 32-vuotiaana koskaan seurustellut, niin luultavimmin se johtuu siitä, että häntä ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt eikä hän itse uskalla lähestyä naisia.

Sen sijaan sellaista 32-vuotiasta (ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalia) naista tuskin löytyy, jota kukaan ei olisi koskaan lähestynyt. Yleensä lähestymisiä on ollut useinkin, mutta nainen on sanonut näille ei, koska ei halua miestä joka on seksin perässä tms.

Eihän tässä nyt lähestymisten luvusta ole kysymys, vaan siitä, ettei löydä parisuhdetta. Niin tyytyväisiltä muut ihmiset ainakin vaikuttavat parisuhteisiinsa, että ei näytä alkuunkaan sille, että on vain riittänyt se, että joku lähestyi heitä.

Ja siis itse olisin voinutkin ehkä solmia sen parisuhteen suht monen lähestyjän kanssa, ellei olisi näkynyt, että he olivat enemmän seksin perässä, kuin ihastuneita minuun.

Vierailija
12/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulin olevani myös ikisinkku, löysin ensimmäisen poikaystäväni 29 vuotiaana. Mutta täytyy sanoa että hyvää kannatti odottaa, hän on paras ystäväni ja päinvastoin. Itse tein kyllä todella paljon töitä sen eteen että hänet löysin, toisinsanoen kävin kymmenillä ja kymmenillä tindertreffeillä ja tapailin montaa miestä, ennenkuin vihdoin löytyi ainutlaatuinen ja minun kaltainen ihminen.

Minusta ei olisi ollut tuohon torjumaan niitä ensin vastaantulevia ihmisiä ;/ Tai kokemaan itse sen, että joku joka halusi tavata on sitten että joo ei kiitos. Minusta sellainen on jotenkin luonnevammaista.

Vierailija
13/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei olisi ollut tuohon torjumaan niitä ensin vastaantulevia ihmisiä ;/ Tai kokemaan itse sen, että joku joka halusi tavata on sitten että joo ei kiitos. Minusta sellainen on jotenkin luonnevammaista.

Mutta en voi sanoa, että olisin heistä viehättynytkään. Mutta silloin on minusta tosi tunnevammaista käydä edes kokeilemassa.

Vierailija
14/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan seurustellut. Olen 51.

31 vuotiaana tein lapsen, kun näytti siltä, että parisuuhteen odottaminen voi mennä yli hedelmällisyysiän.

Hyvä ja upea lapsi tuli.

Toista en kuitenkaan yksin uskaltanut hankkia.

Vierailija
15/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole koskaan seurustellut. Olen 51.

31 vuotiaana tein lapsen, kun näytti siltä, että parisuuhteen odottaminen voi mennä yli hedelmällisyysiän.

Hyvä ja upea lapsi tuli.

Toista en kuitenkaan yksin uskaltanut hankkia.

Miehillä ei ole tuotakaan mahdollisuutta.

Vierailija
16/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saattavat ottaa helpoimman tien ja tuoda jonkun rakastettavan johon he voivat innostaa muitakin miehiä. Naiset taas eivät useimmiten lähde tähän hommaan. Tämän voi todeta selaamalla esim. Suomi24:sen ja muita miesten valtaajia palstoja.

Monessako juurikin nainen kyselee vinkkejä tuontimiehen osalta? Melko harvassa. Sen sijaan löydät senkin edestä Aasiaan-/Venäjälle matkaavien keskusteluita joissa tiedustellaan naisista sekä tuonnista.

Siksi naisille on tarjolla enimmäkseen joko hiljaista sympatiaa tai kevyttä voivottelua koska me tunnutaan olevan hieman järkevämpi osapuoli kun emme halua velkaantua rakkauden takia.

Vierailija
17/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui mikä ajatus että yhden tapaamisen jälkeen ei voisi sanoa enää ei. :O Siitähän tutustumisessa, treffeissä yms on kysymys että katsotaan yhdessä että onko yhteisen elämän edellytyksiä. Aika taitava tai lottovoittajan tuurilla varustettu saa olla että ensimmäinen ihminen jonka kanssa istut pöytään on niin sopiva ettei koskaan enää tarvitse siitä pois kävellä.

Vierailija
18/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan olisi auttanut se, ettei kuule tai kuuntele mitä muut sanovat. Se ei itselleni ollut tilanteessani satuttavinta. Satuttavinta oli se itse tilanne, ettei ole parisuhdetta, tunne, ettei kelpaa koska jokainen mies haluaa ennemmin seksiä, kuin suhteen juuri minuun. Jos muunlaisia miehiä olikin, he eivät lähestyneet. Itse en lähestynyt miehiä, koska sehän olisi tulkittu seksin tarjoamiseksi, ja kun selviää, että ei, niin tulisin unohdetuksi saman tien.

-eri

En jaksa uskoa, että miehet noin yleisesti ajattelisivat naisen lähestymisen seksin tarjoamiseksi. Luulisin tulkinnan riippuvan siitä, kuinka nainen lähestyy. Senkin voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos heti alkaa jutella seksuaalissävytteisiä juttuja ja vihjailla tai hyökkää miehen iholle, silloin kyllä ymmärrän, jos vaikutelma on tietynlainen.

Vierailija
19/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jwjwj kirjoitti:

En tahdo sellaista miestä jolle seksi pääasia

Eli et siis tahdo miestä. Tuskin se kenellekään pääasia on koko ajan mutta aina top kolmosessa kuitenkin. Tai sitten se mies ei ole terve.

Vierailija
20/81 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

En jaksa uskoa, että miehet noin yleisesti ajattelisivat naisen lähestymisen seksin tarjoamiseksi. Luulisin tulkinnan riippuvan siitä, kuinka nainen lähestyy. Senkin voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos heti alkaa jutella seksuaalissävytteisiä juttuja ja vihjailla tai hyökkää miehen iholle, silloin kyllä ymmärrän, jos vaikutelma on tietynlainen.

Eivät välttämättä ajattele seksin tarjoamiseksi mutta ensimmäinen ajatus on että saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Tästä voi kulua pitkäkin aika ennen kuin seurustelu johtaa seksiin mutta noin se vain miehen päässä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi