Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholilaskuri?

Vierailija
12.10.2019 |

Netissä kolme eri laskuria antoivat kaikki erilaisen tuloksen.
laskurini.fi = 0,00, thl.fi = 0,91 ja päihdelinkki.fi = 0,6 promillea. Mihin näistä voi luottaa?
Join pullon punkkua (0,75l) ja neljä keskaria (0,33l).
Tarkoitus olis lähtee kymmenen aikoihin liikkeelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joitko ne vartti sitten vai toissaviikolla?

Vierailija
2/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa kumpaakaan. Itselläni ainakin promillet vaihtelevat tosi paljon eri aikoina vaikka joisin saman verran. Myös seuraavana päivänä olen joskus ajokunnossa klo 14, joskus vasta viideltä. Osta alkometri, äläkä lähde liikkeelle jos mittari värähtää.

Alkoholin palamiseen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pelkkä juodun alkoholin määrä ja kulunut aika, vaikka ne toki eniten. Mitä olet syönyt, kuinka olet nukkunut, hormonitoiminta, luoja ties mikä vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla 18-24 välillä.

Vierailija
4/6 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkivitonen; painele kauppaan heti kun se aukeaa ja osta sellainen kertakäyttöinen alkoholitesti. Sitä ainakin mainostetaan tosi luotettavana, olen itsekin kerran kokeillut. Menin sitten taksilla, vaikka olin varma että olen ajokunnossa. :D

/2

Vierailija
5/6 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 18 aloitettu juominen ja mikä olisi tilanne kello 10 aamulla (16 tuntia juomisen aloittamisesta). Alkoholilaskuri.com antaisi noilla tiedoilla myös nolla promillea jos painoa on 70 kiloa tai enemmän. Tuo on ainakin yleisten ohjeistuksien mukaan laskeva laskuri jos sivun tekstejä on uskominen. Mutta toki kaikilla laskureilla on aina eroja ... 

Promilleihin kuin vaikuttaa niin moni asia. Kannattaa noihin laskureihin vielä lisätä muutama tunti varoaikaa ja rehellisesti tunnustella omaa oloa. Ja kutenkin täälläkin on jo sanottu, niin puhallettavat mittarit on niitä tarkimpia. 

Vierailija
6/6 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tullut juotua niin ei rattiin, tsekkaa kunto ensiksi

Alkoholilaskuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi