Olen 32 vuotias nainen enkä ole seurustellut milloinkaan
Tämmöinen masentunut lauantai aamun vuodatus.
Olen 32-vuotias nainen, enkä ole ikinä seurustellut. Olen halunnut löytää kumppanin 18-vuotiaasta alkaen. Jos kehtaan tuoda tämän asian esille, saan aina kuulla, että olen vaan liian nirso ja kranttu. Minun tulisi myös laihduttaa, vaikka painan 50 kiloa. Ei nainen voi olla yksin tahtomattaan. Yksinäiset miehet sen sijaan saavat runsaasti myötätuntoa ja tukea, heidän yksinolonsa on hyväksytympää, koska naiset nyt vaan ovat niin nirsoja ja kranttuja. Olisimpa syntynyt mieheksi.
Kommentit (81)
Täällä aika sama. Täytän kohta 31 ja yksi suurimmista haaveistani on ollut löytää poika/miesystävä 14-vuotiaasta lähtien. En ole päässyt lähellekkään edes mitään seurustelun kaltaista, en ole käynyt edes treffeillä. 16-vuotiaana ensisuudelma jonkun randomin kanssa koska häpesin kokemattomuuttani ja halusin päästä edes kokemaan tuon. 26-vuotiaana randomille neitsyys. Ehkä 36-vuotiaana eka seurustelusuhde?
Mistä mielestäsi johtuu ettet ole 14 vuoden aikana löytänyt kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.
Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.
Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.
Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.
Mua ei ainakaan olisi auttanut se, ettei kuule tai kuuntele mitä muut sanovat. Se ei itselleni ollut tilanteessani satuttavinta. Satuttavinta oli se itse tilanne, ettei ole parisuhdetta, tunne, ettei kelpaa koska jokainen mies haluaa ennemmin seksiä, kuin suhteen juuri minuun. Jos muunlaisia miehiä olikin, he eivät lähestyneet. Itse en lähestynyt miehiä, koska sehän olisi tulkittu seksin tarjoamiseksi, ja kun selviää, että ei, niin tulisin unohdetuksi saman tien.
-eriEn jaksa uskoa, että miehet noin yleisesti ajattelisivat naisen lähestymisen seksin tarjoamiseksi. Luulisin tulkinnan riippuvan siitä, kuinka nainen lähestyy. Senkin voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos heti alkaa jutella seksuaalissävytteisiä juttuja ja vihjailla tai hyökkää miehen iholle, silloin kyllä ymmärrän, jos vaikutelma on tietynlainen.
Eivät välttämättä ajattele seksin tarjoamiseksi mutta ensimmäinen ajatus on että saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Tästä voi kulua pitkäkin aika ennen kuin seurustelu johtaa seksiin mutta noin se vain miehen päässä menee.
Varmasti moi ajattelee niin mutta ei se silti tarkoita, etteivät voisi olla kiinnostuneita myös muuten. Haluan uskoa, että miehissäkin on niitä, jotka etsivät suhteelta myös muuta eikä seksi ole pääasia. Jospa heitä onkin enemmän niiden joukossa, jotka eivät oma-aloitteisesti lähesty... En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele idiootteja, jotka tuommoisia puhuvat. Älä ylipäänsäkään kuuntele mitään räksyttäjiä, jos et ole mitään väärää tehnyt. Olen saman ikäinen ja itselleni tuo ikä on ainakin onneksi tuonut vähän jo sitä, etten niin välitä muiden mielipiteistä.
Ei ole kumppanin läytäminen helppoa. Siis hyvän kumppanin. Mä olen mies ja kai mäkin voisin sen "jonkun" saada, mutten halua. Huonosta kumppanista on kokemukseni mukaan pelkkää harmia.
Elämä ei monella mene suunnitelmien mukaan. Se ottaa välillä koville. Tulee sairauksia ja sitä vaan saattaa epäonnistua jonkun typerän syyn takia jossain, mikä vaikuttaa lähes kaikkeen vielä vuosien päästä. Ja toiset vaan räksyttää, miten pitäisi tehdä sitä ja tätä, vaikkei ne tiedä elämästäsi oikeasti mitään.
Ottaahan tuo yksinäisyys välillä koville. Jos sulle puhutaan tuollaisia, mistä mainitsit, niin vaihda seuraa. Mikäli ne jutut on vain netissä, niin älä lue niitä, äläkä jatka keskustelua tuota sontaa suoltavan ihmisen kanssa.
Mua ei ainakaan olisi auttanut se, ettei kuule tai kuuntele mitä muut sanovat. Se ei itselleni ollut tilanteessani satuttavinta. Satuttavinta oli se itse tilanne, ettei ole parisuhdetta, tunne, ettei kelpaa koska jokainen mies haluaa ennemmin seksiä, kuin suhteen juuri minuun. Jos muunlaisia miehiä olikin, he eivät lähestyneet. Itse en lähestynyt miehiä, koska sehän olisi tulkittu seksin tarjoamiseksi, ja kun selviää, että ei, niin tulisin unohdetuksi saman tien.
-eriEn jaksa uskoa, että miehet noin yleisesti ajattelisivat naisen lähestymisen seksin tarjoamiseksi. Luulisin tulkinnan riippuvan siitä, kuinka nainen lähestyy. Senkin voi tehdä niin monella eri tavalla. Jos heti alkaa jutella seksuaalissävytteisiä juttuja ja vihjailla tai hyökkää miehen iholle, silloin kyllä ymmärrän, jos vaikutelma on tietynlainen.
Eivät välttämättä ajattele seksin tarjoamiseksi mutta ensimmäinen ajatus on että saattaisi olla seksiäkin tarjolla. Tästä voi kulua pitkäkin aika ennen kuin seurustelu johtaa seksiin mutta noin se vain miehen päässä menee.
Varmasti moi ajattelee niin mutta ei se silti tarkoita, etteivät voisi olla kiinnostuneita myös muuten. Haluan uskoa, että miehissäkin on niitä, jotka etsivät suhteelta myös muuta eikä seksi ole pääasia. Jospa heitä onkin enemmän niiden joukossa, jotka eivät oma-aloitteisesti lähesty... En tiedä.
*moni
Älä ainakaan laihduta. Vaikka olisit vain 150cm pitkä ja painat 50kg, on painosi ihan normaali, ja jos olet pidempi olet hoikka. Lopeta myös sinkkuudesta murehtiminen, se joku löytyy juuri sillä hetkellä kun sitä vähiten etsii. Väkisin ei ketään löydy, ainakaan sellaista josta kannattaisi pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 28, enkä ole koskaan seurustellut. Seksi ei tunnu kiinnostavan, kumppani olisi upea. Olen kuitenkin yrittänyt keskittyä muihin asioihin, esimerkiksi matkusteluun ja harrastuksiin.
Minä haluaisin löytää kumppanin jota seksi ei kiinnosta. Mutta tuntuu nykyään kaikki pyörivän vain sen yhden asia ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole 32-vuotiaana koskaan seurustellut, niin luultavimmin se johtuu siitä, että häntä ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt eikä hän itse uskalla lähestyä naisia.
Sen sijaan sellaista 32-vuotiasta (ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalia) naista tuskin löytyy, jota kukaan ei olisi koskaan lähestynyt. Yleensä lähestymisiä on ollut useinkin, mutta nainen on sanonut näille ei, koska ei halua miestä joka on seksin perässä tms.
Kuule, nainenkin voi olla niin ujo, että menee lukkoon miehen lähestyessä eikä osaa toimia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eli et lähesty miehiä, kun uskot täysin varmasti tietäväsi mitä miehet siitä ajattelisivat? He kaikki?
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 28, enkä ole koskaan seurustellut. Seksi ei tunnu kiinnostavan, kumppani olisi upea. Olen kuitenkin yrittänyt keskittyä muihin asioihin, esimerkiksi matkusteluun ja harrastuksiin.
Minä haluaisin löytää kumppanin jota seksi ei kiinnosta. Mutta tuntuu nykyään kaikki pyörivän vain sen yhden asia ympärillä.
Kyllä parisuhde on aina pyörinyt aika pitkälti sen yhden asian ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole 32-vuotiaana koskaan seurustellut, niin luultavimmin se johtuu siitä, että häntä ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt eikä hän itse uskalla lähestyä naisia.
Sen sijaan sellaista 32-vuotiasta (ulkonäöllisesti kutakuinkin normaalia) naista tuskin löytyy, jota kukaan ei olisi koskaan lähestynyt. Yleensä lähestymisiä on ollut useinkin, mutta nainen on sanonut näille ei, koska ei halua miestä joka on seksin perässä tms.
Kuule, nainenkin voi olla niin ujo, että menee lukkoon miehen lähestyessä eikä osaa toimia oikein.
Tai sitten nainen ei vaan yksinkertaisesti ole kiinnostunut miehestä joka lähestyy. Tämä lienee todennäköisin syy torjunnalle.
Eipä tämä nyt avaa syitä sille, miksi olet yksin? Ei edes sitä, saatko lyhyitä suhteita tai irtoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä parisuhde on aina pyörinyt aika pitkälti sen yhden asian ympärillä.
Enpä tiedä. Kun ei ole koko ajan haluamassa niin sekään ei sitten ole hyvä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole koskaan seurustellut. Olen 51.
31 vuotiaana tein lapsen, kun näytti siltä, että parisuuhteen odottaminen voi mennä yli hedelmällisyysiän.Hyvä ja upea lapsi tuli.
Toista en kuitenkaan yksin uskaltanut hankkia.
Kävikö sinuakin pyhä henki panemassa vai miten selitit neitsytraskauden?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä käsittämätöntä kuinka kateellisia miehet jaksaa olla naisille siitä että itse seksuaalisesti ahdistelevat näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin tähän lisään sen, etten kyllä ole ajatellut useimmista minua lähestyneistä miehistäkään, että pelkän seksin perässä olisivat. Joistain kyllä juttujen perusteella, mutta heitä on ollut miehistä vain pieni vähemmistö. Useimpien kohdalla olen olettanut kiinnostuksen olevan laajempaa. Ketään en torjuisi sen perusteella, että olettaisin hänen ajattelevan tietyllä tavalla, jos mikään puheissa tai käytöksessä ei siihen suuntaan viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaltaisiasi voisi oikein löytää?
Mies, 38v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaltaisiasi voisi oikein löytää?
Mies, 38v.
10 vuotta nuorempia neitsyitä sun ikäsille? Osta ulkomailta.
Mistä ikisinkku miehet saavat myötätuntoa? Minä en ainakaan saa. Töissä saan kuunnella suunsoittoa kuinka huono olen naisten kanssa ja läheiset jatkuvasti kyselevät miksi minulla ei ole tyttöystävää. Mielestäni ei kuullosta myötätunnolta.
Olen viimeksi tapaillut naista 2014, seksiä harrastanut 2011. En ole koskaan "seurustellut", ainoastaan parin kuukauden tapailuja ollut nuorempana, mutta ei enää nykyään kannata edes yrittää. Ikä on alkanut jo minussa näkyä vaikka täytän 30 vasta ensi vuonna Ikäiseni naiset näyttävät paljon paremmalta mitä minä tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ikisinkku miehet saavat myötätuntoa? Minä en ainakaan saa. Töissä saan kuunnella suunsoittoa kuinka huono olen naisten kanssa ja läheiset jatkuvasti kyselevät miksi minulla ei ole tyttöystävää. Mielestäni ei kuullosta myötätunnolta.
Olen viimeksi tapaillut naista 2014, seksiä harrastanut 2011. En ole koskaan "seurustellut", ainoastaan parin kuukauden tapailuja ollut nuorempana, mutta ei enää nykyään kannata edes yrittää. Ikä on alkanut jo minussa näkyä vaikka täytän 30 vasta ensi vuonna Ikäiseni naiset näyttävät paljon paremmalta mitä minä tässä iässä.
Laita elämäntavat kuntoon ja ala huoltaa itseäsi (ihonhoito yms), ellet kuulu siihen koulukuntaan joka uskoo että mies ikääntyessään paranee luonnostaan kuin viini.
En tiedä auttaako naisen saamiseen, mutta pitkällä tähtäimellä on sinulle itsellesi hyväksi.