Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta liian lyhyet naiset ovat rumia! Lyhyellä tarkoitan 145-155cm.

Vierailija
01.06.2006 |

Vaatteet ei näytä miltään heidän päällään ja tulee " lapsimainen" vaikutelma. Itse olen 165 cm pitkä. 160-170 on hyvä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hyvä juttu, mutta kertooko jotain miesten mieltymyksistä?

Vierailija
22/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä riittää muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä epäkätevää mahtaa olla pitkässä naisessa sängyssä? Onko sulla kokemusta, joka sitä käskit MIETTIMÄÄN?

t amazon

Vierailija
24/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisuutta, suloisuutta jne. Mies tosiaan haluaa suojella pientä naista ja helliä ja tuntee näin itsensä isoksi ja vahvaksi ja tärkeäksi.

Näin se vaan yleensä menee, poikkeuksiakin toki löytyy

Vierailija
25/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuitenkin kuullut niin monta kertaa varsinkin miehiltä, että parhaat paketitihan tulee pienissä paketeissa, ja pätee myös naisiin!!

t: Ja varmasti pieni ja tiukka, josta miehet tykkää:)

Vierailija
26/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina uskonut sen johuvan nätistä naamasta ja valoisesta luonteesta. Minusta olisi naisellista olla pienehkö, mutta en vaihtaisi, sillä isona saa syödä enemmän ja tunnen oloni turvallisemmaksi.

Vierailija
27/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vartaloltaan kauniimpi+ näyttävämpi kuin lyhyt! Mutta me lyhyet taas olla söpömpiä;)

Vierailija
28/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan taskutainaan...

Vierailija
29/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän pituus tekee ihmisestä ruman? Joku sanoi hyvin että jos on itsensä kanssa tasapainossa, tykkää itsestään ja hyväksyy muut. Näin on! AP selkeästi potee kaikenlaisia komplekseja.

Minäkin olen lyhyt 160, voisin ottaa muutaman sentin lisää jos olisi mahdollista mutta mun elämää ei todellakaan ole tämä pienuus haitannutkaan. Miehet on tykänneet ja oma aviomies on tähän mun pienuuteen ihan lääpällään (on itse 183). Oon sopivasti kurvikas ja timmi 48-kiloinen.

Ja mitä tulee vaatteisiin, kivaa kun voi ostaa nuoriso-osastolta puolella hinnalla siitä, mitä aikuisten maksaa. Muutenkin vaatteet on nätimpiä pienessä koossa. Isothan lähentelee jo telttoja... RUMAA!

Vierailija
30/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aika eri asiat ratkaista tuon asian..

Vierailija
31/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on vartaloltaan kauniimpi+ näyttävämpi kuin lyhyt! Mutta me lyhyet taas olla söpömpiä;)

No kyllä lyhyelläkin voi olla kaunis vartalo, ja kaikki mun mielestä kaunisvartaloiset julkkikset on lyhyitä.

Mutta ehkä lyhyellä vaatii enempi että kroppa pysyy kauniina. Kilot näkyy helpommin lyhyessä varressa.

Totta että pitkä nainen on näyttävä. Mutta toistan siis ettei välttämättä sen kauniimpi.

T. 46

Vierailija
32/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Mitenkähän pituus tekee ihmisestä ruman?

.... Muutenkin vaatteet on nätimpiä pienessä koossa. Isothan lähentelee jo telttoja... RUMAA!

pituus ei tee ihmisestä rumaa, paitsi jos on pitkä?????

Vierailija
33/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi harvalla pitkällä naisella olisi hyvinmuodostuneet jalat. Kyllä jokusen kaunisjalkaisenkin nähnyt mutta harvemmin on muodokkaat, yleensä tikut

Vierailija
34/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

....Mitenkähän pituus tekee ihmisestä ruman?

.... Muutenkin vaatteet on nätimpiä pienessä koossa. Isothan lähentelee jo telttoja... RUMAA!

pituus ei tee ihmisestä rumaa, paitsi jos on pitkä?????

No haloo... mitäs et nyt tuossa tajunnut!??

AP ilmoitti että lyhyet on rumia, siis niiden pituus tekee niistä rumia. Joo, edelleen kysyn, että mitenkähän.

Jos paitapusero kokoa 34 ei sinusta ole sirompi ja nätimpi kuin sama paitapusero kokoa 48, niin bueno. Mun mielestä se iso on aika ruma...

Vierailija
35/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on pituutta 167 cm ja nyt kuljen ryhti suorana ja välillä säälin liian pientä ystävääni:)

Vierailija
36/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan pikkasen kade pitkille ja siroille naisille. Niitä pyörii tuttavapiirissä liikaa,,,vaikka miten miten treenattu olen ollutkaan, niin näyttävyydessä tämmönen (165) on aina hävinnyt olemattomiin pitkän naisen rinnalla.

Vierailija
37/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vanha provo, varmaan nauraa keskimittaisen perseensä jossain ruvelle näistä jutuista. Kaikki vähänkin järjelliset olennot kyllä ymmärtää, että normaalin rajoissa olevat ihmiset vetoavat toisiin normaalin rajoissa oleviin ihmisiin. Jotkut tykkää lyhyistä, jotkut pitkistä, jotkut mistä milloinkin.

Vierailija
38/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin just niin kuin sanoinkin, että olet ristiriitainen: pituus ei tee siis mielestäsi rumaa LYHYESTÄ, mutta pitkästä tekee.

Noh, koko aihe on just yhtä höpöä kuin sun juttus, joten se siitä.

Vierailija
39/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkät kehuneet pitkiä, kun taas pitkät haukkuvat:) Itsetunto kohdallaan siis pätkillä;)

Vierailija
40/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi haukuttu ja miehiä ollut ihan riittämiin, tarpeen vaatiessa myös vetänyt turpaan idiootteja ja niitähän tällä palstalla tuntuu olevan. Enemmän hyötyä pituudestani on ollut kuin haittaa, helvetin hyvä olen ollut monissa urheilulajeissakin, eihän pätkät kerkee juosta niin nopeasti kuin me pitkät tai ylety pelaamaan korista, kilpaillut olen monta vuotta koulu ja esteratsastuksessa ja pärjännyt tosi hyvin pitkillä koivillani, repikää siitä pätkät!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi