Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta liian lyhyet naiset ovat rumia! Lyhyellä tarkoitan 145-155cm.

Vierailija
01.06.2006 |

Vaatteet ei näytä miltään heidän päällään ja tulee " lapsimainen" vaikutelma. Itse olen 165 cm pitkä. 160-170 on hyvä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 160 cm on mielestäni vielä lyhyt, mutta siitä alle on alimittaisia. Eihän sille pituudelle mitään voi, mutta tulipa kommentoitua :)

Vierailija
2/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pituutta 167 cm ja nyt kuljen ryhti suorana ja välillä säälin liian pientä ystävääni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 155 cm

Vierailija
4/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ovat paremman näköisiä pitkän kuin lyhyen päällä. Kuvitelkaa 150 cm catwalkilla :D

Vierailija
5/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan 151 cm pitkä ja ekaa kertaa kuulen, ett olen ruma vain siksi että oon lyhyt. Juu ja omaan pituuteensa kun niin paljon pystyy vaikuttamaan. No onneks monet tykkää toisin, oon monilta miehiltä kuullu, ett oon ihanan pieni, enkelin näköinen yms. Naimisiinkin oon päässy, ett en kai ihan petolinnun perseeltä näytä tai sit miehellä on huono näkö...

Vierailija
6/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse siis olen 173 cm...Ainakin mitä olen huomannut, niin lyhyillä naisilla on vientiä; jostain syystä miehet tykkää enemmän!

Vierailija
7/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hoikkakin, niin pitkä nainen näyttää automaattisesti massiiviselta. Ja kun suurin osa ei edes ole hoikkia, vaan normaalipainoisia tai lihavia, niin pituus tekee vielä raskaamman näköiseksi.

Vierailija
8/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei vaan! Ihan mielenkiintoista lukea tällaisia kommentteja. Olen itse pieni, 155 cm, siro , ihan nätti, enkä ole ikinä kärsinyt pituudestani, tai siis lyhyydestäni : ) Voisin olla pitkäkin, ei haittais. Pääasia että hyväksyn itse itseni, tulen itse toimeen itseni kanssa. Silloin on helpompi hyväksyä toisetkin, arvostelematta ketään ulkoisten seikkojen perusteella. Sääli että joillekin se on vaikeaa...

Vierailija
9/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinkin olen menossa, pitkän miehen kanssa, joten millaistakohan ois vienti ollutkaan jos olisin vähän pidempi (ja kauniimpi?) ollut.. ;)

Vierailija
10/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on saman mittainen kuin Kylie Minogue. Eli n. 152 cm. Kroppa on KOLMEN lapsen teon jälkeen vieläkin saman kaltainen, kuin Kyliella. Ennen lasten tekoa tytölle sopi 70D rintsikat!!! Vaaleat pitkät hiukset. TODELLA hyvän näköinen lantio. Ulkonäöltään täysi Playboy tyttö.

Ei käytä mitään korkeakorkoisia kenkiä tai muuta huonon itsetunnon vaatimaa vaatetusta. Pitää lyhyenä olemisesta.

Onhan se huono juttu, jos vaatteet maksavat puolet siitä mitä aikuisten vaatteet.

Revi siitä. :D

Vierailija
11/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 182 cm

mikä sitten on kaunista on ihan toinen asia, mutta ihmettelen vain miten joku 165 cm arvostelee toisia lyhyiksi :)

Vierailija
12/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 157cm. Ja hoikka olen. Kolmen lapsen äiti ja kroppa myös kuin Kyliellä ;) (niinkuin joku mainitsi kaverillaan olevan). Miehiä saa hätistellä ympäriltä! Ja aina kehuvat, kun olen niin ihanan pieni ja seksikäs ;). En haluaisi olla yhtään pitempi!

Mun mielestä pitkät (180->) naiset näyttävät kömpelöiltä...

Vierailija
13/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella. Ihminen on mitä on ulkoa, sen sijaan päänsisukseen voi itsekin vaikuttaa, jos haluaa.

Vierailija
14/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tykkää ja vientiä riittää, olen myös kaunis. Että todellakin, sinä 165 senttinen ruma ankanpoikanen, pidä vaan pääsi kiinni. ;)

Vierailija
15/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma olen. Onneton tappi jolle ei löydy sopivia vaatteitakaan mistään.

Jos voisin pidemmäksi muuttua sen tekisin. En tiedä miksi tällaiseksi jäin, pituusennuste oli 165 :(

150 senttiä lyhyt.

Vierailija
16/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ap arvostelee lyhyitä naisia, niin nämä hyökkäävät pitkiä mallimittaisia naisia vastaan. " Rumia ja kömpelöitä, eivätkä näytä luonnossa hyviltä jne" Onko hyökkäys paras puolustus vai mikä teitä riivaa?

Vierailija
17/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäreilua arvostella ihmisiä sellaisen ominaisuuden mukaan mihin ei voi vaikuttaa? Mielipiteeseen toki oikeus vaan mietin kuinka fiksua tuollainen on...

Vierailija
18/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan siitä et ajattelevat et " sekin" pieni ja muuta vastaavaa..

Kyllä pieni nainen on kaunis kun on siro ja suloinen. Iso mies tykkää ottaa pienen kainaloonsa turvaan

Vierailija
19/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, kapealanteinen ja kaikkeen muuhun tyytyväinen, mutta olen pätkä! 170 ja siitä ylöspäin olevat naiset ovat näyttäviä. Hoikkina kauriinkinttuina kadehdittavan upeita. Minä suvun mustalammas vaan olen tämmönen nysä;) Ennen se haittasi, mutta nyt muut asiat ovat ulkoista olemusta tärkeämpiä...

Vierailija
20/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä juttu, mutta kertooko jotain miesten mieltymyksistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi