Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta liian lyhyet naiset ovat rumia! Lyhyellä tarkoitan 145-155cm.

Vierailija
01.06.2006 |

Vaatteet ei näytä miltään heidän päällään ja tulee " lapsimainen" vaikutelma. Itse olen 165 cm pitkä. 160-170 on hyvä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole puhunut mitään pitkän naisen pituudesta tai sen rumuudesta, vaan siitä VAATEKAPPALEESTA ... sissus onko noin kovapäisiä ihmisiä...mä kuolen nauruun täällä tollasille torville nauraessa.

Iso huppari vaikkapa on kyllä saatanallinen teltta. Nätimmältä " esineeltä" näyttää se pieni. Saat olla eri mieltä, mutta tää on mun mielipide.

Edelleenkään se ei liity kenenkään pituuteen millään lailla.

Vierailija
42/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa ainakin huomaa, että taviksilla ja pahiten humalassa olevilla naisilla niitä miehiä on eniten...

Näin ihan naisista pitävän naisen kannalta ajatellen kauniit kasvot ja pituus on kaunista. Lyhyiden ihmisten kohdalla ulkonäkö on kuin hukkaan heitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus pituudesta ole kiinni. t. 162cm

Vierailija
44/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kuinka nätti tai ruma joku onkin, mutta jos on täysi mulkku niin on.

Pienissä on nättejä ja suurissa on nättejä. Pienissä on rumia ja suurissa on rumia. Mitä sitten. Olen tavannut monta todella rumaa, mutta mukavaa ihmistä, mutta myös täysiä mulkkuja. Sama juttu kauniiden ihmisten kanssa.

Vierailija
45/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko joku väittää että korkokenkä koossa 41 olisi kauniimpi kuin 36

Vierailija
46/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enemmän hyötyä pituudestani on ollut kuin haittaa, helvetin hyvä olen ollut monissa urheilulajeissakin, eihän pätkät kerkee juosta niin nopeasti kuin me pitkät tai ylety pelaamaan korista, kilpaillut olen monta vuotta koulu ja esteratsastuksessa ja pärjännyt tosi hyvin pitkillä koivillani, repikää siitä pätkät!!!

On niitä omia lajeja lyhyillekin. Sinusta tuskin tulisi hyvää voimistelijaa.

En kyllä muista koskaan nähneeni rumaa ihmistä, joka olisi ruma pituutensa takia...

T. Normaalipituinen (165), jonka on vaikea löytyy sopivia paitoja pitkien käsin takia.

Vierailija
47/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi enemmän rahaa ja tilaa niin keräisin isoja vaatteita. Tällä hetkellä pienet vaatteet vaan on kätevämpi ratkaisu.

Ihan varmasti. :D

Vierailija
48/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllättää moinen. Kuvittelin ennen että pituus toisi itsetuntoa. Ei sitten ilmeisesti...

Vierailija
49/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin kun tahkosin tuolle yhdelle luuvalolle tätä ajatustani - kiitos, osasit sanoa fiksummin.

Vierailija:

Vai voiko joku väittää että korkokenkä koossa 41 olisi kauniimpi kuin 36

Sinä, joka pidät naisista; millä tavalla lyhyessä kauneus on hukkaan heitettyä? Voitko perustella? Sinun mielestäsi kaunis ruusu ei ole aina kaunis, vaan vasta sitten, jos siinä on tarpeeksi pitkä varsi mukana?

Sinulle joka puhuit urheilusta - kuules on todella monia lajeja joissa pieni koko tuo kilpailuedun. Pitkänmatkan juoksu on muuten yksi.

Vierailija
50/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lyhyiden ihmisten kohdalla ulkonäkö on kuin hukkaan heitettyä.

Mä oon lyhyt ja pieni ja söpö, ja bi ja saan niin miehiä kuin naisia, pitkiä ja lyhyitä...Mun mielestä usein pienempi voi olla vähän pyöreä, vähän ruma tms. eikä se niin haittaa, mutta iso ja lihava tai iso ja ruma, tai iso ja lihava ja ruma on jotain ihan kamalaa, sääliksi käy. Mutta näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
51/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 158cm ilman tarvetta mollata muita

Vierailija:

Kauniiksi haukuttu ja miehiä ollut ihan riittämiin, tarpeen vaatiessa myös vetänyt turpaan idiootteja ja niitähän tällä palstalla tuntuu olevan. Enemmän hyötyä pituudestani on ollut kuin haittaa, helvetin hyvä olen ollut monissa urheilulajeissakin, eihän pätkät kerkee juosta niin nopeasti kuin me pitkät tai ylety pelaamaan korista, kilpaillut olen monta vuotta koulu ja esteratsastuksessa ja pärjännyt tosi hyvin pitkillä koivillani, repikää siitä pätkät!!!

Vierailija
52/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti erityisesti tuo, että joku väitti seksiturismin kertovan jotain miesten mieltymyksistä. Eiköhän siihen huoriin menemiseen ole kuitenkin jotain muita syitä kuin se, että huora on kaunis ;)

Ja varmasti on jotain muita syitä esim. Thaimaan runsaaseen ilotyttömäärään kuin se, että lyhyet on niin nättejä. =)

Vierailija
53/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, teidän kanssanne.

T. mallinmittainen joka suuntaan

Vierailija
54/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jalkojen pituusko sen määrää, kuka juoksee kovimpaa!!! Hih hih hii, päivän hauskin letkautus. Kerron tuon juoksuvalmentajalleni ensi viikolla, niin hänkin saa nauraa.

Sitä ennen menen taas viikonloppuna kilpailemaan juoksussa ja voitan suurimman osan niistä pitkäkoipisista koikkelehtijoista näillä lyhyillä jaloillani (en tiedä niiden pituutta mutta veikkaisin metrin luokkaa, kun koko pituus on 158).

Vierailija
55/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten kaikki hyökkää kaikkia vastaan, haukutaan lyhyiden lisäksi vielä pitkätkin.

Niinhän se on, pitäisi olla keskimittainen ja tavallinen että kukaan ei haukkuis.

Vierailija
56/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hujoppi vouhkasi omasta sporttisuudestaan ja tuntui laittavan sen pituutensa piikkiin. Minä olen 157cm pitkä ja lapsesta lähtien olen voittanut suvereenisti kaikki yleisurheilulajit koulussa ja nyt myöhemmin harrastustasolla. Ja puhun nyt lähinnä juoksusta, korkeus- ja pituushypystä. Olen aina nauttinut pienuudestani (lue: ketteryydestä, siroudesta ja naisellisuudesta)

Pituuden liitän kuitenkin jotenkin itsevarmuuteen, sillä usein arat ja ryhdittömät ihmiset tuntuvat minusta itseäni lyhyemmiltä, vaikka olisivatkin reilusti pitempiä.

Vierailija
57/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa lentokoneessa tilaa on ruhtinaallisesti. Ja säälien katson viereisellä paikalla istuvaa pitkää naista joka kärsii ahtaudesta polvet suussa ja huonoryhtisenä olkapäät kyyryssä jonnekin pitkiä käsiään tunkien, mutta kun eivät mahdu minnekään. Minä se vaan heiluttelen jalkojani iloisesti ilmassa eikä ole pelkoa että persekään juuttuisi niiden käsinojien väliin.

Vierailija
58/58 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat käytiin jo koulussa läpi muistaakseni, aikuisuutta nyt kehiin naiset!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi