Nainen, oletko jo rantakunnossa?
Kevät alkaa ja naisia näkee lenkkipoluilla ja kuntosaleilla. Joko sinulla on kevään kuntokuuri alkanut?
Kommentit (55)
Riittävä rantakunto on se ettei huku.
165 cm, 84 kg. En laihdu joten nyt pidän vain huolen etten ainakaan enempää tästä paisu.
No kyllä minä nytkin voisin rannalle mennä. Olen vain siinä iässä, että alkaa tulla kiloja. Onneksi lähtötilanne oli erittäin hoikka.
Kun laitan bikinit päälle olen rantakunnossa.
Rantakunnossa ollaan aina, tosin muutama lisäkilo ei olisi pahitteeksi.
Haloo mä juoksin joulupäivänäkin pakkasessa 10km iltalenkin, ei se mikään "kevään kuntokuuri" ole jos näet jossain juoksemassa..
Muistutan kehorauhasta. Kaikenkuntoiset ovat tervetulleita rannalle nauttimaan polskutteluaikaan vedessä
Käyn uimahallissa ja järvessä. Ilmeisesti kuntoni riittää, kun molemmissa uinti sujuu. Sairastettu korona vähän hidasti.
Olen. Kaikki ihmiset on rantakunnossa.
1. Pue uimapuku
2. Mene rannalle
Näin olet rantakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä koske miehiä?
Se on toisen ketjun aihe. Nyt kysellään naisten rantakuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Muistutan kehorauhasta. Kaikenkuntoiset ovat tervetulleita rannalle nauttimaan polskutteluaikaan vedessä
Tottakai rannat kaikille avoinna. Bikinit näyttää paremmalta naisella jos vatsa litteä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä koske miehiä?
Se on toisen ketjun aihe. Nyt kysellään naisten rantakuntoa.
Haluan kyllä kertoa myös tässä ketjussa, että minulla on pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
En käy rannalla vaikka olen rantakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisille sakkomaksu.
Ja sulle idioottivero.
Riittävän. Rannalla lähinnä katselen miesten pullottavia kaluja.
Olen ympäri vuoden.