Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus, aitoa vai ei

Vierailija
11.10.2019 |

Olen tapaillut yhtä miestä heinäkuusta lähtien. Alussa tapasimme viikossa useita kertoja, vähintään kolmesti (asumme n. 30km päässä toisistamme). Nyt viime aikoina mies on perunut useita kertoja treffejämme kavereiden menojen vuoksi/vaikka väsymyksen vuoksi. Nykyisin näämme ehkä n. 1krt vko ja pääasiassa minä olen aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia. Toistemme luona olemme yöpyneet ehkä viimeksi kolme viikkoa sitten. Olen miehelle ilmaissut harmituksen siitä, että nykyisin näämme todella harvoin ja hän kiireillä sitä pahoittelee.
Miehen käytös viittaa siihen että kiinnostusta ei olisi, mutta kuitenkin päivittäin kovasti minulle viestittelee ja kyselee asioita. Olisiko niin että miehen kiinnostus ei olisi niin kovaa että tästä ihan parisuhteelle olisi potentiaalia?

Olen ajatellut jo päättäväni suhteen koska kiinnostus on melko yksipuolista ja monet pakit ovat omia tunteitakin hieman kylmettäneet. Kuitenkin aitoa ihastusta itsellä on ja siksi punnitsen vaihtoehtoja ennen kuin teen mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapainen kokemus. Pikkuhiljaa alkoi tulla näitä tapaamisten peruutuksia/siirtoja. Väsymys oli yleensä syynä, kun työpäivät oli niin rankkoja tai oli nukkunut huonosti. Joka päivä kuitenkin viestiteltiin edelleen. Kerran avauduin etten kirjekaveria kaipaa, niin ei kuitenkaan erotakaan olisi halunnut. Itse pikkuhiljaa kyllästyin ja tunteet hiipui. Vaikka oli monella tapaa mukava tyyppi, niin oli kyllä jotenkin erikoinen ja ristiriitainen käytös. Ja 90% varma olen ettei ollut toista naista. Tykkäsi vissiin vaan niin paljon omasta seurastaan.

Nosta kissa pöydälle ja kysäise, että mitä oikein haluaa kanssasi tehdä vai haluaako mitään?

Vierailija
62/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Naiset on kyllä vähän tomppeleita, sori. :/ Koska opitte? Taas tällanen klassikkotapaus, kun pitäs olla se rautalanka. Jos miestä kiinnostaa, hän näyttää sen. Jos hän on ihastunut, hän osoittaa sen. Jos hän on rakastunut, hän ilmaisee sen. Monella eri tavalla tämä pitää sanoa? He's just not into you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme