Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus, aitoa vai ei

Vierailija
11.10.2019 |

Olen tapaillut yhtä miestä heinäkuusta lähtien. Alussa tapasimme viikossa useita kertoja, vähintään kolmesti (asumme n. 30km päässä toisistamme). Nyt viime aikoina mies on perunut useita kertoja treffejämme kavereiden menojen vuoksi/vaikka väsymyksen vuoksi. Nykyisin näämme ehkä n. 1krt vko ja pääasiassa minä olen aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia. Toistemme luona olemme yöpyneet ehkä viimeksi kolme viikkoa sitten. Olen miehelle ilmaissut harmituksen siitä, että nykyisin näämme todella harvoin ja hän kiireillä sitä pahoittelee.
Miehen käytös viittaa siihen että kiinnostusta ei olisi, mutta kuitenkin päivittäin kovasti minulle viestittelee ja kyselee asioita. Olisiko niin että miehen kiinnostus ei olisi niin kovaa että tästä ihan parisuhteelle olisi potentiaalia?

Olen ajatellut jo päättäväni suhteen koska kiinnostus on melko yksipuolista ja monet pakit ovat omia tunteitakin hieman kylmettäneet. Kuitenkin aitoa ihastusta itsellä on ja siksi punnitsen vaihtoehtoja ennen kuin teen mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on makuukamarikaveri,jo 4vuotta. Itse en halua vakavaa,mutta kyseinen mies on ystävilleen sanonut minun olevan tyttöystävä. Alunperin friends with benefits piti olla. En tiedä miksi hän luulee enemmän. Pitäisikö etsiä uusi.

Vierailija
42/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaverimenot kertoo juuri siitä, että miestä ei kiinnosta. Toki joskus tietenkin on ok kieltäytyä treffeistä, jos ollaan kavereiden kanssa sovittu ja suunniteltu jotain, mutta jos se on ihan toistuvaa, niin se kertoo siitä, että kaverit menee edelle... En jatkaisi enää tapailua, vaan siirtäisin katseen muualle.

Kaverimenot kertoo siitä, että viimeiset kolme kuukautta mies on uhrannut kaiken vapaan aikansa ap:lle, ja tahtoo nyt viettää aikaa välillä myös vanhojen kavereiden kanssa. 

Näinkö sinä olet toiminut? Muutaman kuukauden olet UHRANNUT kallisarvoista kaveriaikaasi potentiaaliseen seurustelukumppaniin ja sitten yhtäkkiä et halua enää tavata, kun nyt pitää keskittyä kavereihin... :D ei se ihan toimi aikuisten maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin myös tällaista miestä. Lopulta sanoin ihan suoraan, että minulle riitti. Sen jälkeen alkoikin se pommitus, ensin uhoaminen tyyliin "kyllä niitä halukkaita riittää jos minua ei kiinnosta". En reagoinut vieteihin mitenkään, sen jälkeen alkoi anelu että eikö vielä voitaisi jutella.

Vierailija
44/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaverimenot kertoo juuri siitä, että miestä ei kiinnosta. Toki joskus tietenkin on ok kieltäytyä treffeistä, jos ollaan kavereiden kanssa sovittu ja suunniteltu jotain, mutta jos se on ihan toistuvaa, niin se kertoo siitä, että kaverit menee edelle... En jatkaisi enää tapailua, vaan siirtäisin katseen muualle.

Kaverimenot kertoo siitä, että viimeiset kolme kuukautta mies on uhrannut kaiken vapaan aikansa ap:lle, ja tahtoo nyt viettää aikaa välillä myös vanhojen kavereiden kanssa. 

Näinkö sinä olet toiminut? Muutaman kuukauden olet UHRANNUT kallisarvoista kaveriaikaasi potentiaaliseen seurustelukumppaniin ja sitten yhtäkkiä et halua enää tavata, kun nyt pitää keskittyä kavereihin... :D ei se ihan toimi aikuisten maailmassa.

Eihän se mies ole sanonut, että ei halua tavata. (Jos ei halua, niin se pitäsi kyllä sanoa.)

Ei toimi aikuisten maailmassa sekään, että jos mies ei halua olla jatkuvassa symbioosissa, niin se heti jätetään ja estetään numero.

Vierailija
45/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies ole sanonut, että ei halua tavata. (Jos ei halua, niin se pitäsi kyllä sanoa.)

Ei toimi aikuisten maailmassa sekään, että jos mies ei halua olla jatkuvassa symbioosissa, niin se heti jätetään ja estetään numero.

Tuota numeron estämistä minäkin ihmettelin. Ihan kuin mies olisi joku pahantekijä, kun haluaa olla välillä omien ystäviensä kanssa.

Omia ystäviä ei saa unohtaa, vaikka kuinka seurustelisi. Tottakai sen nais-/miesystävän kanssa haluaa olla paljon, mutta ystävät ovat olleet ystäviä usein jo paljon ennen seurustelua ja he ovat tärkeitä myös. Sitten kun tässä ap:n jutussa ei tapailu tunnu edistyvän yhtään, niin varmasti miehestä tuntuu siltä, että tähän yhteen naiseen ei kannata kaikkia pelimerkkejään laittaa.

Vierailija
46/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin olen sitä mieltä että kaverisuhteet ovat tärkeitä. Mutta esim. kun kuukauteen ei olla tehty mitään viikonloppuisin omien kiireiden takia, ja sovitaan pitää ns. parisuhde iltaa ja se perutaan vaan sen takia että "ei jaksa ja väsyttää", niin kertoo se minusta vähän välinpitämättömyydestä. - ap

Vierailija
47/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattomättömöttö kirjoitti:

Suosittelen,että lopetat miehelle viestimiset. Estä numero. Mulla oli kerran tollanenoon juttu ja en itsekkään ollut vakavissani alunperinkään. Pari kertaa mies viesti Mikset vastaa ja tajusi lopettaa,kun pidin pintani enkä vastannut.

Mitä pahaa mies on tehnyt? Miksi hänen numero pitäisi estää? Senkö takia, että ap ei koko aikaa laittelisi miehelle viestejään? Mieshän se ei tainnut olla kovin aktiivinen ap:n suhteen, vaan ap roikkuu ja ahdistelee miestä.

Vierailija
48/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin olen sitä mieltä että kaverisuhteet ovat tärkeitä. Mutta esim. kun kuukauteen ei olla tehty mitään viikonloppuisin omien kiireiden takia, ja sovitaan pitää ns. parisuhde iltaa ja se perutaan vaan sen takia että "ei jaksa ja väsyttää", niin kertoo se minusta vähän välinpitämättömyydestä. - ap

No hyvänen aika, laita nyt miehelle viesti, että lähdet viettämään tyttöjen iltaa tänään ja toivotat hänelle kaikkea hyvää syksyyn. Sitten myös lähdet ja et enää riipu ja roiku miehessä.

Vierailija
49/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä tuskin kiinnostaa enää. Kerron esimerkin mun omasta elämästä. Tutustuin mieheen, joka vei suoraan sanottuna jalat alta. Ennen pitkää myös hän tunnusti rakastavansa mua sydämensä pohjasta saakka. Sitten mulle tuli useita työmatkoja Eurooppaan ja mun mieleen hiipi pelko meidän suhteen tulevaisuudesta. Hänpä yllättikin minut lentämällä perään aina, kun vain töiltään ehti. Hän halusi olla mun kanssa yhdessä ja tahtoi näyttää rakastavansa. Kun toista rakastaa kyllin paljon, oikeasti vain taivas on rajana. Ansaitset sun elämään jotain paljon parempaa. Miehen, jonka tunteet ovat aitoja.

Vierailija
50/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt, kun se oikea osuu kohdalle, yhdessäolo on helppoa ja luontevaa eikä tarvi täällä spekuloida.

Vierailija
52/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt, kun se oikea osuu kohdalle, yhdessäolo on helppoa ja luontevaa eikä tarvi täällä spekuloida.

Tässä olet juuri oikeassa 😊-ap

Vierailija
53/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täysin varmaa, ettei mies ole varattu?

Vierailija
54/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siitä täysin varma. Olemme tavanneet Tinderissä ja hänellä on siellä vielä profiili (minullakin on mutta en ole käyttänyt sitä), niin en toki ole varma viestitteleekö hän samalla muiden kanssa. Siitä ei tietoa. - ap

Vierailija
55/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan piparin kiinnostuksesta ei ole kyse. Kun näemme vain kiehnäämme sohvalla ja teemme vaikka ruokaa. Ehkä toimin sitten varasohvana 😄

Öööö, no jos et anna piparia, niin ehkä mies on menettänyt toivonsa ja etsinyt uuden. Tai sitten mies haluaa naisen, jonka kanssa voisi tehdäkin asioita, eikä vaan löhöillä kotona.

Vierailija
56/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kirjekaveri. 

Vierailija
57/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos heti huomaa että hakee täysin eri tyyppistä suhdetta, miksi pitäisi jäädä roikkumaan? Jättäminen on siinä tilanteessa ihan oikea ratkaisu.

Vierailija
58/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattomättömöttö kirjoitti:

Suosittelen,että lopetat miehelle viestimiset. Estä numero. Mulla oli kerran tollanenoon juttu ja en itsekkään ollut vakavissani alunperinkään. Pari kertaa mies viesti Mikset vastaa ja tajusi lopettaa,kun pidin pintani enkä vastannut.

Mitä pahaa mies on tehnyt? Miksi hänen numero pitäisi estää? Senkö takia, että ap ei koko aikaa laittelisi miehelle viestejään? Mieshän se ei tainnut olla kovin aktiivinen ap:n suhteen, vaan ap roikkuu ja ahdistelee miestä.

Miksei periaatteessa voisi estää? Jos mies kokee ap:n toiminnan ahdisteluna, silloin hän lienee onnellinen jos ap tekee niin. Voi olla varma ettei ainakaan enää ahdistele.

Vierailija
59/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siitä täysin varma. Olemme tavanneet Tinderissä ja hänellä on siellä vielä profiili (minullakin on mutta en ole käyttänyt sitä), niin en toki ole varma viestitteleekö hän samalla muiden kanssa. Siitä ei tietoa. - ap

Siinä tapauksessa olen täysin varma, että mies on löytänyt jotain parempaa... Sori, mutta Tinder on koukuttava ja uutuudenviehätys voittaa aina jo nähdyn ja koetun. Jos mies olisi rakastunut tai edes ihastunut suhun, niin se olisi poistanut Tinderinsä jo aikaa sitten.

Vierailija
60/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa olen täysin varma, että mies on löytänyt jotain parempaa... Sori, mutta Tinder on koukuttava ja uutuudenviehätys voittaa aina jo nähdyn ja koetun. Jos mies olisi rakastunut tai edes ihastunut suhun, niin se olisi poistanut Tinderinsä jo aikaa sitten.

Näin on. Jos mies on pitänyt profiiliaan vielä vaikka olette tapailleet, niin se kertoo jo olennaisen. Ala siis ap käyttämään taas omaa profiiliasi ja mies voi jatkaa metsästystään rauhassa omallaan.

En ottaisi vakavasti miestä joka ei ota profiiliaan pois tinderistä. Panokaverina hän voisi olla ihan ok, mutta ilman tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä