Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus, aitoa vai ei

Vierailija
11.10.2019 |

Olen tapaillut yhtä miestä heinäkuusta lähtien. Alussa tapasimme viikossa useita kertoja, vähintään kolmesti (asumme n. 30km päässä toisistamme). Nyt viime aikoina mies on perunut useita kertoja treffejämme kavereiden menojen vuoksi/vaikka väsymyksen vuoksi. Nykyisin näämme ehkä n. 1krt vko ja pääasiassa minä olen aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia. Toistemme luona olemme yöpyneet ehkä viimeksi kolme viikkoa sitten. Olen miehelle ilmaissut harmituksen siitä, että nykyisin näämme todella harvoin ja hän kiireillä sitä pahoittelee.
Miehen käytös viittaa siihen että kiinnostusta ei olisi, mutta kuitenkin päivittäin kovasti minulle viestittelee ja kyselee asioita. Olisiko niin että miehen kiinnostus ei olisi niin kovaa että tästä ihan parisuhteelle olisi potentiaalia?

Olen ajatellut jo päättäväni suhteen koska kiinnostus on melko yksipuolista ja monet pakit ovat omia tunteitakin hieman kylmettäneet. Kuitenkin aitoa ihastusta itsellä on ja siksi punnitsen vaihtoehtoja ennen kuin teen mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinäkin saanut ihmeen ilkeitä kommentteja. No ihmisillä on paha olla ja ovat suurella todennäköisyydellä kateellisia, kun joillain on edes jotain säpinää vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Minulla on tällä hetkellä vähän vastaava tilanne kuin sinulla, mutta sillä erotuksella että minä en saa enää viestejä tai puheluita ollenkaan ellen itse ole ottanut ensin yhteyttä. Siksipä aloitinkin juuri hiljaiselon, ottakoon yhteyttä jos siltä tuntuu.

Realismi on negatiivista, ei katetutta.

Vierailija
22/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinäkin saanut ihmeen ilkeitä kommentteja. No ihmisillä on paha olla ja ovat suurella todennäköisyydellä kateellisia, kun joillain on edes jotain säpinää vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Minulla on tällä hetkellä vähän vastaava tilanne kuin sinulla, mutta sillä erotuksella että minä en saa enää viestejä tai puheluita ollenkaan ellen itse ole ottanut ensin yhteyttä. Siksipä aloitinkin juuri hiljaiselon, ottakoon yhteyttä jos siltä tuntuu.

Joo joillain on tapana vain kommentoida täysin negatiivisesti. Itsekin otin sen linjan että en ns. tyrkytä itseäni enkä ehdota tapaamisia. Kuitenkin sen verran miehen puolelta tuli aloitetta ja näimme yhdesti tällä viikolla.

Ja joku kommentoi tuota seksin puutetta, niin tilanne on ollut melko samanlainen alusta asti. Pussailua sun muuta kyllä on paljon mutta ehkä sekin on meillä kompastuskivenä tässä että "intohimoa" ei ole riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaverimenot kertoo juuri siitä, että miestä ei kiinnosta. Toki joskus tietenkin on ok kieltäytyä treffeistä, jos ollaan kavereiden kanssa sovittu ja suunniteltu jotain, mutta jos se on ihan toistuvaa, niin se kertoo siitä, että kaverit menee edelle... En jatkaisi enää tapailua, vaan siirtäisin katseen muualle.

Kaverimenot kertoo siitä, että viimeiset kolme kuukautta mies on uhrannut kaiken vapaan aikansa ap:lle, ja tahtoo nyt viettää aikaa välillä myös vanhojen kavereiden kanssa. 

Vierailija
24/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin joskus miestä, jolla oli ihan älyttömästi koko ajan kaverimenoja, jätkieniltoja, ryyppyjuhlia jne. Joihinkin kutsui minuakin mukaan ja moni oli juuri luokkaa "no, ens perjantaina on Maken kolmekymppiset ja lauantaina sitten Mikon varpajaiset" ja tätä oli siis liki joka viikonloppu. Mies pahoitti todella pahasti mielensä, kun ilmoitin, että ei kannata enää jatkaa tapailua, kun hänellä ei ole aikaa ja kolmekymppisellä miehellä on joka viikonloppu ryyppäämistä ja kaverimenoja ja se ei oikein natsaa minun elämäntyylini kanssa.

Jotkut vaan ovat supersosiaalisia ja koko ajan menossa. Itse tapaan tuollaisissa merkeissä ehkä kerran kuukaudessa ystäviäni eikä ole näin aikuisiällä ollut tapana, että joka viikonloppu pitäisi lähteä ryyppäämään.

Vierailija
25/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaverimenot kertoo juuri siitä, että miestä ei kiinnosta. Toki joskus tietenkin on ok kieltäytyä treffeistä, jos ollaan kavereiden kanssa sovittu ja suunniteltu jotain, mutta jos se on ihan toistuvaa, niin se kertoo siitä, että kaverit menee edelle... En jatkaisi enää tapailua, vaan siirtäisin katseen muualle.

Kaverimenot kertoo siitä, että viimeiset kolme kuukautta mies on uhrannut kaiken vapaan aikansa ap:lle, ja tahtoo nyt viettää aikaa välillä myös vanhojen kavereiden kanssa. 

No, tuota... Jos oikeasti ihastuu johonkin palavasti, niin on ihan normaalia, että kaverimenot vähenee. Eikä tuollainen yhtäkkinen muutos tule muutamassa kuukaudessa. Toki kaverimenoja saa olla tapailuvaiheessa, mutta se, että joka viikonloppu pitää päästä katsomaan näitä "vanhoja" kavereita, niin kertoo siitä, ettei se tapailukumppani kiinnosta.

Vierailija
26/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miestä ei vaan kiinnosta.

Mutta sitä ihmettelen itsekin, että heti pitäisi olla sänkyyn menossa, kun johonkuhun tutustuu?

Miksi ihmeessä?

Nuorempana tein sitäkin ja voin sanoa, ettei yksikään mies jäänyt/halunnut seurustella, vaikka seksitaidoista otettiin heti melkein selvää.

Eli en ole seurustellut elämässäni kertaakaan. En senkään jälkeen, kun lopetin seksin harrastamisen.

Aina sanotaan, ettei saa olla helppo. Ja sitten pitäisi heti harrastaa seksiä.

Kumpikaan ei ole toiminut.

Vierailija
27/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin aito? Miksi kukaan tuhlaisi aikaa feikatakseen kiinnostusta? Mutta jos se kiinnostus ei ole tasan tarkkaan sitä lajia, jota sinä haluaisit, niin nyyh nyyh.

Vierailija
28/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, en jatkaisi minäkään miehenä jos nainen haluaa vain kiehnätä ja kaveerata.

Vierailija
29/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus teini-iässä tuo meininki on yleistä, muttei aikuisilla ihmisillä. Jos on tarkoitus muodostaa parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, johon on korvia myöten ihastunut, niin ei sitä yhtäkkiä vaan sanota, että joo olen nähnyt sinua nyt 4 kk, niin nyt annan aikani kavereille. Tuossa vaiheessa jutun pitäisi muuttua siihen suuntaan, että pyydetään tätä uutta kumppania mukaan tutustumaan kavereihin pikkuhiljaa jne. Toki jotkut etukäteen sovitut kaverimenot pidetään voimassa, mutta ei sitä nyt yhtäkkiä ruveta joka viikonloppu ravaamaan kavereiden kanssa.

Vierailija
30/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksiä ole vielä tullut niin ei mies voi rakastuakaan. Mies rakastuu vasta seksin kautta.

Suhde ei ole vielä edes alkanut, joten mitä ihmettä kyselet? Naikaa nyt ensin, sitten näkee onko kiinnostus aitoa vai ei.

Vierailija
31/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
32/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joillain on tapana vain kommentoida täysin negatiivisesti. Itsekin otin sen linjan että en ns. tyrkytä itseäni enkä ehdota tapaamisia. Kuitenkin sen verran miehen puolelta tuli aloitetta ja näimme yhdesti tällä viikolla.

Ja joku kommentoi tuota seksin puutetta, niin tilanne on ollut melko samanlainen alusta asti. Pussailua sun muuta kyllä on paljon mutta ehkä sekin on meillä kompastuskivenä tässä että "intohimoa" ei ole riittävästi.

Eli heinäkuusta asti tapailua eikä vieläkään seksiä? Ilmeisesti sinullekaan ei ole tullut seksuaalista halua miestä kohtaan?

Vierailija
33/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, miestä ei vaan kiinnosta.

Mutta sitä ihmettelen itsekin, että heti pitäisi olla sänkyyn menossa, kun johonkuhun tutustuu?

Miksi ihmeessä?

Nuorempana tein sitäkin ja voin sanoa, ettei yksikään mies jäänyt/halunnut seurustella, vaikka seksitaidoista otettiin heti melkein selvää.

Eli en ole seurustellut elämässäni kertaakaan. En senkään jälkeen, kun lopetin seksin harrastamisen.

Aina sanotaan, ettei saa olla helppo. Ja sitten pitäisi heti harrastaa seksiä.

Kumpikaan ei ole toiminut.

Jos tapailen jotain miestä, niin lopetan tapailun aika nopeasti, jos en tunne halua mieheen ja hän minuun. En siis halua olla vain kaveri, vaan seksi tulee kyllä aika nopeasti kuvioihin, jos on tullakseen. Jos ei tule, niin mies ei ole minua varten. Se ei ole mitään seksin antamista vaan halua tutustua myös fyysisesti.

Olen tapaillut muutamia miehiä, joiden kanssa juttu on luistanut, mutta alapää ei kostu ollenkaan vaikka miten pusuttelisi. En jää silloin odottamaan jos haluja alkaisi hissukseen tulemaan. Mieheni kanssa juttelimme vuorokauden ja sen jälkeen olimme suurinpiirtein seuraavan vuorokauden sängyssä. Nyt olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
34/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuota... Jos oikeasti ihastuu johonkin palavasti, niin on ihan normaalia, että kaverimenot vähenee. Eikä tuollainen yhtäkkinen muutos tule muutamassa kuukaudessa. Toki kaverimenoja saa olla tapailuvaiheessa, mutta se, että joka viikonloppu pitää päästä katsomaan näitä "vanhoja" kavereita, niin kertoo siitä, ettei se tapailukumppani kiinnosta.

Yhtäkkinen muutos on tullut heinäkuussa, kun mies on ruvennut tapailemaan ap:n kanssa "vähintään kolme kertaa viikossa". Kai nyt välillä huvittaa tehdä muutakin, vaikka olisikin ihastunut. Missä edes sanottiin, että miehen pitää päästä joka viikonloppu tapaamaan "vanhoja" kavereita? (Ja mitkä nuo lainausmerkit tuossa ovat?)

Vierailija
35/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkinen muutos on tullut heinäkuussa, kun mies on ruvennut tapailemaan ap:n kanssa "vähintään kolme kertaa viikossa". Kai nyt välillä huvittaa tehdä muutakin, vaikka olisikin ihastunut. Missä edes sanottiin, että miehen pitää päästä joka viikonloppu tapaamaan "vanhoja" kavereita? (Ja mitkä nuo lainausmerkit tuossa ovat?)

No, ap kirjoitti, että mies on useasti perunut treffejä kaverimenojen vuoksi. Uskoisin tämän siis painottuvan pääasiassa viikonloppuihin? Kyllä se nyt vaan on niin, että jos johonkin oikeasti ihastuu ja haluaa muodostaa parisuhteen, niin kyllä ne kaverimenot jää taka-alalle... Jos mies ja ap muutenkin näkevät nykyisin harvoin ja monet treffit ovat peruuntuneet vedoten kavereihin ja väsymykseen, niin kyllä siinä miehen puolelta on kiinnostus lopahtanut.

Vierailija
36/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksiä ole vielä tullut niin ei mies voi rakastuakaan. Mies rakastuu vasta seksin kautta.

Suhde ei ole vielä edes alkanut, joten mitä ihmettä kyselet? Naikaa nyt ensin, sitten näkee onko kiinnostus aitoa vai ei.

Höpsistä heijaa. Näimme yhden miehen kanssa vuoden satunnaisesti, juttelimme aina todella paljon, mutta emme edes koskettaneet, mutta mies rakastui minuun aivan täysillä.

Hän oli eronnut vähän ennen kuin ensimmäistä kertaa näimme ja ei osannut edes ajatella löytävänsä ketään. Seksikään ei silloin maistunut sillä eron myötä asioita oli liian paljon työstettävänä muutenkin, mutta keskustelumme antoivat hänelle uutta puhtia ja iloa arkeen. Myös itselläni oli hankala aika ja en ollut periaatteessa etsimässä miesystävää silloin. Kun vuoden olimme jutelleet kaikesta mahdollisesta ja yhteen pääsimme, niin se oli viimeinen silaus suhteelle. Nyt emme halua erota enää koskaan.

Vierailija
37/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehenne haluaa teilläkin vain piparia.

Vierailija
38/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä 4 kk aikana pitäisi jo pikkuhiljaa alkaa edetä siihen suuntaan, että sitä tapailukumppania myös viedään kavereille "näytille" jne.

Vierailija
39/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on palannu kesälomilta kotiin.

Vierailija
40/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen,että lopetat miehelle viestimiset. Estä numero. Mulla oli kerran tollanenoon juttu ja en itsekkään ollut vakavissani alunperinkään. Pari kertaa mies viesti Mikset vastaa ja tajusi lopettaa,kun pidin pintani enkä vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi