Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin jouluna kannattaa lahjoittaa?

Pinja
11.10.2019 |

Hei! Olen 17v tyttö joka rakastaa erityisesti neuloa ja tehdä käsitöitä. Villasukkia syntyy yli tarpeen ja haluaisin lahjoittaa niitä jouluna vähävaraisille. Pelkään että tekemäni neulomukset päätyvät ”huijarille” tai vääriin käsiin, sellaiselle joka ei niitä oikeasti tarvitse. Kuitenkin villasukkien tekoon menee paljon aikaa. Mihin kannattaa lahjoittaa? Asun pienellä paikkakunnalla joten täällä ei ole mitään erityisiä keräyksiä vähävaraisille. Olen jo muutamana vuonna tutkinut Jouluapua -sivustoa, mutta pelkään että siellä on paljon sellaisia jotka eivät oikeasti tarvitse minun vaivalla tekemiä sukkia. Onko tämä kovin luotettava sivusto?
Erityisesti vanhusten auttaminen kiinnostaa. Nyt kaipaisin apua luotettavista nettisivuista joihin voin käsitöitäni lahjoittaa, vai voisinko tarjota suoraan paikalliseen vanhainkotiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa suoraan vanhainkotiin. Vanhuksilla on huono verenkierto ja varpaita paleltaa herkästi.

Vierailija
2/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeija on luotettava hyvänteväisyysjärjestö. Asuin ennen heidän tulojensa vieressä ja näin miten auttoivat esim. vähävaraisia vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lähistöllä oleviin päiväkoteihin, vanhainkoteihin, sairaaloihin, neuvoloihin, seurakuntiin jne. Varmasti tällaiset paikat ottavat mielellään vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi