Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa viisaammat! Erimielisyys lapsen isän kamssa siitä paljon rahaa pitää antaa takaisin tässä tapauksessa?

Vierailija
10.10.2019 |

Tilanne on tämä:
Minä annoin lapsen isälle 150€ rahaa kun hän käytti lasta lääkärissä. Hänellä ei siis ollut lääkäriin rahaa.
Lääkäri maksoi vähän yli 106€. Haen summan vakiutuksesta, mutta siitä vähennetään -10%.

Minä olen sitä mieltä että lapsen isän pitää maksaa minulle 150€.
Lapsen isä taas sitä mieltä, että 150€ - (106€-10%).

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että lapsen isän pitäisi maksaa sulle 150 € ja sä saat vielä vakuutuksesta 106 €-omavastuu?

Ap on kuin mun kaveri, joka osti asunnon puoliksi miehen kanssa. Eron tullessa nainen väitti, että myynnistä tuleva voitto kuuluu yksin hänelle. Meitä on joka junaan ja joku jää pysäkillekin.

Vierailija
22/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät menee siis vakuutuksiin? Elatusmaksuja et myöskään maksa.

Sinulle on ok, että lapsesi elävät köyhempinä kuin kukaan Suomessa. Ei peruspäiväeaha ja asumistuki riitä kolmelle. Toimeentulotukea eivät saa, koska ouuttuu se elatumaksu, jonka heiltä varastat oman asuntosi menoihin.

Nyt veisit mieheltä vielä lääkärimaksun. Eli tienaisit yli 250e sillä, että mies vei lapsen lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole selkein vain, että isä palauttaa 150-106 = 44 €? Koska lopun saat takaisin vakuutusyhtiöltä. Toki voit sen omavastuuosuudenkin laskea puoliksi ja vaatia isän maksamaan myös sen puolikkaan.

Vierailija
24/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole selkein vain, että isä palauttaa 150-106 = 44 €? Koska lopun saat takaisin vakuutusyhtiöltä. Toki voit sen omavastuuosuudenkin laskea puoliksi ja vaatia isän maksamaan myös sen puolikkaan.

Kai se omisi selkeintä, jos ap elättäisi muuten lapsiaan. Muttakun ei elätä. Eikä ota koskaan luokseen.

Äitihullu vie tuhkatkin pesästä.

Vierailija
25/25 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä haluat isältä takaisin 150€ ja lisäksi vakuutuksesta (isän maksaman) palautuksen?

Aika ahne olet. Vie ensi kerralla itse lapsi lääkäriin.