Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puu retostelee kirjassaan Jenni Vartiaisen ja Jukka Immosen yksityisasioilla. Kenen luvalla?

Vierailija
10.10.2019 |

Onko Jenni muka antanut tälle kotkalle luvan selostaa hänen yksityiselämäänsä kun Jenni ei siitä kerro julkisuudessa edes itse? Harvinaisen epämiellyttävää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään muulla pistänyt silmään tuo pitsimekkovamppaus musavideon kuvauksissa? Läpinäkyvä mekko ilman alusvaatteita ja vaikka on kuvaukset sovittuna, niin muka "vahingossa" unohtui se miespuolinen vastanäyttelijä kutsua kuvauksiin, mutta Immonen "sattui" olemaan paikalla? 

Tiedä häntä pettämisistä, mutta tuollainen junailu kuulostaa ihan perus vamppimaiselta käytökseltä, johon Immosen kaltainen mies (ja varmaan aika moni muukin, ikävä kyllä) lankeaa edes tajuamatta, että heitä pelattiin. Voiko olla helpompaa ja halvempaa tapaa saada mies nalkkiin kuin tuo?

Kyllä mulla ainakin mietitytti juuri tuo. Minkälainen nainen tekee tuollaista, varsinkin jos on itse tai jos Immonenkin on ollut yhä suhteessa? Ei kuulosta todellakaan miltään sattumalta tai vahingolta mun korvaan...

Vierailija
162/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua koiraihmisenä ihmetyttää, että Jenni on jättänyt Paavo koiransa Suomeen osittain myös Jukan ja Annan vastuulle. Ja itse elää Jenkeissä uusperhe elämää ilman Paavo koiraa. Sääliksi käy vanhaa Herraa.

Kyllä Paavolle on tärkeintä saada asua kotonaan Suomessa. Asustelee muuten enemmänkin Jennin vanhempien luona kuin Immosen ja Puun luona, koska Anna ei voi sietää koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni voisi kyllä jo sanoa, että laulun sanat eivät kerro Puusta ja Inmosesta vaan aiemmasta suhteesta. Turhaan antaa ihmisten ymmmärtää väärin.

Onpa se Jenninkin tyyli vaihtunut pissiksestä kirppismekkoihin, sieltä taas ikkunaverhojen kautta superpaljastavaan seksikkyydellä myymiseen. Luulen, että ei äitinä enää kehtaa myydä musaansa seksikkyydellä.

Mitä Jennin biisiä sinä tarkoitat? Jennikö on kirjoittanut Jukasta ja Annasta?

Ei ole. Edellinen kommentti on täyttä höpöhöpöä.

Vierailija
164/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmenkivi on päivittänyt julkista Instaansa ekan kerran elokuun jälkeen. Laittoi kuvan uudesta toimistostaan Nykissä. Tämä varmistaa että Jennikin jää Nykiin asumaan ja lopettaa siis laulajan uransa kokonaan. No ei pä ole pikkurahasta hänellä puutetta ja siviiliammattikin on.

Vierailija
165/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jennikään ole puhdas pulmunen. Huhuja on liikkunut junat ja naiset musavideon kuvauksissa 2013, että Jennillä on ollut säpinää videon ohjaajan kanssa.

Vainot biisi:

Täs on ollut kaikkee

Mistä en oo puhunut

Ja enkä ehkä puhu

Niin moni on ennenkin suuttunut

Väärässä sylissä olen ollut väärinpäin

On niin paljon josta sun pitäisi tietää enemmän.

Jenni on tehnyt itse tuon Vainot biisin sanat.

Vierailija
166/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jennikään ole puhdas pulmunen. Huhuja on liikkunut junat ja naiset musavideon kuvauksissa 2013, että Jennillä on ollut säpinää videon ohjaajan kanssa.

Vainot biisi:

Täs on ollut kaikkee

Mistä en oo puhunut

Ja enkä ehkä puhu

Tiedätkö mihin voit ne huhusi työntää? Luuletko tosiaan että jokaisen biisin sanat kertovat aina sanoittajan omasta elämästä pilkuntarkasti? Ei ole ollut mitään säpinää.

Vierailija
167/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmenkivi on päivittänyt julkista Instaansa ekan kerran elokuun jälkeen. Laittoi kuvan uudesta toimistostaan Nykissä. Tämä varmistaa että Jennikin jää Nykiin asumaan ja lopettaa siis laulajan uransa kokonaan. No ei pä ole pikkurahasta hänellä puutetta ja siviiliammattikin on.

Tai Miljönääri on valinnut työn eikä perhettä.

Kastejuhla tosin edessä. Luulen, että menevät samalla naimisiin. Erikoista, jos niin ei tapahdu.

Vierailija
168/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainot biisi:

Täs on ollut kaikkee

Mistä en oo puhunut

Ja enkä ehkä puhu

Tiedätkö mihin voit ne huhusi työntää? Luuletko tosiaan että jokaisen biisin sanat kertovat aina sanoittajan omasta elämästä pilkuntarkasti? Ei ole ollut mitään säpinää.

A5 osui ja upposi!

Vierailija
169/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainot biisi:

Täs on ollut kaikkee

Mistä en oo puhunut

Ja enkä ehkä puhu

A5 osui ja upposi!

Häh?

Vierailija
170/199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vainot biisi:

Täs on ollut kaikkee

Mistä en oo puhunut

Ja enkä ehkä puhu

A5 osui ja upposi!

Häh?

Tuo tarkoittaa ehkä tätä juoruilua joka on todistettu huuhaaksi jo kauan sitten. Pekka Hara erosi Laura Närhestä koska Laura tuli raskaaksi toiselle miehelle ollessaan naimisissa Pekan kanssa, eikä asia liittynyt mitenkään Jenniiin. Parempi ettei näitä juoruilla koska muuten Anna Puu selostaa kaiken julkisuuteen vain koska ei voi sietää Jenniä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/12000180/erosko-laura-nrahi-miehestaan-…

Vierailija
171/199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Anna Puu instailee jo Paavon kanssa ja saa pisteet kotiin.

Kun, oma emäntä on Paavon hylännyt Suomeen!!

Hyvä Anna!!!

Vierailija
172/199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko Anna Paavon kanssa?

Vierailija
173/199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Anna Puu instailee jo Paavon kanssa ja saa pisteet kotiin.

Kun, oma emäntä on Paavon hylännyt Suomeen!!

Hyvä Anna!!!

Haistakoon piiitkä passska tämä karmea kotka Puu! Paavo-koira tässä ei osoita hyväksyntäänsä vaan katsoo ikkunasta milloin pääsee pois tämän ämmmmän luota. Jenni varmaan luuli että Jukka pitäisi huolta Paavosta, ja Jennin vanhemmat puoliksi. Toivottavasti eivät enää tälle tädille anna Paavoa haltuun ilman Jukan läsnäoloa.

Vierailija
174/199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kastejuhla tosin edessä. Luulen, että menevät samalla naimisiin. Erikoista, jos niin ei tapahdu.

Siellä se miljonääri työntelee lastenvaunuja uusimmassa julkisen Instan kuvassaan. Ei siis ole jättänyt perhettään joten olet varmasti pettynyt.

Vierailija
175/199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se miljonääri työntelee lastenvaunuja uusimmassa julkisen Instan kuvassaan. Ei siis ole jättänyt perhettään joten olet varmasti pettynyt.

On ilmeisesti vauvan hoitajana ja kyllä miljönääri on kuin haamu. On raskasta työntää vaunuja vastuu painaa.

Mitä toimiston kuvaan tuli. Taitaa ura laskea ikkuna näkymä oli karun näköinen. Loistokas pääkonttori on jäänyt taakse.

Luovuustaso putoaa valvottujen öiden myötä.

Vierailija
176/199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti vauvan hoitajana ja kyllä miljönääri on kuin haamu. On raskasta työntää vaunuja vastuu painaa.

Mitä toimiston kuvaan tuli. Taitaa ura laskea ikkuna näkymä oli karun näköinen. Loistokas pääkonttori on jäänyt taakse.

Luovuustaso putoaa valvottujen öiden myötä.

Nyt en ihan ymmärrä, mikä tarve sinulla on solvata Samia ja hänen työtään sekä isyyttään? Yleensä en pidä siitä että kateuskortti vedetään esille mutta tässä tapauksessa ainoa selitys sinun sairaaseen  viestiisi on järkyttävä kateus.

Vierailija
177/199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstalla pohditaan syitä ja seurauksia.

Valitettavaa, mutta totta lapsi muuttaa elämää.

Lapsi ei ole koira, jonka voi jättää muiden hoidettavaksi.

Vierailija
178/199 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että annat Jennille ja Samille ohjeita ja neuvoja miten lasta pitää hoitaa ja vanhemmuutta toteuttaa. Olet varsin ihana ihminen.

Vierailija
179/199 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että annat Jennille ja Samille ohjeita ja neuvoja miten lasta pitää hoitaa ja vanhemmuutta toteuttaa. Olet varsin ihana ihminen.

Minua myös ihmetyttää, mistä kyseinen Jenniä solvaava ihminen on saanut päähänsä että Jenni olisi jättänyt lapsen muiden hoidettavaksi? En myöskään ymmärrä miksi vanha Paavo-koira olisi pitänyt roudata Yhdysvaltoihin pois kodistaan eikä jättää Jukan ja omien vanhempiensa eli tuttujen ihmisten hoitoon Suomeen.

Vierailija
180/199 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Anna Puuta nyt ottaa päähän HS arvostelu eilisestä Hartsun keikasta. Selvästi sanotaan että Puu jää muiden naisartistien (Jenni Vartiainen, Sanni, Kaija Koo, Vesala) varjoon. Ja keikkaa pidetään sekavana häröilynä. No jos tällä tavalla palautetaan kyseinen "minäminäminä" tyyppi maan pinnalle pois sieltä intergalaktisesta avaruudesta, niin ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän