Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puu retostelee kirjassaan Jenni Vartiaisen ja Jukka Immosen yksityisasioilla. Kenen luvalla?

Vierailija
10.10.2019 |

Onko Jenni muka antanut tälle kotkalle luvan selostaa hänen yksityiselämäänsä kun Jenni ei siitä kerro julkisuudessa edes itse? Harvinaisen epämiellyttävää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä maanista heittauskommentointia sisältävä ketju saa olla täällä?

Vierailija
122/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sekin kuin depressiivinen sivustakatsominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retostella = kehuskella

Repostella = ruotia, levitellä julkisesti.

Vierailija
124/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä maanista heittauskommentointia sisältävä ketju saa olla täällä?

Sun mielestä ei saisi lainkaan kritisoida Anna Puuta vaikka tämä selostaa omaa ja muiden yksityisasioita lööpeissä ja kirjassa? Pelkät kehut vain sallittu?

Vierailija
125/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puu haluaa juuri tällaistä huomiota, ärsyttämällä ja provosoimalla ihmisiä omilla idioottimaisilla jutuillaan. Harvoin näkee noin provosoivaa ihmistä. Käytös on keskenkasvuisen lellikakakaran tasoa. Eikös tuon pitäisi olla jo lähellä keski-ikää.

Vierailija
126/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvasti olen sitä mieltä että Vartiaiselta on jossakin vaiheessa tulossa oma kirjallinen kanta tästäkin draamasta.

Vierailija
127/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahvasti olen sitä mieltä että Vartiaiselta on jossakin vaiheessa tulossa oma kirjallinen kanta tästäkin draamasta.

Ja minä uskon ettei Jenniä voisi vähempää kiinnostaa, nyt kun on vihdoin saavuttanut onnen.

Vierailija
128/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puustinen on jotenkin koulukiusaajamainen. En tiedä mutta alusta saakka ollut tällaiset fiilikset hänestä.

Vierailija
129/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä uskon ettei Jenniä voisi vähempää kiinnostaa, nyt kun on vihdoin saavuttanut onnen.

Jenni ei varmasti alennu tekemään "kirjaa" itsestään.

Vierailija
130/199 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä parin keskustelijan maanista kunniaaloukkaavaa haukkumista suoltava ketju saa olla täällä?

Miksi sinä kirjoitat tämän saman lauseen uudelleen ja uudelleen tänne? Anna Puu ei ole kaiken kritiikin yläpuolella, etenkin kun on itse laverrellut läheistensä asioita lööppeihin jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
131/199 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen totuuden mukaan?

Vierailija
132/199 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä parin keskustelijan maanista kunniaaloukkaavaa haukkumista suoltava ketju saa olla täällä?

Miksi sinä kirjoitat tämän saman lauseen uudelleen ja uudelleen tänne? Anna Puu ei ole kaiken kritiikin yläpuolella, etenkin kun on itse laverrellut läheistensä asioita lööppeihin jatkuvalla syötöllä.

Siksi koska kysymys on asiaa. Kaikkihan sen näkee että tämä koko ketju on yhtä totta kuin väite toisessa teikäläisten masinoimassa Anna Puun heittausketjussa siitä että Hartwallin kaikki liput ovat myymättä. Eli kyse ei ole kritiikistä vaan valehtelusta yeillä. Anba ei paljasta eikä retostele Jenni Vartiaisen yksityiselämää ja Hartwall on piippuhyllyjä lukuunottamatta myyty.

Vierailija
133/199 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein teikäläisten :D Catch ya.

Vierailija
134/199 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kysymys on asiaa. Kaikkihan sen näkee että tämä koko ketju on yhtä totta kuin väite toisessa teikäläisten masinoimassa Anna Puun heittausketjussa siitä että Hartwallin kaikki liput ovat myymättä. Eli kyse ei ole kritiikistä vaan valehtelusta yeillä. Anba ei paljasta eikä retostele Jenni Vartiaisen yksityiselämää ja Hartwall on piippuhyllyjä lukuunottamatta myyty.

Jotenkin säälittävää tuo sinun fanaattinen Annan puolustaminen. Fanita rauhassa, mutta ymmärrä etteivät kaikki pidä tuosta itsekkäästä lörppäsuusta.

Vierailija
135/199 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin huhun että Anna on usein pettänyt. Kertoi huhun Veitolalle. Antanut ymmärtää että tämä oli nuoruudessaan. Kuulin huhun että koskee myös muutamaa edellistä suhdetta.

Kuvitelkaa miten olisi loppunut ura kuin seinään jos Seiska olisi ollut noista touhuista yhtä kiinnostunut kuin Maisa Torpan kanssa.

Vierailija
136/199 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen totuuden mukaan?

Niinpä, kenenköhän "totuus" tässä kirjassa kerrotaan?

Vierailija
137/199 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä sinä valitsit minut minut minut. Kaikki tuolla naisella pyörii oman navan ympärillä ja navan alla kun pettää kaikkia miehiään. Se luettelo miehistä joita on pannut (osa kirjasta, IS julkaisi) oli ällöttävä.

Vierailija
138/199 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole lähellekkään kaikki.

Vierailija
139/199 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä ole lähellekkään kaikki.

Nuo iltapäivälehtien otteet kirjasta ovat kuin 8-vuotiaan päiväkirjalässytystä. Ei kai kukaan tosiaankaan osta tuota tekelettä??

Vierailija
140/199 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni voisi kyllä jo sanoa, että laulun sanat eivät kerro Puusta ja Inmosesta vaan aiemmasta suhteesta. Turhaan antaa ihmisten ymmmärtää väärin.

Onpa se Jenninkin tyyli vaihtunut pissiksestä kirppismekkoihin, sieltä taas ikkunaverhojen kautta superpaljastavaan seksikkyydellä myymiseen. Luulen, että ei äitinä enää kehtaa myydä musaansa seksikkyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi