Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei allekirjoita paperia

Vierailija
10.10.2019 |

Sähköverkon maakaapeloinnista. Sillä olisi tämä päivä aikaa, se allekirjoittaa. Mitä tapahtuu kun ei allekirjoita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta asiasta?

Vierailija
2/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi allekirjoittaisi paperin asiasta jota vastustaa? Ei tietenkään allekirjoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi allekirjoittaisi paperin asiasta jota vastustaa? Ei tietenkään allekirjoita.

Miksi vastustaisi? Onhan se sähkö saatava meille tulemaan.

Vierailija
4/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi tuo mies on tuollainen jäärä.

Vierailija
5/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sinä se sähköliittymissopimus. Minä tein meille sekä sopimukset että rakensin ne liittymät, vaikkei mulla penistä olekaan. On kuitenkin AIVOT.

Ai niin, rakensin myös talomme.

Vierailija
6/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihmiset voivat ihan hyvin olla ilman sähköä, jos sähkösopimuksen tai kaapeliojan kaivuluvan allekirjoittaminen on ylivoimaista.

Jos kyse on siitä, että sähköyhtiö pyytää teiltä lupaa maakaapelointiin, niin saavat ne sen ojan tehtyä ilman teidän lupaannekin. Voi tosin tulla sitten teidän kannalta huonompaan kohtaan tai kalliimpi liittymä.

Vierailija
7/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia menee rakennuslautakuntaan, lautakunta antaa luvan ja kaapeli kaivetaan.

Vierailija
8/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee sinä se sähköliittymissopimus. Minä tein meille sekä sopimukset että rakensin ne liittymät, vaikkei mulla penistä olekaan. On kuitenkin AIVOT.

Jos tontti on yhteinen, niin toinen ei voi tehdä yksin päätöksiä sen käytöstä.

Vierailija
9/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sopimuksessa on miehen nimi, koska hän omistaa talon. Ei siihen minun nimeni kelpaa.

Vierailija
10/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tässä tarkalleen ottaen on kyse? Teidän omasta uudesta liittymästä? Teidän omasta vanhasta liittymästä? Tonttinne läpi kulkevasta jakeluverkosta? Tonttinne läpi kulkevasta siirtoverkosta?

Jos kyse on teidän omista sähköistänne, niin saatte ehkä jäädä ilman sähköä.

Jos kyse on sähkönjakelu- tai siirtoverkosta, niin yleisen edun nimissä tonttinne voidaan jopa pakkolunasta.

Vierailija
11/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestistä päätellen olet aivoton.

Vierailija
12/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapeli kaivetaan joka tapauksessa ihan ilman teidän allekirjoitustakin.

Vierailija
13/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sopimuksessa on miehen nimi, koska hän omistaa talon. Ei siihen minun nimeni kelpaa.

Mitä sitten tressaat miehen asioista?

Vierailija
14/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet varmaan peruttanutkin enenmmän kuin monet miehet ajaneet eteen päin ja hoitanut sen talonkin yksin. Girl Power.

ps. rakentaminen ja rakennuttaminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
15/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V***u, että olet kova jätkä.

Vierailija
16/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tressaat miehen asioista?

Siksi koska perheemme asuu tässä.

Vierailija
17/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Jeccica 12v

Vierailija
18/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että sitten se kaapeli vedetään muuta kautta tai tulee ehdotus korvauksesta jos saavat vetää, näin ainakin metsäpalstoilla.

Vierailija
19/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidän äitee ei allekirjoita paperia että olisi valmis yhdyntään, ei siten millään:(

Vierailija
20/20 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että sitten se kaapeli vedetään muuta kautta tai tulee ehdotus korvauksesta jos saavat vetää, näin ainakin metsäpalstoilla.

Korvaukset vähän riippuu siitä onko kyseessä pj- vai kj-kaapeli. Ja muuta kautta vetäminen sitten taas riippuu olosuhteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi