Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puu retostelee kirjassaan Jenni Vartiaisen ja Jukka Immosen yksityisasioilla. Kenen luvalla?

Vierailija
10.10.2019 |

Onko Jenni muka antanut tälle kotkalle luvan selostaa hänen yksityiselämäänsä kun Jenni ei siitä kerro julkisuudessa edes itse? Harvinaisen epämiellyttävää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…

Kommentit (199)

Vierailija
141/199 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni voisi kyllä jo sanoa, että laulun sanat eivät kerro Puusta ja Inmosesta vaan aiemmasta suhteesta. Turhaan antaa ihmisten ymmmärtää väärin.

Onpa se Jenninkin tyyli vaihtunut pissiksestä kirppismekkoihin, sieltä taas ikkunaverhojen kautta superpaljastavaan seksikkyydellä myymiseen. Luulen, että ei äitinä enää kehtaa myydä musaansa seksikkyydellä.

Anteeksi vaan mutta mitä horiset?? Mikä laulu ja mistä aiemmasta suhteesta? Mitä ihmeen superpaljastavalla seksikkyydellä myymistä? Oletko jotenkin kahjo?

Vierailija
142/199 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni voisi kyllä jo sanoa, että laulun sanat eivät kerro Puusta ja Inmosesta vaan aiemmasta suhteesta. Turhaan antaa ihmisten ymmmärtää väärin.

Onpa se Jenninkin tyyli vaihtunut pissiksestä kirppismekkoihin, sieltä taas ikkunaverhojen kautta superpaljastavaan seksikkyydellä myymiseen. Luulen, että ei äitinä enää kehtaa myydä musaansa seksikkyydellä.

Anteeksi vaan mutta mitä horiset?? Mikä laulu ja mistä aiemmasta suhteesta? Mitä ihmeen superpaljastavalla seksikkyydellä myymistä? Oletko jotenkin kahjo?

Kirjoittaja on yksi palstan Jenniä vihaava mamma jonka mielestä tällaiset kuvat ovat "super-paljastavia"...

https://nrj.fi/artikkelit/musiikki/jenni-vartiainen-julkaisee-uuden-sin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/199 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljastavia kuvia ja videoita Jennillä melko paljon viimeisen levyn myötä. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta onhan hänellä myös tyyli muuttunut kuten Annallakin.

Vierailija
144/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun ainoa keino pysyä julkisuudessa on kehitellä sensaatiouutisia lööppeihin. Ja siinä käyttää törkeästi hyväkseen mm. Jenniä. En arvosta.

Vierailija
145/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa tähän suhdesotkuun. Niin artistina jos vertaa Puuta ja Vartiaista.

Vartiainen lähti kevyestä popista muutaman tähdenlennon kisassa ja on luonut uran uskottavana sooloartistina. Jennin musiikki ja tyyli ovat olleet pettämätöntä kautta linjan. Keikalla ottaa yleisönsä. Ja uskon että hänen päätöksensä luoda ura musiikilla, ei klikkiotsikoilla on ollut hälle oikea tie menestykseen. En tiedä miltä Vartiaisen kotona näyttää vai tykkäävätkö miehen kanssa kulkea verkkareissa kotona. Mutta silti hänestä välittyy tasapainoinen kuva. Ja hänen musiikkinsa puhuttelee.

Anna Puu lähti ohjelmasta jossa oli kovat odotukset. Hän loi imagoa puhumalla sinne sun tänne. Esitteli kotiaan, oli mielipiteitä, perusti perhettä, erosi seuraavassa käänteessä, tukkatyylit on olleet tapetilla jne. Mutta näitä käänteitä on tullut matkan varrella, joten Anna Puu on jäänyt kyllä vähän itselle sellaiseksi lintu vai kala. Samoin se musiikki on etten vaihda kanavaa, mutta en oikein saa mistään kiinni tai samaistu. Vaikka laulaa ihmissuhteista jne. Varmaankin juuri siksi, kun hänestä on näiden ulostulojen mukaan väkisin koittanut luoda jotain kuvaa. Mutta lopputulos on,ettei oikein osaa sanoa hänen persoonasta yhtään mitään. Se sama näkyy myös ehkä hänen musiikissaan. Kun on kaikkea olematta kuitenkaan yhtikäs mitään.

Mä olen nähnyt kuvia Jennin koirista, ja mulle se kertoo ihmisestä enemmän kuin lavastetut kulissit.

Vierailija
146/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa tähän suhdesotkuun. Niin artistina jos vertaa Puuta ja Vartiaista.

Vartiainen lähti kevyestä popista muutaman tähdenlennon kisassa ja on luonut uran uskottavana sooloartistina. Jennin musiikki ja tyyli ovat olleet pettämätöntä kautta linjan. Keikalla ottaa yleisönsä. Ja uskon että hänen päätöksensä luoda ura musiikilla, ei klikkiotsikoilla on ollut hälle oikea tie menestykseen. En tiedä miltä Vartiaisen kotona näyttää vai tykkäävätkö miehen kanssa kulkea verkkareissa kotona. Mutta silti hänestä välittyy tasapainoinen kuva. Ja hänen musiikkinsa puhuttelee.

Anna Puu lähti ohjelmasta jossa oli kovat odotukset. Hän loi imagoa puhumalla sinne sun tänne. Esitteli kotiaan, oli mielipiteitä, perusti perhettä, erosi seuraavassa käänteessä, tukkatyylit on olleet tapetilla jne. Mutta näitä käänteitä on tullut matkan varrella, joten Anna Puu on jäänyt kyllä vähän itselle sellaiseksi lintu vai kala. Samoin se musiikki on etten vaihda kanavaa, mutta en oikein saa mistään kiinni tai samaistu. Vaikka laulaa ihmissuhteista jne. Varmaankin juuri siksi, kun hänestä on näiden ulostulojen mukaan väkisin koittanut luoda jotain kuvaa. Mutta lopputulos on,ettei oikein osaa sanoa hänen persoonasta yhtään mitään. Se sama näkyy myös ehkä hänen musiikissaan. Kun on kaikkea olematta kuitenkaan yhtikäs mitään.

Mä olen nähnyt kuvia Jennin koirista, ja mulle se kertoo ihmisestä enemmän kuin lavastetut kulissit.

Häh? Miten Jennin koirat liittyy yhtään mihinkään? Aika kaukaa haet Jennin haukkumisen aiheita.

Vierailija
147/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidat haukkua väärää puuta.

Vierailija
148/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kirjaan tarvii mitää lupia keneltäkään. Suomessa on sananvapaus.

Vanhanen haastoi Susan Ruususen kirjastaan ja paljasteluistaan oikeuteen, ja voitti.

Vierailija
149/199 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miten Jennin koirat liittyy yhtään mihinkään? Aika kaukaa haet Jennin haukkumisen aiheita.

Et oo näköjään koiraihminen...

Se että ihminen ulkoilee ja lenkkeilee meikittömänä koiriensa kanssa, kertoo että reipas ja reilu tyyppi kyseessä. Eikä koirat olleet mitään seurakoira-sohvaperuna-puudeleita.

Vierailija
150/199 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun avautumiset alkaa olla jo liikaa. Miksi ihmeessä pitää vetää Jennikin mukaan paljastuksiinsa? Kun tietää varsin hyvin ettei JV halua tuoda mitään yksityisasioitansa tai perhettään julkisuuteen.

Vierailija
151/199 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JV on julkkis. Hän voi tietenkin haluta pysyä mahdollisimman yksityisenä, toiveita saa esittää, mutta lahjomaton media toimii tietenkin julkisuuslainsäädännön rajaamissa puitteissa. Julkkikset ovat ns. vapaata riistaa.

Vierailija
152/199 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JV on julkkis. Hän voi tietenkin haluta pysyä mahdollisimman yksityisenä, toiveita saa esittää, mutta lahjomaton media toimii tietenkin julkisuuslainsäädännön rajaamissa puitteissa. Julkkikset ovat ns. vapaata riistaa.

Ymmärrän toki että sensaatiolehtien paparazzit metsästävät juttuja julkkiksista, mutta en ymmärrä että artistikollega mainostaa "elämäkertakirjaansa" selostamalla nykymiehensä ex-naisen asioita, suhdetta itseensä ja nykymieheensä.

Vierailija
153/199 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Puu on paljon kiinnostavampi ihminen ja artisti - nimenomaan siksi kun kertoo kaiken yksityiselämästään, seksistä Jukan kanssa, avioerostaan ja miten lapsensa estää häntä nauttimasta omasta elämästään, kateudestaan Jenniä kohtaan ym.

Vierailija
154/199 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Puu on paljon kiinnostavampi ihminen ja artisti - nimenomaan siksi kun kertoo kaiken yksityiselämästään, seksistä Jukan kanssa, avioerostaan ja miten lapsensa estää häntä nauttimasta omasta elämästään, kateudestaan Jenniä kohtaan ym.

Oletko lukenut Annan kirjan? Wau kerro lisää.

Vierailija
155/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Jennin biisiä sinä tarkoitat? Jennikö on kirjoittanut Jukasta ja Annasta?

Vierailija
156/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla pistänyt silmään tuo pitsimekkovamppaus musavideon kuvauksissa? Läpinäkyvä mekko ilman alusvaatteita ja vaikka on kuvaukset sovittuna, niin muka "vahingossa" unohtui se miespuolinen vastanäyttelijä kutsua kuvauksiin, mutta Immonen "sattui" olemaan paikalla? 

Tiedä häntä pettämisistä, mutta tuollainen junailu kuulostaa ihan perus vamppimaiselta käytökseltä, johon Immosen kaltainen mies (ja varmaan aika moni muukin, ikävä kyllä) lankeaa edes tajuamatta, että heitä pelattiin. Voiko olla helpompaa ja halvempaa tapaa saada mies nalkkiin kuin tuo?

Vierailija
157/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua koiraihmisenä ihmetyttää, että Jenni on jättänyt Paavo koiransa Suomeen osittain myös Jukan ja Annan vastuulle. Ja itse elää Jenkeissä uusperhe elämää ilman Paavo koiraa. Sääliksi käy vanhaa Herraa.

Vierailija
158/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo jutut ei kyllä tee Puusta yhtään sen kiinnostavampaa ihmistä, lähinnä säälittävän. Kun muita avuja julkisuudessa pysymiseen ei ole, pitää myydä kaikki törky ja päälle retostella vielä vähän muidenkin asioilla, kun omat ei riitä.

Vierailija
159/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua koiraihmisenä ihmetyttää, että Jenni on jättänyt Paavo koiransa Suomeen osittain myös Jukan ja Annan vastuulle. Ja itse elää Jenkeissä uusperhe elämää ilman Paavo koiraa. Sääliksi käy vanhaa Herraa.

Semmoista se elämä välillä on. Ja ehkä koiran toinen omistaja on vaan hyvillään kun saa viettää nyt enemmän aikaa koiransa kanssa. Fiksumpi veto vanha koira on jättää suomeen omiensa pariin, kuin lennättää mukanaan valtameren toiselle puolen.

Vierailija
160/199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puusta ei vaan voi pitää, antaa ikävän ja ylimielisen kuvan itsestään. Laulutaidossa ei ole kehumista.  Toiset esiintyjät vaan ovat sympaattisia, Anna ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän