Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin hautojamiehen

Vierailija
09.10.2019 |

Olen jonkun aikaa seurustellut muuten ihanan miehen kanssa, mutta parin kuukauden välein se häipyy kuin pieru saharaan, sitten tulee jättipitkä avautuminen whatsapissa, miten silloin 3vk sitten torstaina sanoit tylysti, eikä mun teini tervehtinyt jne jne jne. Usemmiten nää hänen lataamat asiat on väärinkäsityksiä tai muuten sellaisia, että heti selvittämällä olis päästy vähemmällä. Sitten joudun puolustelemaan ja selittämään ja anomaan anteeksiantoa. Nyt on taas tämmöinen hautomisen purkaus menossa, enkä taida enää jaksaa sitä matelua. Ja jos mitään negatiivista sanoo, niin sitä äijä muhii seuraavat 2kk ja läväyttää kaiken pohjia myöten analysoituna takaisin.
Toisaalta hyvä, että avautuu edes joskus ja vaikka ei pysty siihen naamatusten. Exä hautoi niin, että otti lopulta erin eikä sanonut ikinä mikä mättää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi mies vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka tiesi että pahin pelkoni on että minut jätetään ilman mitään selityksiä. En pommittanut perään viesteillä koska olen tosiaan kokenut saman aiemminkin mutta tämä kerta rikkoi pahasti.

Nyt puoli vuotta myöhemmin yllättäen tuli anteeksipyyntöä ja haluaisi minut takaisin. En ole vielä lukenut koko selitystä. Tiedän että jos en anna uutta tilaisuutta tulen hyvin todennäköisesti olemaan yksin koko loppuelämäni, mutta luottamus on mennyt ja tiedän että ukko voi hävitä uudestaan milloin tahansa.

Mitä tekisitte?

Vierailija
22/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään.

Nimim. Tuttu juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just jätin mun kumppanin, kun tajusin, että haudon, eli jumitin joidenkin asioden kanssa. Oikeastaan se meni niin, että kumppanini loukkaantui jostain mitä kerroin tai puhuin ja tuntui että hän jumittui. Minä taas reagoin siihen menemällä itse jumiin, ehkä vielä pahemmin kuin hän. Näitä tapahtui kolmen vuoden suhteessa ehkä viisi kertaa tai enemmän ja huoamsin, että jokaisen kerran jälkeen mun oli vaikeampi rakastaa, jotain meni sisälläni solmuun tai lukkoon.

Meni monta kuukautta, että ymmärsin mikä mättää. Oli pakko jättää toinen, että voin itse keskittyä ongelmaani ja yrittää parantua. Lopulta ymmärsin yhden viisaan naisen kautta, että syy jummittumisiin löytyy lapsuuden kokemuksista. Jäin lapsena paljon ymmärrystä, huolenpitoa ja rakkautta vaille, jota olisin tarvinnut. Minua kiusattiin paljon koulussa. Olen kehittänyt suojamuureja sydämeni ympärille, etten tuntisi noita kipuja enää. Kuoreen vetäytymisestä oli lopulta tullut tapani paeta ongelmia ja ristiriitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän