Mä vihaan KIVESPUSSEJA!! Voiko olla mitään niin rumaa olemassakaan?
Kommentit (100)
Kiitos näistä nauruista :)
Nyt mulla jostain syystä alkoi soimaan päässä Tom Greenin renkutus " check your balls for cancer" : /
näyttää hassulta kun se on umpi siitä kohtaa missä naisella on pimppi. takaapäin miehen killuttimet näyttää ihan koiran vehkeiltä. kyllä, kivekset on hupaisat.
Mun miehelläni on ainakin tosi kaunis ja täydellinen pippeli :) ja kiveksiäkin on mukava puristella ;)
Vierailija:
Mun miehelläni on ainakin tosi kaunis ja täydellinen pippeli :) ja kiveksiäkin on mukava puristella ;)
näyttää hassulta kun se on umpi siitä kohtaa missä naisella on pimppi. takaapäin miehen killuttimet näyttää ihan koiran vehkeiltä. kyllä, kivekset on hupaisat.
[/quote]
Minun mieheni killuttimet näyttää KAMELIN killuttimilta ja joka aamu ihailen niitä. Minustakin hupaisat!
kyllä huomaa että viikonloppu alkaa lähestyä.
Minusta pussit ovat ihanat, niitä on kiva lillutella, ja niiden ohut iho on aika herkkää..
Ja kalu on ihana! En voi sitä kyllin ihastella.
Vierailija:
kyllä huomaa että viikonloppu alkaa lähestyä.Minusta pussit ovat ihanat, niitä on kiva lillutella, ja niiden ohut iho on aika herkkää..
Ja kalu on ihana! En voi sitä kyllin ihastella.
Ei roiku liikaa ;). Ja kalu herkku!
Musta ei oo mitään ihananempaa ,kuin komea seisova kalu. Onneks omalla ukolla on sellainen ja kookaskin vielä;)
On niitä kauniita kyrpiä siinä missä rumiakin , sama pätee tussuihinkin !
Niin että alavatsa näkyy ja lupailee hupia. :) Ja sitten kun paljastuu koko komeus, ei se oo vaan niin kiihottavaa enää. Hö. Makkara ja kaksi karvaista kassia. Totta on, että naisen vehkeetkin on aika groteskit, mutta onneksi ne on kätevästi piilossa!
Mun miehellä on ainakin ihanan sileä iso pippeli ja sileät nätit pussit..
Eikä haise eikä ole tummunut!!!
Aivan yhtä monta erilaista kuin miehiäkin. Yleisesti ottaen pienet, aivan vaaleat nakkimakkarat on rumia.
Jos ne ois katseltaviks tarkotettu ne olis asennettu näkyvämmälle paikalle
vaginaaliset jutut on kauniita. olenkos vähän outo, hä?! ;)
kivekset ovat suloiset myös ja penis se vasta mahtava onkin!
..pikkasen härö ketju jälleen :D
t. toisen ketjun kivespussien lutkuttaja ja ihailija
Ja kun takaapäin nusitaan ne mäskivät mukavasti ihan oikeaan kohtaan...
Eläköön pallit!