Mä vihaan KIVESPUSSEJA!! Voiko olla mitään niin rumaa olemassakaan?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2006 klo 16:01"]
PS: Ei se pillukaan mikään komea näky ole, näyttää joltain räjähtäneeltä alienilta mutta kyllä sitä silti mieluusti hyväilen.
Mä rakastan kivespussienin ulkonäköä!
Minusta kivespussit ovat aivan ihanat, eräs parhaista osista miehessäni. Ne tuoksuvatkin niin hyvälle <3
Nämä etupussukat, kuten Kaj Kunnas niitä kutsuu, sisältävät elämän eliksiiriä ja läpsyvät kivasti lemmiskelyn huumassa.
Ei mikään ihmisruumiissa ole rumaa. Ja jos rakastat niitten kivespussien omistajaa, niin itse pussitkin on kauniit.
Ne on miehuuden tärkein elin, ilman kiveksiä mies ei oo mies eikä tule murrosiässä mieshormoneja eikä saa lapsia. Onhan ne rasittavat ku roikkuu jalkovälissä ja täytyy varoa ettei niihin osu mikään. Se sattuu jos niihin osuu joku. Mut tärkeät ne on, ilman niitäkään ei voi elää.
Vierailija:
Sitä on niin kiva lutkutella, kun se sisus liikkuu äärimmäisen pehmeän ja herkän nahan alla. Eikä ne nyt niin rumat ole, hellyttävän lähinnä.
ja niitä on kiva tutkia
Joskus ne on ihan jäpikkänä ja se pussi kiinteä ja pienikokoinen ja josus se on veltto ja roikkuva ja sitä nahkaa voi venytellä. Määkin imeskelen palleja joskus mutta en hikikasseja koskaan.
Puhtaat jojot on mageet, niitä on kiva pomputella ja joskus pyydän että mies läiskii niillä päin naamaa. Roikottelee niitä boltsejaan pään yläpuolella ja on kahareisin you know
Olen ap:n kanssa samaa mieltä: rumat.
Nuolen myös niitä kun otan suihin ja hyväilen samalla kun runkkaan. Rakasta miehessäni kaikkea, vaikkei mikään täydellinen olekaan. Rakastan hänen pömppistäänkin.
Penis erektiossa on mitä kauneinta...niin jämäkkää ja kuitenkin pehmeää. Kivekset ovat erektiossa kuin kaksi luumua nahkapussissa, mikäs niitä pidellessä.
voi olla kaunis tai ruma, molempia olen nähnyt. Parhaimmillaan on nätin värinen, sileä ja terhakka. Miehelläni on muuten sellainen mutta se on käyrä :O eli vaikka miehelläni seisoo niin penis sojottaa kaaressa alaspäin, ja se on vähän hassun näköistä :D Onko muilla kokemusta tuollaisesta? Itse olemme huomanneet että joissakin asennoissa vaaditaan aikamoista akrobatiaa että sen saa sisälle kun osoittaa niin omituiseen suuntaan
Kivekset eivät minua niin innosta, mutta niistäkin on sekä nätimpiä että rumempia versioita, omalla on ihan ok:t
vai onko nahka jotenkin venyvää mallia. miehellä aina se vaihtelee, mutta syytä en ole koskaan kysynyt.
Eipä tuo naisen nahkalorttikaan mikään kovin kaunis ole.
ei ole naisilla kivespusseja juu, kiva kun esitit yleissivistystäsi meille muillekin
pakko aina päästä vääntämään toisten jutuista jotain näsäviisasta, kun ei siedä katsoa omaa tyhmyyttään
Ja siellä teidän vauvelit kiikkaa.
Yyh, joo ei oo kauniit. Roikkuvat ja isot on vaan rumat ja pienet ja kireet on homomaiset. Yritän olla ku niitä ei oiskaan.