Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paypal kokemuksia?

Vierailija
08.10.2019 |

Pitää luoda tili tai antaa oman luottokortin numerot. Minun korvaani se ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta. Ärsyttää, kun pitäisi maksaa yksi jäsenmaksu, ja muuta vaihtoehtoa ei anneta. Oletko käyttänyt Paypalia? Onko siitä riesaa myöhemmin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinne siirtää tililtäkin rahaa, toimii ihan yhtä hyvin.

Vierailija
2/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal on hyvä. Monta kertaa käyttänyt kun jotain netistä tilannut ja sen ainoan kerran kun en tilaamaani tavaraa saanut Paypal palautti rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä, en käytä ikinä.

Vierailija
4/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PayPal on luotettava. Maksoin vähän aikaa sitten heidän kauttaan tuotteen, jota en koskaan tullannut eli se ei saapunut minulle. Veloittaja ei suostunut palauttamaan rahojani, mutta kun riitautin asian PayPalin  kautta sain rahani takaisin.

Elon Musk rules!

Vierailija
5/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman vuoden ajan ollut käytössä. Ei voi moittia. Saa suositukset täältäkin.

6/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää luoda tili tai antaa oman luottokortin numerot. Minun korvaani se ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta. Ärsyttää, kun pitäisi maksaa yksi jäsenmaksu, ja muuta vaihtoehtoa ei anneta. Oletko käyttänyt Paypalia? Onko siitä riesaa myöhemmin?

Tosi hyvä ja kätevä systeemi. 

Itselläni kans tökki tuo luottokortin numeron anto, eli en rupea sitä niille ilmoittamaan. Siirrän normaalilla tilisiirrolla paypal tilille rahaa, viive on jotain päivä tai kaks ennekuin ovat siellä. Aiemmin viive oli pitempi. Tulee emailiin ilmoitus kun rahat siirtyneet.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PayPal on hyvämaineinen ja helppo käyttää. Kyllä uskaltaa antaa kortin tiedot.

Vierailija
8/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Paypalia reilusti yli kymmenen vuotta eikä mitään ongelmia koskaan ole ollut. Mun mielestä se on tosi helppo ja luotettava maksutapa. Itsekin olen sieltä saanut rahat nopeasti takaisin, jos tilaamaani tuotetta ei ole tullut.  

Vierailija
9/9 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal on todella kätevä. Luotettava.

Kyllä uskaltaa kortin tiedot antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä