Kumpi paremman näköinen saman ikäisenä Brad Pitt vai Richard Gere n. 15 vuotta sitten?
Minusta Brad Pitt on niin komea että voi kun Suomestakin löytyisi saman näköisiä miehiä. Onks kukaan törmännyt?
Kommentit (21)
Nuo on eri ikäisiä. Googleta elokuvia jossa ovat samanikäsisiä vaikka 30v ikäisiä
Brad Pitt ei ole koskaan ollut makuuni. Ei myöskään pullahuulinen ex-vaimonsa.
Gere. No, aivan älyttömän komea oli. Samoin oli upea ex-vaimonsa Cindy Crawford.
Gere on vähän rottamainen tai ehkä gerbiilimäinen? Brad Pitt hyvä yritys mutta ei ihan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on eri ikäisiä. Googleta elokuvia jossa ovat samanikäsisiä vaikka 30v ikäisiä
Heillä on n. 15 vuotta ikäeroa. Mikä oli vaikea ymmärtää?
Brad Pitt oli komea mies n. 35-40-vuotiaana. Gere on minusta ruma, en ole ymmärtänyt suosiotaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt oli komea mies n. 35-40-vuotiaana. Gere on minusta ruma, en ole ymmärtänyt suosiotaan koskaan.
Prostituutioromantiikka
Minusta Pitt ei ole ollut koskaan erityisen komea, aavistuksen jotenkin sammakkomainen leveän suunsa kanssa. Gere kai sitten vaikka ei sekään mikään suosikki ole.
Vierailija kirjoitti:
Gere on vähän rottamainen tai ehkä gerbiilimäinen? Brad Pitt hyvä yritys mutta ei ihan.
Jaa, ei mammalle kelpaa gere tai pitt kun itse varmaan saa miss venezuelakin näyttämään rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei mammalle kelpaa gere tai pitt kun itse varmaan saa miss venezuelakin näyttämään rumalta.
Onko oltava itse kaunis että voi kertoa mielipiteensä Gerestä ja Pittistä?
Brad Pitt oli Fight Clubin aikaan paremmannäköinen kuin 99% miesmalleista.
Nyt Gereja Pitt ovat tosin jo aika vanhoja enkä enää katsele sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, onhan se noloa jos joku tavistiina on ylikranttu. Just tuollaisia mä annan tykkäyksen yhdelle tuhannesta tinderissä kun oon niin kaunis ja naama sillä kuitenkin on kuin petolinnun perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, onhan se noloa jos joku tavistiina on ylikranttu. Just tuollaisia mä annan tykkäyksen yhdelle tuhannesta tinderissä kun oon niin kaunis ja naama sillä kuitenkin on kuin petolinnun perse.
Tässä ei varmaan kukaan muu kuin sinä kuvittele että kyse on jostain oikeasta valintatilanteesta näiden kahden miehen välillä.
Pitt ehdottomasti. Komeimpia, joita valkokankaalla on nähty elokuvan historiassa.
Joku täällä sanoikin osuvasti, että Geren naamassa on jotain jyrsijämäistä. Ei voi minusta edes vertailla pohdiskellen, aivan eri sarjaa ovat.
Täytyy kyllä sanoa etten pidä kummastakaan, en ulkonäöstä enkä näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei varmaan kukaan muu kuin sinä kuvittele että kyse on jostain oikeasta valintatilanteesta näiden kahden miehen välillä.
Väitätkö että mammalle nyt kuitenkin kelpaisi se gerbiilinaama?
Kertokaa nyt samalla mielipiteet robinista, lauri tilkasesta, ja chris hemsworthista
Kummatkin hyvännäköisiä, mutta tykkään enemmän Gerestä.
nosto